Τι είναι το στοχευμένο e-mail marketing και πώς μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας;
Ο Μπιλ Γκέιτς διέδωσε τη φράση “το περιεχόμενο είναι βασιλιάς” σε ένα δοκίμιο του 1996 για να διατυπώσει τη σημασία του περιεχομένου στο Διαδίκτυο. Η πρώτη γραμμή ήταν: «Το περιεχόμενο είναι εκεί που περιμένω ότι πολλά από τα πραγματικά χρήματα θα γίνουν στο Διαδίκτυο, όπως ακριβώς ήταν στη μετάδοση».
Είχε δίκιο, φυσικά. Η αγορά μάρκετινγκ περιεχομένου ανθεί. Οι επιχειρήσεις ξόδεψαν 42,15 δισεκατομμύρια δολάρια για περιεχόμενο το 2019 και οι προβλέψεις δείχνουν ότι οι δαπάνες θα αυξηθούν κατά 417,85 δισεκατομμύρια δολάρια από το 2021 έως το 2025.
Ωστόσο, θα υποστηρίζαμε ότι εάν το περιεχόμενο είναι βασιλιάς, τότε η εξατομίκευση είναι βασίλισσα, ειδικά όταν πρόκειται για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Μια έκθεση του 2018 αναφέρει ότι το 80% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν όταν οι επωνυμίες παρέχουν μια εξατομικευμένη εμπειρία και μια άλλη έρευνα δείχνει ότι το 70% των millennials δεν τους αρέσει να λαμβάνουν άσχετα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εισαγάγετε στοχευμένο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Τι είναι το στοχευμένο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;
Το στοχευμένο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ένα προσαρμοσμένο μήνυμα για συγκεκριμένα τμήματα μιας λίστας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ένα βασικό στοιχείο του στοχευμένου μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι η δημιουργία περιεχομένου σχετικού και πολύτιμου για ένα συγκεκριμένο τμήμα.
Η τμηματοποίηση παραληπτών μπορεί να βασίζεται σε διάφορους παράγοντες, όπως το φύλο, η γεωγραφία, η ηλικία, οι προτιμήσεις, η προηγούμενη αγοραστική συμπεριφορά και ούτω καθεξής.
Ο στόχος της στοχευμένης διαφήμισης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι να προσεγγίσετε άτομα στη λίστα σας που είναι πιο πιθανό να βρουν το περιεχόμενό σας σχετικό και συναρπαστικό, αυξάνοντας έτσι την αφοσίωση της επωνυμίας. Και κάθε φορά που στέλνετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είναι πιο πιθανό να το ανοίξουν και να επισκεφθούν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θεωρείται εδώ και καιρό μία από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και την αύξηση των πωλήσεων για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Η έρευνα δείχνει ότι η απόδοση της επένδυσης (ROI) είναι 36 $ για κάθε 1 $ που δαπανάται για μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Μπορείτε να περιμένετε ακόμη καλύτερα ποσοστά αφοσίωσης και μετατροπές πωλήσεων για εξατομικευμένο περιεχόμενο. Μια αναφορά ισχυρίζεται ότι τα στοχευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου υπερτερούν των γενικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε ανοιχτές τιμές κατά 42%. Ωστόσο, μια άλλη έκθεση υποδηλώνει ότι λιγότερα αλλά πιο εστιασμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιούν δεδομένα πελατών θα ήταν η πιο αποτελεσματική διαφημιστική δαπάνη.
Λειτουργεί το στοχευμένο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο;
Ανεκδοτολογικά, είναι εύκολο να πούμε ότι τα στοχευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου λειτουργούν χωρίς καν να εμβαθύνουμε σε μελέτες και αναφορές. Σκεφτείτε το: πιθανότατα έχετε ανοίξει e-mail που φαινόταν να σας δίνουν αυτό που χρειάζεστε.
Για παράδειγμα, περιηγηθήκατε σε έναν διαδικτυακό ιστότοπο λιανικής πώλησης και εξετάσατε πολλά στοιχεία, αλλά δεν αγοράσατε τίποτα. Την επόμενη μέρα, βρήκατε ένα e-mail στα εισερχόμενά σας που σας έδειχνε διάφορες παραλλαγές του στοιχείου που εξετάσατε και προσέφερε έκπτωση εάν κάνατε κλικ σε έναν συγκεκριμένο σύνδεσμο για αγορά. Αυτή είναι μια απλή μετατροπή που μπορεί να δημιουργήσει ο ιστότοπος λιανικής πώλησης με ένα στοχευμένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Αυτό δεν συμβαίνει πάντα, φυσικά, αλλά τα στοχευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να αυξήσουν σημαντικά τα ποσοστά ανοίγματος του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (πόσοι παραλήπτες άνοιξαν το e-mail σας). Το πιο σημαντικό, μπορεί να βελτιώσει τις αναλογίες κλικ προς άνοιγμα (CTOR) ή τη συνολική σας αφοσίωση.
Η Smart Insights ανέφερε ότι τα e-mail του χρηματοπιστωτικού κλάδου είχαν ανοιχτό ποσοστό 24,94% αλλά 12,92% το 2020. Αυτό σημαίνει ότι μόνο τα μισά από τα άτομα που άνοιξαν το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου διάβασαν τα περιεχόμενα και αλληλεπίδρασαν με τους συνδέσμους και τις παροτρύνσεις για δράση (CTA). Όσον αφορά το περιεχόμενο, ο CTOR είναι ένας πιο ακριβής δείκτης ενός αντίκτυπου από το ποσοστό ανοίγματος. Ας μιλήσουμε για τα πολλά οφέλη του στοχευμένου μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:
Βελτιώνει την αφοσίωση
Ο σκοπός ενός μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι να αλληλεπιδράσει με τον παραλήπτη και ένα στοχευμένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καθιστά πιθανό ότι θα αλληλεπιδράσει με το περιεχόμενο. Εκτός από το άνοιγμα και την ανάγνωση του e-mail σας, μπορούν να εγγραφούν για ένα ενημερωτικό δελτίο, να μεταβούν στον ιστότοπό σας, να πραγματοποιήσουν μια αγορά, να την προωθήσουν σε άλλους ή να απαντήσουν απευθείας σε εσάς.
Αυξάνει τα έσοδα
Η στοχευμένη διαφήμιση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει αποδειχθεί ότι αποφέρει έως και το 36% των εσόδων για εταιρείες B2B και είναι λογικό ότι θα λειτουργούσε εξίσου καλά με τις διαδικτυακές επιχειρήσεις B2C. Εάν θέλετε να προωθήσετε ένα προϊόν ή να αυξήσετε τις πωλήσεις συνολικά, θα πρέπει να συμπεριλάβετε στοχευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ.
Προωθεί την αναγνώριση της επωνυμίας
Όποιος λαμβάνει ένα στοχευμένο e-mail από την επωνυμία σας θα το θυμάται επειδή δώσατε αξία. Είτε πρόκειται για έκπτωση για ένα κατάλληλο στοιχείο ή υπηρεσία είτε για πρόσβαση σε περιφραγμένο περιεχόμενο με χρήσιμες πληροφορίες, οι παραλήπτες είναι πιο πιθανό να ανοίξουν τα e-mail σας και να ακολουθήσουν το CTA σας.
Καλλιεργεί σχέσεις
Στους ανθρώπους αρέσει όταν οι επιχειρήσεις τους απευθύνονται με το όνομά τους και θυμούνται τι αγόρασαν. Αυτό το επίπεδο εξατομίκευσης τους κάνει να αισθάνονται ότι εκτιμώνται και ακούγονται.
Όταν τους στέλνετε προσαρμοσμένο περιεχόμενο που τους αντιμετωπίζει ως άτομα, δημιουργεί έναν δεσμό ανάμεσα σε εσάς και τον πελάτη. Και αν έχετε μια ισχυρή σχέση με τους πελάτες σας, είναι πιο πιθανό να αναπτύξουν εμπιστοσύνη και αφοσίωση στην επωνυμία σας.
Αύξηση διατήρησης
Η διατήρηση πελατών είναι άμεσο αποτέλεσμα της ανάπτυξης σχέσεων με τους πελάτες σας και είναι πολύ πιο οικονομικό να τους κρατάτε να επιστρέφουν παρά να αποκτήσετε νέους.
Δυστυχώς, οι περισσότερες εταιρείες επικεντρώνονται περισσότερο στην απόκτηση πελατών παρά στη διατήρηση. Οι υπάρχοντες πελάτες του καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου σας είναι 50% πιο πιθανό να αγοράσουν ένα νέο προϊόν από εσάς από έναν νέο πελάτη, οπότε είναι λογικό να καταβάλλετε κάθε δυνατή προσπάθεια για να διατηρήσετε τους υπάρχοντες πελάτες ευχαριστημένους.
Ποιοι είναι οι συνηθισμένοι τύποι στοχευμένων καμπανιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;
Το στοχευμένο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει πολλές γεύσεις και μπορείτε να κάνετε αρκετές παραλλαγές ανάλογα με τα δεδομένα σας.
Ακολουθούν πέντε τύποι που χρησιμοποιούν συνήθως οι έμποροι:
Εκστρατεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με στόχο το φύλο
Η εξατομίκευση των ηλεκτρονικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ανάλογα με το φύλο ενισχύει αποτελεσματικά τις πωλήσεις για ορισμένους κλάδους, όπως η ένδυση και τα καταναλωτικά προϊόντα.
Πολλοί ηλεκτρονικοί λιανοπωλητές μπορούν να μάθουν μερικά κόλπα από το Coyuchi, το οποίο χρησιμοποίησε χρώματα για να διαφοροποιήσει τα e-mails στους άνδρες και τις γυναίκες συνδρομητές τους. Χρησιμοποίησαν γκρι και μπλε προϊόντα για άνδρες και παστέλ για γυναίκες. Ήταν επιτυχής στο ότι οδήγησε σε αυξημένη αφοσίωση και μετατροπές.
Διαφήμιση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με γεωγραφική στόχευση
Η τμηματοποίηση ανά τοποθεσία είναι ένας άλλος εύκολος τρόπος για να εξατομικεύσετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου βρίσκονται σε πλεονεκτική θέση λόγω της πρόσβασης στις διευθύνσεις αποστολής των πελατών. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε γεωγραφική τοποθεσία IP στον ιστότοπό σας, ώστε να μπορείτε να καταγράψετε τις τοποθεσίες των επισκεπτών σας, ακόμη και αν δεν αγοράσουν τίποτα από εσάς.
Η διαφήμιση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με γεωγραφική στόχευση είναι χρήσιμη όταν θέλετε να ενισχύσετε την τοπική σας απόδοση SEO. Όταν περισσότερα άτομα επισκέπτονται το κατάστημά σας ηλεκτρονικού εμπορίου επειδή ασχολήθηκαν με ένα στοχευμένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η κατάταξη του ιστότοπού σας θα βελτιωθεί στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Η ομορφιά του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ότι μπορείτε να βελτιώσετε την τοπική κατάταξη SEO για όλες τις τοποθεσίες σας χρησιμοποιώντας στοχευμένο e-mail!
Στοχευμένο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο προτίμησης
Η στόχευση τμημάτων κοινού σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα και τα χόμπι τους είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να τα προσελκύσετε. Μπορείτε να καταγράψετε αυτές τις πληροφορίες συμπεριλαμβάνοντας ένα κέντρο προτιμήσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον ιστότοπό σας.
Μπορείτε να εστιάσετε στην αποστολή λιγότερων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μεγαλύτερης αξίας στους συνδρομητές σας όταν έχετε αυτές τις πληροφορίες. Εάν το κάνετε σωστά, ενδέχεται να αρχίσουν να ελέγχουν τα εισερχόμενά τους για τα επόμενα μηνύματά σας.
Καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στόχευσης συμπεριφοράς
Το στοχευμένο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με βάση τη συμπεριφορά μπορεί να είναι δύσκολο εάν δεν αναλύετε σωστά τα δεδομένα σας. Όταν γνωρίζετε πώς αλληλεπιδρούν οι συνδρομητές με τον ιστότοπό σας και τα προηγούμενα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορείτε να προσαρμόσετε το περιεχόμενο με βάση αυτήν τη συμπεριφορά.
Διάφορα σενάρια μπορούν να μπουν στο παιχνίδι:
- Ο συνδρομητής ξοδεύει σημαντικό χρόνο σε ένα τμήμα του ιστότοπού σας. Προσδιορίστε το περιεχόμενο που τράβηξε την προσοχή τους και διπλασιάστε το στο επόμενο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.
- Ο παραλήπτης δεν άνοιξε καν το email σας. Στείλτε ένα email παρακολούθησης με μια συναρπαστική γραμμή θέματος, όπως μια αποκλειστική ματιά σε ένα νέο προϊόν ή έναν ανακριτή ρωτώντας αν θα ήθελαν να αλλάξουν τις προτιμήσεις email τους.
- Ένας πελάτης αγόρασε κάτι. Συνδεθείτε μαζί τους με ένα ευχαριστήριο email με αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης. Συμπεριλάβετε προτάσεις για συμπληρωματικές αγορές ή επισυνάψτε ένα πρόγραμμα εκμάθησης προϊόντων για βέλτιστες πρακτικές.
Στοχευμένη διαφήμιση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με βάση τον κύκλο ζωής
Η στοχευμένη διαφήμιση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να βοηθήσει στην προσέλκυση δυνητικών πελατών μέσω της διοχέτευσης πωλήσεων, καθοδηγώντας τους προσεκτικά στο ταξίδι:
- Ο χρήστης του ιστότοπου εντάσσεται στη λίστα συνδρομητών (κορυφή της διοχέτευσης – αναγνωρισιμότητα). Στείλτε ένα e-mail για να τους καλωσορίσετε στο κλαμπ και να παρέχετε συνδέσμους προς τα πιο χρήσιμα άρθρα στον ιστότοπό σας. Φροντίστε να τους δώσετε μια σύνδεση με το κέντρο προτιμήσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
- Ο συνδρομητής περιηγείται στον ιστότοπο αλλά δεν αγοράζει τίποτα (πάνω από το μέσο της διοχέτευσης – ενδιαφέρον). Δώστε τους έναν κωδικό για μια εφάπαξ έκπτωση ή δωρεάν αποστολή στην πρώτη τους αγορά.
- Ο χρήστης προσθέτει ένα προϊόν στο καλάθι αλλά δεν ολοκληρώνει την αγορά (κάτω μέρος της διοχέτευσης – επιθυμία). Παρακολουθήστε την πιθανή πώληση στέλνοντάς τους e-mail ότι «ξέχασαν» να ολοκληρώσουν το ταμείο. Μπορείτε να ρίξετε ένα freebie ή να προσφέρετε έκπτωση για να τους παρακινήσετε να σφραγίσουν τη συμφωνία.
- Ο συνδρομητής πραγματοποιεί την πρώτη αγορά (κάτω μέρος της διοχέτευσης – αγοράς). Καλωσορίστε τον νέο σας πελάτη με ένα ευχαριστήριο σημείωμα και μερικές διασταυρούμενες πωλήσεις.
Μόλις ολοκληρώσετε τη διοχέτευση πωλήσεων, θα πρέπει να συνεχίσετε τον κύκλο. Συνεχίστε να στέλνετε στοχευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να μετατρέψετε τους αγοραστές για πρώτη φορά σε επαναλαμβανόμενους αγοραστές και, στη συνέχεια, σε πιστούς, μακροπρόθεσμους πελάτες.
Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στους πιστούς πελάτες γιατί θέλετε να τους κρατήσετε και να επιστρέφουν. Στείλτε τους e-mail αποκλειστικά σε υπάρχοντες αγοραστές και δημιουργήστε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης για να τους προσφέρετε ειδικά προνόμια.
Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε μια στοχευμένη καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;
Τώρα που γνωρίζετε το τι και γιατί του στοχευμένου μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα πρέπει να ξέρετε πώς να το κάνετε. Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για να δημιουργήσετε εξαιρετικά αποτελεσματικά στοχευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με βάση τα δεδομένα των πελατών.
Ξεκινήστε μια μονάδα συνδρομής στον ιστότοπό σας και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Το στοχευμένο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στοχεύει στη δημιουργία εξατομικευμένου περιεχομένου σχετικού με τους συνδρομητές σας.
Κάντε μια συντονισμένη προσπάθεια για να συλλέξετε διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τη λίστα σας χρησιμοποιώντας μαγνήτες όπως ενημερωτικά δελτία, περιφραγμένο περιεχόμενο, πρότυπα, βίντεο, λήψεις, αποκλειστικές προσφορές, δωρεάν δοκιμές και εκπτώσεις. Ορισμένα εργαλεία δημιουργίας λιστών μπορεί επίσης να βοηθήσουν.
Χωρίστε τη λίστα συνδρομητών σας σε μικρότερα τμήματα
Τα άτομα στη βάση δεδομένων συνδρομητών σας πιθανότατα έχουν πολλά κοινά πράγματα, ειδικά σε μια εξειδικευμένη αγορά. Αλλά μπορείτε πάντα να βρείτε έναν τρόπο να τα διαχωρίσετε σε μικρότερες ομάδες, ώστε να μπορείτε να επιμεληθείτε περιεχόμενο που είναι ιδιαίτερα σχετικό με αυτούς.
Μπορείτε να βασίσετε αυτά τα τμήματα στην ηλικία, το φύλο, την τοποθεσία, το επάγγελμα, τα χόμπι, την αγοραστική συμπεριφορά και άλλα δημογραφικά στοιχεία που σχετίζονται με την επιχείρησή σας.
Μπορείτε επίσης να ρωτήσετε απευθείας τους συνδρομητές σας. Για παράδειγμα, εάν πρέπει να διαχωρίσετε εκείνους που τους αρέσει το παγωτό σοκολάτας μέντας από εκείνους που δεν το κάνουν, στείλτε τους μια φόρμα έρευνας σχετικά με αυτό.
Δημιουργήστε περσόνες αγοραστών
Στη συνέχεια, δημιουργήστε περσόνες αγοραστών για κάθε τμήμα του κοινού-στόχου σας. Κάθε περσόνα πρέπει να έχει ένα όνομα και μια σύντομη περιγραφή για να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε τις στοχευμένες καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να τις κάνετε να εγγραφούν. Χρησιμοποιήστε αυτό το πρότυπο για να ξεκινήσετε.
Εξοικειωθείτε με τη δημιουργία περιεχομένου
Χρησιμοποιήστε όσα περισσότερα διαθέσιμα δεδομένα για κάθε τμήμα της αγοράς για να δημιουργήσετε σχετικό περιεχόμενο. Υπάρχουν πολλοί πόροι που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε τη σωστή σημείωση με τους συνδρομητές σας.
Για παράδειγμα, το Canva διαθέτει πολλά αισθητικά ελκυστικά πρότυπα email για να τραβήξει την προσοχή των παραληπτών σας. Μπόνους: ενσωματώνεται εύκολα με το Mailchimp.
Δοκιμή, Δοκιμή, Δοκιμή
Εκτελέστε δοκιμές διαχωρισμού πριν στείλετε τα email σας στους παραλήπτες για τους οποίους θέλετε. Κάντε μια δοκιμή A / B για περιεχόμενο, γραμμές θέματος, χρονισμό και CTA.
Ορίστε σαφείς βασικούς δείκτες απόδοσης (KPI), για να διασφαλίσετε ότι επιτυγχάνετε τους στόχους κάθε καμπάνιας.
Πώς γράφετε ένα στοχευμένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;
Η δημιουργία του πραγματικού περιεχομένου για στοχευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι το πιο δύσκολο έργο για αυτήν τη στρατηγική μάρκετινγκ.
Είναι καλύτερο να δημιουργήσετε περιεχόμενο από την άποψη του προσώπου του αγοραστή σας. Σκεφτείτε τι θα λέγατε στον πελάτη σας αν καθόταν μπροστά σας. Απαντήστε σε αυτές τις ερωτήσεις:
- Ποια είναι τα προβλήματά τους;
- Τι είδους περιεχόμενο θα ήταν πιο πολύτιμο για αυτούς;
- Τι μπορείτε να τους δώσετε που θα τους παρακινήσετε να δράσουν;
Λάβετε υπόψη αυτά τα σημεία ενώ σκέφτεστε αυτό το υποθετικό σενάριο:
Η περσόνα του αγοραστή σας είναι η Sally, μια 30χρονη μαμά που μένει στο σπίτι με τρία μικρά παιδιά. Είναι λίγο μετά τα Χριστούγεννα και είναι εξαντλημένη. Το τελευταίο πράγμα που θέλει είναι να σκεφτεί το πρωτοχρονιάτικο πάρτι προ των πυλών.
Ελέγχει το e-mail της στο κινητό της τηλέφωνο και βλέπει ένα e-mail από την επιχείρηση προϊόντων ομορφιάς σας με θέμα: Είστε εξαντλημένοι; Αξίζετε λίγη αρωματοθεραπεία, σε εμάς!
Πιστεύετε ότι θα άνοιγε αυτό το e-mail; Θα το άνοιγες αν ήσουν η Σάλι;
Θέλετε περισσότερη έμπνευση; Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα στοχευμένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έλαβαν πολλή αγάπη από τους παραλήπτες τους.
Περίληψη
Μπορείτε να σκεφτείτε το στοχευμένο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως επιστροφή στις παλιές καλές μέρες, όταν η σύνταξη επιστολών ήταν ένα έργο αγάπης. Ο αποστολέας χρειαζόταν πολλή σκέψη και προσπάθεια, και εκείνοι που το λάμβαναν το εκτιμούσαν αυτό. Όταν αφιερώνετε χρόνο για να εξατομικεύσετε τα email σας, λέτε στους πελάτες σας ότι παρόλο που δεν τους έχετε συναντήσει ποτέ φυσικά, είναι σημαντικοί και αξίζουν αυτήν την προσπάθεια. Οι αποδόσεις θα αξίζουν τον κόπο.