Skip to main content
why is important to inform customers for their order's status

Πρότυπα e-mail παράδοσης παραγγελιών για παραγωγικό μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Εάν η δουλειά σας σχετίζεται με επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου, ίσως γνωρίζετε ορισμένα εργαλεία μάρκετινγκ που προωθούν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και ενισχύουν τη φήμη του μεταξύ των πελατών.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει συγκεκριμένη φύση και βασίζεται στενά στις σωστές αποφάσεις μάρκετινγκ και ειδικά η επικοινωνία μετά την κυκλοφορία έχει τη δυνατότητα να οικοδομήσει γόνιμες σχέσεις μεταξύ μιας εταιρείας και των πελατών της.

Η διαδικασία αποστολής που υποστηρίζεται από λογισμικό είναι το αποτέλεσμα μιας πελατοκεντρικής στρατηγικής μάρκετινγκ που υιοθετείται από οποιαδήποτε εκκίνηση ηλεκτρονικού εμπορίου. Με άλλα λόγια, μετά την επιβεβαίωση της αγοράς, οι πελάτες μας αναμένουν να λάβουν μια ειδοποίηση σχετικά με την παράδοση της παραγγελίας. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να ακολουθήσουμε τους κανόνες που υπαγορεύονται από το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Η αυτόματη αποστολή είναι επωφελής όταν πρόκειται για την ενίσχυση αξιόπιστων δεσμών μεταξύ πελατών και επιχειρήσεων και έχει πολλές λειτουργίες:

  • Πληροφοριακή.

Αυτή η επιλογή ενημερώνει τους πελάτες σχετικά με τα στοιχεία αποστολής και πληρωμής.

  • Συνεργατική.

Το κείμενο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα πρέπει να απευθύνεται στους πελάτες-στόχους. Για να λάβετε θετικές αντιδράσεις από τις ειδοποιήσεις σας, πρέπει να παρουσιάσετε φιλικά μηνύματα που θα σχετίζονται με τις προσδοκίες του πελάτη από την εταιρεία σας.

  • Τεχνικά καινοτόμο.

Η διαδικασία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα πρέπει να διαχειρίζεται διαφορετικούς δεσμούς για την παροχή γρήγορης έρευνας δεδομένων, την επεξεργασία τους και τη δημιουργία των αποτελεσμάτων.

Για να απλοποιήσετε τις δημιουργικές σας αναζητήσεις για να βρείτε ιδέες μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορείτε να επιλέξετε το πιο αποτελεσματικό δείγμα ειδοποίησης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πελάτες, το οποίο έχουμε συντάξει για πιθανούς πελάτες.

Γιατί πρέπει να ενημερώσετε έναν πελάτη ότι έχετε στείλει μια παραγγελία;

Οποιοδήποτε εργαλείο επικοινωνίας αποτελεί ουσιαστικό μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο έχει ιδιαίτερη προτεραιότητα για την πρόοδο των επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, επειδή αυτό το εργαλείο εκτελεί μια ενημερωτική λειτουργία για να κρατήσει τους πελάτες μας ενήμερους για όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με τις παραγγελίες τους.

Οι ειδοποιήσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να περιλαμβάνουν σημαντικές ενημερώσεις σχετικά με την αποστολή. Μπορεί να περιλαμβάνουν λεπτομέρειες σχετικά με την αποστολή της παραγγελίας σας ή ειδοποίηση ότι ένα δέμα βρίσκεται καθ’ οδόν προς τον προορισμό του.

Διαβάζοντας τα e-mails, οι πελάτες αντιδρούν σε αυτά εάν ο e-seller ικανοποιεί τις αγοραστικές τους ανάγκες. Οι σωστά σχεδιασμένες ειδοποιήσεις θα παρακινήσουν τους πελάτες να πραγματοποιήσουν μια αγορά ή να συμμετάσχουν σε ερωτηματολόγια, διαφορετικά, οι αναγνώστες παραμελούν οποιοδήποτε αίτημα του πωλητή.

Μόλις κάνουμε τους πελάτες να είναι φίλοι και συνεργάτες μας, βρίσκουμε ένα μακροπρόθεσμο κερδοσκοπικό κοινό για την πρόοδο της εταιρείας.

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι μια πηγή πολύτιμων πληροφοριών που θα μπορούσαν να βελτιώσουν τις δραστηριότητες B2C και να προσελκύσουν ένα νέο κοινό. Για να κερδίσουν το κοινό, οι διαδικτυακοί πωλητές πρέπει να εστιάσουν την προσοχή τους σε μερικές συμβουλές για τη σύνταξη ενημερωτικών ειδοποιήσεων:

  • Τμηματοποίηση πελατών.

Με τη λεπτομερή διαίρεση της βάσης δεδομένων πελατών σας, μπορείτε να ομαδοποιήσετε πιθανούς αγοραστές ανά κατηγορία, στους οποίους αντιπροσωπεύονται διαφορετικοί τύποι εργαλείων επικοινωνίας μάρκετινγκ. Με άλλα λόγια, μετά τη δημιουργία ξεχωριστών ομάδων-στόχων, οι ψηφιακοί έμποροι θα μπορούν να στέλνουν πρότυπα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για προσωπική ή ομαδική διανομή

  • Προσαρμόστε τα πρότυπα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Για να κάνετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ενημερωτικά και ελκυστικά για τους αναγνώστες σας, χρησιμοποιήστε εικόνες, γραφικά, κόλπα μάρκετινγκ περιεχομένου για να τραβήξετε την προσοχή του πελάτη σας.
  • Ενσωματώστε πλατφόρμες που υποστηρίζονται από το μάρκετινγκ για τη συλλογή βασικών δεδομένων. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να παρακολουθείτε τις συνήθειες των πελατών σας. Τα δεδομένα που συλλέγονται μέσω τμηματοποίησης και επικοινωνιών αλληλογραφίας είναι ζωτικής σημασίας για τις στρατηγικές ανάπτυξης επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς και για τις αναλυτικές αναφορές.

Μπορείτε να υποστηρίξετε ότι τέτοιες απλές ενέργειες φαίνονται ασήμαντες. Ωστόσο, το γνήσιο περιεχόμενό τους θα πρέπει να δείχνει τη στάση του καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου μας απέναντι στους πελάτες σας ανεξάρτητα από τον αριθμό των αγορών που πραγματοποιήθηκαν.

Πώς να ενημερώσετε έναν πελάτη σχετικά με την παράδοση;

inform your customers about their order

Η ειδοποίηση μετά την πώληση που αποστέλλεται για να ενημερώσει τον πελάτη για την παράδοση, τις πληρωμές και άλλες πιθανές δυνατότητες είναι ένας τρόπος για να διασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας καλωσορίζει τυχόν προτάσεις πελατών για μελλοντική συνεργασία. Είναι επίσης σημαντικό να ενσωματώσετε τα υποστηρικτικά εργαλεία ή πλατφόρμες που βελτιστοποιούν την αλληλογραφία σας και επεξεργάζονται γρήγορα τα σχόλια.

Κάθε επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να κατανοεί ότι το μέγεθος της βάσης δεδομένων των πελατών της μετρά την επιτυχία της ανάπτυξης της εταιρείας. Έτσι, η σταδιακή αύξηση των πελατών περιπλέκει τις δραστηριότητες επικοινωνίας. Σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικτυακή εταιρεία πρέπει να προβλέψει τα έτοιμα δείγματα μοτίβων αλληλογραφίας που συγχρονίζονται με τις πλατφόρμες λογισμικού και άλλα εργαλεία επικοινωνίας της εταιρείας για την απλοποίηση του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Για το σκοπό αυτό, ένα τέτοιο εργαλείο μάρκετινγκ όπως το AdScale χρησιμοποιεί ειδικά συστήματα βελτιστοποίησης πληροφοριών και διαχείρισης διαφημίσεων που αναλύουν τους πελάτες του καταστήματος, τους χωρίζουν σε συγκεκριμένες ομάδες-στόχους και συνδέουν τις συγκεντρωμένες ειδοποιήσεις παράδοσης παραγγελιών με αυτές τις ομάδες.

Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα πρέπει να περιέχουν τα ακόλουθα σημεία:

  • Χαιρετισμοί.

Επιλέξτε χαιρετισμούς όπως “Hey there!” ή επίσημες γραπτές φόρμες με βάση το άτομο που απευθύνετε στο e-mail σας. Πηγαίνετε με το “πρωί” ή το “βράδυ” στην αρχή του μηνύματός σας, ανάλογα με την ώρα της ημέρας. Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να υπάρχει μια επιλογή (λογισμικό) για να προγραμματίσετε τις ειδοποιήσεις σας σε μια συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα.

  • Λεπτομέρειες παράδοσης.

Τα στοιχεία αποστολής είναι το κεντρικό μέρος των e-mail παράδοσης παραγγελιών μας και ένα ουσιαστικό στοιχείο για την αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου στο μέλλον. Η γλώσσα, η στάση, οι συναισθηματικές φράσεις και μια ειδική προσέγγιση σε κάθε πελάτη θα πρέπει να είναι τα θεμέλια για παραγωγικό μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η απλότητα και η σαφήνεια προσελκύουν πελάτες. Είναι προτιμότερο να έχετε μια λύση λογισμικού έτοιμη να επεξεργαστεί όλα τα σχόλια των πελατών και να βαθμολογήσει τις απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο για να γνωρίζει την πραγματική τους γνώμη. Επιπλέον, θα πρέπει πάντα να ζητάτε συγγνώμη εάν η αποστολή αποτύχει ή έχει καθυστερήσει

  • Ρυθμίσεις πληρωμής.

Το e-mail παράδοσης της παραγγελίας θα μπορούσε να περιλαμβάνει ρυθμίσεις σχετικά με τη διαδικασία πληρωμής και τη συμφωνία τελικής τιμής. Για παράδειγμα, οι πελάτες σας θα πρέπει να πληρώσουν για την παράδοση σε μετρητά ή πιστωτική κάρτα κατά την παραλαβή της.

  • Τελευταίο μέρος.

Θα ήταν ιδανικό να κλείσετε την επιστολή σας με λόγια εκτίμησης και έμπνευσης για να δημιουργήσετε τις βάσεις για μελλοντική συνεργασία.

Το e-mail θα πρέπει να εξηγεί τις κρίσιμες πληροφορίες παράδοσης που απαιτούνται από τον πελάτη. Κατά προτίμηση, πρέπει να συντάξουμε το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, λαμβάνοντας υπόψη τις κατηγορίες πελατών, τον χρόνο αποστολής email, τον τύπο της επιχείρησής ηλεκτρονικού εμπορίου μας και άλλες συνοδευτικές περιστάσεις.

Δείγμα #1 για επιχειρηματικούς συνεργάτες

Αγαπητέ κ./κα/κα XXXXXX,

Εκτιμούμε την εμπιστοσύνη και τη δέσμευσή σας προς εμάς και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε μαζί σας στο μέλλον.

Σε συνέχεια της συνεργασίας μας, θα θέλαμε να συζητήσουμε την προηγούμενη επιχειρηματική μας συμφωνία σχετικά με την αποστολή της παρτίδας των προϊόντων μας.

Με βάση την επιβεβαίωση χονδρικής, η παραγγελία σας #0000000 στάλθηκε από τον κατασκευαστή και έφτασε με επιτυχία στη διεύθυνση της επιχείρησής σας. Η εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης είναι όπως έχει συμφωνηθεί.

Επισυνάπτουμε επίσης τα έγγραφα πληρωμής για να απλοποιήσουμε τις λογιστικές μας λειτουργίες.

Σας ευχαριστούμε και πάλι για τη γόνιμη συνεργασία.

Με εκτίμηση

Δείγμα # 2 για δημιουργικούς πελάτες και δασκάλους τέχνης

Γεια σου!

Σε ευχαριστώ πολύ για την παραγγελία σου! Ελπίζουμε να ανυπομονείς να λάβεις τα βιβλία σου, τα οποία θα πρέπει να παραδοθούν σε δύο εβδομάδες μετά τη λήψη της πληρωμής. Για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία αποστολής, επιβεβαιώστε τη διεύθυνση παράδοσης και την ώρα για αυτήν την παραγγελία.

Η οφειλόμενη πληρωμή που πρέπει να κάνετε είναι η τελευταία εργάσιμη ημέρα αυτού του μήνα. Όλα τα απαιτούμενα τραπεζικά στοιχεία επισυνάπτονται στην παρούσα επιστολή.

Ανυπομονούμε για την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας και τις μελλοντικές δραστηριότητες συνεργασίας.

Με εκτίμηση

Δείγμα #3 από τη φιλελεύθερη επιχειρηματική δομή ηλεκτρονικού εμπορίου

Γεια [όνομα],

Απλά ένα φιλικό μήνυμα για να σας ενημερώσω ότι η παράδοση των φρέσκων τριαντάφυλλων επιβεβαιώνεται και αποστέλλεται στην παρακάτω διεύθυνση:

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Το τέλος παράδοσης είναι 12.00 USD που πρέπει να καταβληθεί στον ταχυμεταφορέα με μετρητά ή πιστωτική κάρτα.

Παρακαλούμε αξιολογήστε την ποιότητα των υπηρεσιών παράδοσης απαντώντας σε μερικές ερωτήσεις παρακάτω.

Ελπίζουμε ότι η εταιρεία μας θα παραμείνει αξιόπιστος online διανομέας τριαντάφυλλων σας στο μέλλον

Με εκτίμηση

Δείγμα #4 για απαιτητικούς πελάτες

Αγαπητέ [όνομα],

Εκτιμούμε τη μακροχρόνια συνεργασία σας με την εταιρεία μας και ελπίζουμε ότι θα μείνετε μαζί μας στο μέλλον.

Σύμφωνα με την παραγγελία σας για τα τελευταία μοντέρνα αξεσουάρ, η παραγγελία σας έχει υποστεί επεξεργασία και έχει υποβληθεί στην αποθήκη μας. Δυστυχώς, τα προϊόντα δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμα λόγω καθυστερήσεων του κατασκευαστή. Ωστόσο, είμαστε έτοιμοι να σας τα παραδώσουμε εντός δέκα εργάσιμων ημερών. Η αντίστοιχη ειδοποίηση push θα σας αποσταλεί αργότερα.

Σας ζητείται να πληρώσετε μόνο την αξία του προϊόντος. Ως πρόσθετο μπόνους, δεν θα χρειαστεί να πληρώσετε για την παράδοση.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας και ελπίζουμε σε μελλοντική γόνιμη συνεργασία.

Με τις καλύτερες ευχές

Δείγμα #5 για πολυάσχολους πελάτες

Γεια σας

Ο φορητός υπολογιστής που παραγγείλατε βρίσκεται καθ’ οδόν προς τη διεύθυνση παράδοσης. Η αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης είναι η Παρασκευή 22 Οκτωβρίου.

Για να εξοικονομήσετε χρόνο, μπορείτε να πραγματοποιήσετε πληρωμές ύψους 13,50 USD στα ακόλουθα τραπεζικά στοιχεία:

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε την εταιρεία μας. Εργαζόμαστε για να κάνουμε τις αγορές σας πιο γρήγορες και πιο ποιοτικές.

Χαιρετισμούς

Δείγμα # 6 για κυνηγούς πωλήσεων

Αγαπητέ [όνομα],

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι τα δοχεία με την επωνυμία X που παραγγείλατε στις 2 Νοεμβρίου έχουν εγκριθεί για αποστολή από το τμήμα διανομής μας. Η παράδοση αναμένεται στις 18 Νοεμβρίου.

Θα βρείτε το τιμολόγιο που επισυνάπτεται παρακάτω, το οποίο μπορείτε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα πριν σας παραδοθούν τα προϊόντα.

Εάν πραγματοποιήσετε την πληρωμή εντός της καθορισμένης προθεσμίας, θα λάβετε έναν κωδικό προσφοράς για 50% έκπτωση στα μαχαίρια που κατασκευάζονται από την ίδια μάρκα. Ο κωδικός προσφοράς θα σταλεί μαζί με το μήνυμα επιβεβαίωσης πληρωμής. Βιαστείτε να κάνετε χρήση αυτής της λαμπρής προσφοράς!

Σας ευχαριστούμε για την αγορά σας.

Να έχετε μια καλή ημέρα.

Δείγμα #7 για τους πιο ενεργούς πελάτες

Χαιρετισμοί,

Είμαστε ενθουσιασμένοι που μας επιλέξατε και θέλουμε να σας ενημερώσουμε για κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με την αποστολή σας.

Για να παραδώσουμε την παραγγελία σας εγκαίρως, σχεδιάζουμε να τηρήσουμε την τυπική προθεσμία που αναφέρεται ως 15 ημερολογιακές ημέρες αλλά όχι αργότερα από τις 4 Ιουνίου.

Επισυνάπτεται το τιμολόγιο για τα παραγγελθέντα αγαθά, το οποίο θα πρέπει να εξοφληθεί μέχρι το τέλος Ιουνίου.

Θέλουμε να σημειώσουμε ότι το κατάστημά μας παρέχει την ευεργετική επιλογή επιστροφής χρημάτων που προκύπτει από την αντίστοιχη συμφωνία που έχει συναφθεί με την τράπεζά σας.

Σας ευχαριστούμε για την εκτεταμένη συνεργασία σας μαζί μας. Προσπαθούμε πάντα να αναπτύσσουμε τις καλύτερες προσφορές για εσάς.

Με εκτίμηση,

 

Έτσι, ενδέχεται να λάβουμε ένα από τα προτεινόμενα δείγματα για τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας και να σκεφτούμε τις πλατφόρμες που θα μπορούσαν να βελτιώσουν τις διαδικασίες τμηματοποίησης, διανομής και αποστολής πελατών.

 

ΣΥΧΝΈΣ ΕΡΩΤΉΣΕΙΣ

Τι είναι το καλό μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;

Το καλό μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περιλαμβάνει πολλές επιτυχημένες επιλογές που κάνουν την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου παραγωγική και κερδοφόρα. Διάφορες ειδοποιήσεις σχετικά με προσωπικές προσφορές, εκπτώσεις, τυχαίες διαφημίσεις σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και έγκαιρα e-mail αποστολής αποτελούν τη βάση χρήσιμων εργαλείων επικοινωνίας B2C που παρέχουν αξιόπιστες επιχειρηματικές δραστηριότητες με επίκεντρο τον πελάτη.

Πώς γράφετε ένα e-mail για την παράδοση του προϊόντος;

Το περιεχόμενο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πρέπει να είναι ακριβές και να χρησιμοποιεί φράσεις που σας παρουσιάζουν ως διαδικτυακή επιχειρηματική οντότητα που υποστηρίζει τους πελάτες. Ευαίσθητα ένθετα όπως συγγνώμη ή βαθιά λόγια ευγνωμοσύνης υπογραμμίζουν την ειλικρινή στάση σας προς τους πελάτες σας και δείχνουν πόσο σημαντικός είναι κάθε πελάτης.

Πώς ενημερώνετε έναν πελάτη σχετικά με την αποστολή;

Το παραδοσιακό και κατάλληλο δείγμα ειδοποίησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους πελάτες θα πρέπει να περιλαμβάνει χαιρετισμούς, φράσεις ευγνωμοσύνης για την αγορά που πραγματοποιήθηκε, λεπτομέρειες αποστολής και πληρωμής και ορισμένα συμπεράσματα. Το γενικό περιεχόμενο πρέπει να αποδεικνύει την αξιοπιστία μας.

Τι είναι η ειδοποίηση αποστολής;

Αυτό είναι ένα χρήσιμο εργαλείο επικοινωνίας που εφαρμόζεται σε δραστηριότητες μάρκετινγκ επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτό το e-mail είναι αφιερωμένο στην ενημέρωση των πελατών σχετικά με τις προδιαγραφές της παραγγελίας τους, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων παράδοσης και πληρωμής. Επίσης, τέτοια μηνύματα θα πρέπει να γίνουν ένας δείκτης επιχειρηματικής εικόνας που αξιολογεί τις άτυπες σχέσεις μεταξύ των εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου και των πελατών τους.

Πώς μπορώ να βελτιστοποιήσω την επικοινωνία μου μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;

Για τη βελτιστοποίηση των εργαλείων μάρκετινγκ B2C και των δραστηριοτήτων επικοινωνίας, οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να ενσωματώσουν εξειδικευμένες πλατφόρμες για να βελτιώσουν τη βάση δεδομένων τους, να τμηματοποιήσουν τους πελάτες και να διαχειριστούν με επιτυχία τις καμπάνιες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τις διαφημίσεις κοινωνικών μέσων για να αυξήσουν τις πωλήσεις για υψηλότερο κέρδος.