E-commerce λάθη που συχνά γίνονται
Όλοι κάνουν λάθη, ακόμα και οι πιο εξειδικευμένοι. Μια ανεπιτυχής διαφημιστική καμπάνια μπορεί να οδηγήσει σε χάσιμο πελατών και τζίρου.
Σας συμβουλεύουμε να ελέγχετε συστηματικά το διαφημιστικό σας κόστος και τις αποδόσεις του, καθώς ακόμα και οι πιο πετυχημένοι μαρκετίστες δουλεύουν συνεχώς για την βελτίωση του site, τη στόχευση, το branding τους, γιατί με αυτό τον τρόπο μαθαίνετε από τα λάθη και σώζετε λεφτά και χρόνο.
Παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει τα πιο συχνά λάθη που γίνονται στις διαφημιστικές καμπάνιες.
Απουσία ορίου στο καθημερινό κόστος.;
Ένα συχνό λάθος ειδικά στις αρχές των διαφημιστικών καμπανιών προκειμένου να ελέγχεται η αποτελεσματικότητα συγκεκριμένων διαφημίσεων.
Προσδιορίστε το καθημερινό σας κόστος (ειδικά στη αρχή) και αυξήστε ή μειώστε αναλόγως με τις μετρήσεις σας. Έχετε όμως κατά νου ότι το budget σας δεν πρέπει να είναι πολύ μικρό και να καταναλώνεται πολύ νωρίς μέσα στη μέρα καθώς αυτό ισοδυναμεί με μικρή προσέλκυση και μεγάλο κόστος.
Μη δουλεύετε μόνο με βάση τα impressions.
Ένας επαγγελματίας μαρκετίστας χρειάζεται να συλλέγει στατιστικά πολλών παραμέτρων.
Εντοπίστε τις ώρες με μεγάλη επισκεψιμότητα και αυξήστε το budget την συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Πιο συγκεκριμένα σταματήστε τις ενέργειες την περίοδο που το κοινό σας δεν είναι ενεργό. Προσαρμόστε τις ενέργειες σας με βάση την δραστηριότητα του κοινού σας.
Συμβατότητα σε όλες τις συσκευές.
Είναι περίεργο η ιστοσελίδα σας να μην είναι συμβατή σε κινητές συσκευές το 2023.
Προσέξτε τις ρυθμίσεις και τις ιδιαιτερότητες των συσκευών που βλέπουν τις διαφημίσεις σας.
Προσέξτε τα keywords.
Μη διστάσετε να βάλετε αρνητικά keywords τα οποία έχετε δει στο keyword report σας και δεν είναι σχετικά με το προϊόν που πουλάτε.
Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να αυξήσετε την σχετικότητα των διαφημίσεων σας , επομένως να μειώσετε το κόστος ανά κλικ και να αυξήσετε το ποσοστό αλληλεπίδρασης.
Στόχευση χωρίς ανάλυση.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι με βάση τους οποίους μπορείτε να φιλτράρετε το κοινό στο οποίο απευθύνεστε.
Δώστε βάση στις αναλύσεις κοινών και βρείτε εκείνο που ενδιαφέρεται γι’ αυτό που προσφέρετε.
Σπάνια αλλαγή των δημιουργικών σας.
Αλλάξτε τα δημιουργικά τουλάχιστον μια φορά κάθε δυο εβδομάδες. Ακόμα και δοκιμαστικά πρέπει να διαθέτετε το λιγότερο 5-6 εικαστικά με διαφορετικά μηνύματα το καθένα (πχ. Ένα σοβαρό, ένα σύντομο, ένα πιο χαλαρό). Με αυτό τον τρόπο δεν γίνεστε “κουραστικοί”.
Διατηρήστε το μενού σας ευκολόχρηστο.
Δημιουργήστε ξεκάθαρες κατηγορίες και υποκατηγορίες, για να κάνετε την πλοήγηση των πελατών εύκολη και γρήγορη.
Λεπτομερείς περιγραφές προϊόντων και καθαρές φωτογραφίες.
Οι περιγραφές των προϊόντων είναι απαραίτητες. Επίσης πρέπει να θυμάστε ότι μια εικόνα ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις. Η πλειοψηφία των καταναλωτών θέλουν αν έχουν καθαρή εικόνα του τι αγοράζουν.
Συμπέρασμα
Δεν αρκεί η διαφήμιση προκειμένου να έχετε πολλές παραγγελίες από το e-shop σας. Παραπάνω είδαμε μερικά από τα λάθη που συχνά κάνουμε και άθελα μας απομακρύνουμε τους μελλοντικούς μας πελάτες. Προετοιμάστε κατάλληλα το e-shop σας και έπειτα συνεχίστε στη οργάνωση και δημοσίευση των διαφημίσεων.