Skip to main content
blog in eshop

Πώς να χρησιμοποιήσετε το blog σας για να προσελκύσετε νέους followers και πωλήσεις

Το blogging είναι μια αρκετά νέα τάση που έχει γίνει mainstream στη νέα χιλιετία.

Το blogging είναι ένα τυπικό επάγγελμα στη σύγχρονη αγορά εργασίας. Ένας blogger μοιράζεται μερικά βίντεο ή ιστολόγια μέσω προσωπικών καναλιών ή ιστότοπων και παρακινεί άλλους να ακολουθήσουν τις ιδέες και τις δραστηριότητες που παρουσιάζονται. Ωστόσο, οι δημοσιευμένες απόψεις που μοιάζουν με άρθρα έχουν ένα άλλο πολύτιμο νόημα, την επικρατούσα αυτοέκφραση. Συγκεκριμένα, η αύξηση της δημοτικότητας του ηλεκτρονικού εμπορίου ενθάρρυνε το blogging ως εργαλείο μάρκετινγκ και επιχειρηματικής κλιμάκωσης.

Δεν έχει σημασία σε ποιο προϊόν ή υπηρεσία ειδικεύεται το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Τα blogs έχουν τη δύναμη να αυξήσουν απίστευτα τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Το άλλο όφελος που μπορεί να παρατηρήσουμε είναι η βελτίωση των σχέσεων μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών λόγω του σχηματισμού μιας κοινότητας.

Για να ξεκινήσετε μια ακμάζουσα ενότητα blog, κάθε έμπορος ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να εξοικειωθεί με μερικές πολύτιμες συμβουλές που κάνουν την επωνυμία και τα προϊόντα τους δημοφιλή και σε ζήτηση:

  • Ακολουθήστε τις τάσεις και τα ενημερωμένα θέματα για να δημιουργήσετε ενδιαφέροντα blogs.
  • Εστιάστε στις λέξεις-κλειδιά και εισαγάγετέ τις στο περιεχόμενο.
  • Συγχρονίστε τα blogs που δημοσιεύονται στον ιστότοπο με τις σελίδες κοινωνικών μέσων της επιχείρησής σας ηλεκτρονικού εμπορίου (Facebook, Twitter κ.λπ.). Το κείμενο ή τα εικαστικά τους θα πρέπει να μοιάζουν με κάποια τρέιλερ ή πρίκουελ στο κύριο περιεχόμενο.
  • Μια φιλική και προσανατολισμένη στον πελάτη γλώσσα είναι η καλύτερη τακτική για να προσελκύσετε το κοινό-στόχο στις προσφορές και το όνομα της επιχείρησής σας.

Παρ ‘όλα αυτά, το μυστικό έγκειται σε μια λεπτομερή ανάλυση των πελατών και των προϊόντων σας, ομαδοποιώντας τα σε εύκολα διαχειριζόμενα ξεχωριστά τμήματα. Αυτό γίνεται δυνατό με τη βοήθεια ορισμένων πλατφορμών, οι οποίες αποκτούν τις απαιτούμενες εισροές για να διακρίνουν το κοινό-στόχο της επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου και να προβλέψουν τις προσδοκίες, τις απαιτήσεις και τα γούστα τους.

Τι είναι ένα blog ηλεκτρονικού εμπορίου;

e-shop blog

Ένα blog ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ένα επαγγελματικά καταρτισμένο και δημοσιευμένο άρθρο που περιέχει ειδικές θεματικές σκέψεις και συμπεράσματα αφιερωμένα σε διάφορους στόχους:

  1. Παρέχετε στον πελάτη ενδιαφέρουσες πληροφορίες που αξίζουν τον χρόνο και την προσοχή τους.
  2. Προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών που κατασκευάζονται ή διανέμονται από μια εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου.
  3. Αυξήστε την αξία της μάρκας και κάντε την δημοφιλή μεταξύ των ανταγωνιστών και των μελλοντικών πελατών.

Είναι λάθος να θεωρούμε ότι ένα blog είναι ένα στοιχείο ενός ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου που θα μπορούσε να παραλειφθεί. Τα στατιστικά στοιχεία των ΗΠΑ δείχνουν τα απίστευτα επιτεύγματα του blogging στο μάρκετινγκ το 2020:

  • Οι επιχειρηματικές οντότητες ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιούν ενεργά ιστολόγια για να παράγουν 67% περισσότερους δυνητικούς πελάτες ανά μήνα.
  • Οι ανεξάρτητοι μπλόγκερ είναι πιο πιθανό να κερδίσουν περισσότερο εισόδημα εάν γράφουν για θέματα τροφίμων, υγείας και χρηματοδότησης.
  • Οι κορυφαίες πλατφόρμες υποστήριξης blog εκτιμούν τους οπαδούς περιεχομένου τους έως και 500 εκατομμύρια άτομα.
  • Το 34% των διαδικτυακών αγοραστών αποφασίζουν να αγοράσουν αφού διαβάσουν το εμπνευσμένο blog.
  • Το 46% των διαδικτυακών αναζητήσεων εμπιστεύονται bloggers και vloggers ως αξιόπιστους παρόχους γεγονότων στον 21ο αιώνα.
  • Το 10.7% των millennials είναι έτοιμοι να αγοράσουν τα προσφερόμενα αγαθά ή υπηρεσίες εάν τα διαφημίζουν μη διάσημοι bloggers.

Αυτή η στρατηγική ειδικά για το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελείται από διαφορετικά στοιχεία και μεθόδους που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των πελατών και να επηρεάσουν έμμεσα τις αγοραστικές προτιμήσεις και επιθυμίες τους.

Ένα blog είναι ο πιο βολικός τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπο. Ένα επιτυχημένο blog έχει ελκυστικό περιεχόμενο και ο αναγνώστης είναι ενθουσιασμένος που ανακαλύπτει νέα γεγονότα. Σύμφωνα με τις διαδικτυακές εμπορικές δραστηριότητες, τα blog θα πρέπει να έχουν τα χαρακτηριστικά τους και να προσκαλούν τους αναγνώστες στις άλλες ενότητες του ιστότοπου μέσω των ένθετων συνδέσμων που προωθούν τη συγκεκριμένη υπηρεσία ή προϊόντα.

Με άλλα λόγια, το blog ηλεκτρονικού εμπορίου συγκεντρώνει την προσοχή στη συγκεκριμένη αγορά που κρύβεται στο κείμενο.

Γιατί είναι σημαντικό το blogging για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου;

Παραδοσιακά, το blogging συνδέεται με αυτοαπασχολούμενους που μοιράζονται την καθημερινή τους ζωή, ενεργούν ως έμποροι και προωθούν άμεσες ή έμμεσες διαφημίσεις για προϊόντα ή υπηρεσίες συνεργατών. Όλες αυτές οι ενέργειες είναι πληρωτέες και ο τεράστιος αριθμός bloggers Instagram, YouTube ή Facebook το αποδεικνύει.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο θα μπορούσε να ακολουθήσει τις ίδιες αρχές. Όμως, οι διαδικτυακές επιχειρηματικές δυνατότητες απαιτούν ακριβή και στενά εξειδικευμένη δομή και περιεχόμενο ιστολογίου για τη διαφήμιση των επιλεγμένων προϊόντων ή υπηρεσιών.

Εν πάση περιπτώσει, κάθε επιχειρηματική οντότητα ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να γνωρίζει το blogging και vlogging και να τα χρησιμοποιεί σωστά. Και τα δύο εργαλεία εκλαΐκευσης προϊόντων είναι απαραίτητα στο πλαίσιο της γενικής στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου. Δεν χρειάζονται πολλές αποτελεσματικές προσπάθειες και τεράστιους οικονομικούς πόρους, αλλά αξίζει να προσαρμοστούν στην ανάπτυξη της εταιρείας ηλεκτρονικού εμπορίου σας.

Η σαφής διαφορά μεταξύ blogging και vlogging παρουσιάζεται παρακάτω.

Έννοια:

  • Blogging: Το κλασικό blog είναι παρόμοιο με ενημερωτικά άρθρα ή γραπτές ιστορίες που μοιάζουν με ημερολόγια. Το περιεχόμενό του εξαρτάται από την απαιτούμενη εργασία του blogger ή του copywriter.
  • Vlogging: είναι ένα είδος του blogging που τοποθετεί σταδιακά τη θέση του στο μάρκετινγκ περιεχομένου για εμπόρους ηλεκτρονικού εμπορίου. Το μόνο που διαφέρει είναι η πλέον εικονική παρουσίαση των σκέψεων και των εκτιμήσεων κάποιου, που μοιάζουν με γνωστές τηλεοπτικές διαφημίσεις

Διαθεσιμότητα μικρο-εφαρμογών:

  • Blogging: Τα blog μπορούν να υποστηριχθούν από όλους τους τύπους gadget, όπου μπορούμε να μάθουμε τα αποτελέσματα αναζήτησης που εμφανίζονται από οποιοδήποτε πρόγραμμα περιήγησης.
  • Vlogging: Τα Vlogs ή τα ιστολόγια βίντεο ταιριάζουν απόλυτα σε gadget που υποστηρίζουν εφαρμογές βίντεο και ηχητικών εφέ για να κάνουν τη διαδικασία παρακολούθησης εξελιγμένη και παραγωγική.

Κόστος:

  • Blogging: Η λειτουργία ενός επιχειρηματικού blog ηλεκτρονικού εμπορίου είναι πολύ φθηνότερη από την εκτέλεση υπαίθριων ή τηλεοπτικών διαφημίσεων, φυλλαδίων και άλλων σχετικών δημοσιεύσεων. Ναι, οι προετοιμασίες για τη δημιουργία μιας ενότητας blog σε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να πάρουν το χρόνο σας, αλλά αποφέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
  • Vlogging: Για να έχετε ένα vlog, το περιεχόμενο χρειάζεται περισσότερους πόρους από τους γραπτούς ομολόγους του. Χρειαζόμαστε μια ομάδα για την παραγωγή, την επεξεργασία και την ανάρτηση βίντεο στις διάφορες πλατφόρμες. Απαιτεί επίσης περισσότερες τεχνικές ικανότητες, όπως υψηλές παραμέτρους μνήμης.

Αύξηση πωλήσεων:

  • Blogging: Μπορείτε να δείτε την αλλαγή στους δείκτες πωλήσεων.
  • Vlogging: Τα Vlogs θα μπορούσαν να βελτιώσουν τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, επειδή μπορείτε να τραβήξετε π.χ. κριτικές προϊόντων και να εξηγήσετε τα πλεονεκτήματα των αντικειμένων. Το κοινό που θα το δει, μπορεί να είναι οι δυνητικοί πελάτες σας, παρέχοντας επιπλέον κέρδη.

Σφαίρα χρήσης:

  • Blogging: Όλοι οι τομείς, από υγιεινά τρόφιμα έως λύσεις λογισμικού αιχμής. Κάθε θέμα είναι συναρπαστικό και θα μπορούσε να γίνει θέμα για να εντυπωσιάσει τους αναγνώστες.
  • Vlogging: Αποδεκτό για οποιαδήποτε επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου.

Πώς μπορείτε να βελτιώσετε τις πωλήσεις σας  μ ’ένα blog ηλεκτρονικού εμπορίου;

e-shop blog

Για το ηλεκτρονικό εμπόριο, το blogging είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις εάν οι άλλες διαφημιστικές καμπάνιες γίνουν βαρετές για τους τακτικούς πελάτες και αναποτελεσματικές για τυχαίους αγοραστές. Η προσοχή του πελάτη προκύπτει από τα παρακάτω οφέλη της ανάρτησης blog στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος:

  1. Το blogging σημαίνει πάντα τη βελτίωση των δεικτών φιλοξενίας. Η απάντηση είναι απλή: η υψηλότερη ποιότητα περιεχομένου επεκτείνει τις ομάδες-στόχους αγορών μας.
  2. Τα Blogs θα πρέπει να έχουν τους συνδέσμους που σχετίζονται με προϊόντα ή υπηρεσίες που απλοποιούν το ταξίδι των πελατών του ιστότοπού μας. Για παράδειγμα, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ειδικεύεται στην παράδοση φρέσκων λουλουδιών. Ως εκ τούτου, τα ιστολόγια θα έχουν μια μη εξαντλητική λίστα θεμάτων για να πουν στους αναγνώστες τους για το νόημα των λουλουδιών και τις διακοπές που σχετίζονται με κάθε όμορφο φυτό. Κάθε αναφορά σε ένα δυνητικό προϊόν πρέπει να επισυνάπτεται με τον σύνδεσμο. Αυτή η μέθοδος είναι χρήσιμη για έναν πελάτη και πολύτιμη για έναν πωλητή.
  3. Ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου που παρέχει στους επισκέπτες του μια ενότητα blog προσελκύει άτομα που αναζητούν προϊόντα. Μερικές φορές, οι χρήστες του Διαδικτύου θέλουν να βρουν τις απαντήσεις στις ερωτήσεις ή τα προβλήματά τους. Έτσι, θα μπορούσαν να ανοίξουν το blog σας για να βρουν τις απαραίτητες λύσεις και να ανακαλύψουν τις προσφορές ευκαιρίας που μπορείτε να συμπεριλάβετε στο περιεχόμενο του άρθρου.
  4. Το blog είναι μια κορυφαία ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ. Δεν θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε επιτυχημένα blogs χωρίς την προηγούμενη αναλυτική έρευνα της τρέχουσας κατάστασής μας. Πριν ξεκινήσουμε το blogging και προσελκύσουμε webmasters και copywriters, πρέπει να αναλύσουμε τα τμήματα προϊόντων και πελατών μας, τα στατιστικά στοιχεία κοινωνικών μέσων και να συγχρονίσουμε όλα τα στοιχεία του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Όπως μπορεί να παρατηρήσουμε, το blogging είναι μια σύγχρονη απαίτηση της αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου. Ωστόσο, η ενδιαφερόμενη επιχείρηση θα πρέπει να εξοικειωθεί με πολύτιμες συμβουλές για να δημιουργήσει μια πολιτική μάρκετινγκ περιεχομένου προσανατολισμένη στο κέρδος.

 

Πολύτιμες συμβουλές για τη σύνταξη ενός blog στο οποίο κάνετε συχνά κλικ σε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου

 

Σύμφωνα με διεθνή έρευνα, η HuffPost χαρακτηρίζεται ως η πιο ακριβοπληρωμένη εταιρία blogging το 2020. Οι απλές ειδήσεις και τα ενημερωτικά άρθρα προσελκύουν όλο και περισσότερους οπαδούς. Ποιο είναι το μυστικό; Αυτό είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα δημιουργίας περιεχομένου blogging και συνεργασίας με πολλούς εμπορικούς εταίρους για την αύξηση του κεφαλαίου τους.

Ας υποθέσουμε ότι θέλουμε τα blogs μας να είναι επικρατέστερα μεταξύ των αναγνωστών και να επεκτείνουν το κοινό-στόχο μας, συμπεριλαμβανομένων των νέων, των ενηλίκων, των επαγγελματικών κατηγοριών και ακόμη και άλλων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου που είναι έτοιμες να σας προσφέρουν συνεργασία. Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να τηρήσουμε μερικές χρήσιμες συμβουλές:

  • Μιλήστε με τους τυχαίους ή αφοσιωμένους αναγνώστες ιστολογίου σας ως φίλους σας.

Κάθε επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να έχει το blog της ως εργαλείο επικοινωνίας για να μιλήσει με πιθανούς ή μόνιμους πελάτες μέσω του κατάλληλου ιστολογίου. Το κείμενό του πρέπει να είναι απλό και να μοιάζει με φιλική συζήτηση με τον αόρατο πελάτη μας. Θα πρέπει να κάνει κάποιον να πιστέψει ότι μοιραζόμαστε τα συναισθήματα, τις ανησυχίες και τις επιθυμίες του, προσφέροντας τις κατάλληλες λύσεις. Μία από τις επιλογές είναι να προσλάβετε μια ειδική ομάδα για να βοηθήσετε στην ανάπτυξη ενός blog που μπορεί να προσελκύσει ακόμη περισσότερους πελάτες.

  • Ακολουθήστε τις παγκόσμιες τάσεις

Το blog σας θα πρέπει να συμβαδίζει με τα θέματα και τις τάσεις με τις περισσότερες αναζητήσεις για τις οποίες οι χρήστες ρωτούν την Google. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να είμαστε πάντα μέσα στα trends  και επομένως πιο πιθανή αύξηση εσόδων.

  • Σχεδιάστε πριν ενεργήσετε.

Η δημιουργία ενός blog δεν είναι τόσο εύκολη και απαιτεί χρόνο και προετοιμασία εάν σκεφτόμαστε να δημιουργήσουμε μια κερδοφόρα καμπάνια ηλεκτρονικού εμπορίου:

  1. Θα πρέπει να αποφασίσετε πώς τα blogs θα μπορούσαν να βελτιώσουν τις διαδικτυακές εμπορικές σας δραστηριότητες.
  2. Τα ανώτερα διευθυντικά στελέχη σας πρέπει να προσελκύσουν πλατφόρμες υποστήριξης επιχειρήσεων που βοηθούν στην κατανόηση όλων των κενών δεδομένων που έχετε.
  3. Πρέπει να οργανώσετε την κατάλληλη μονάδα που ειδικεύεται στην κειμενογραφία και την ανάρτηση blog. Οι πολυλειτουργικές πλατφόρμες μας επιτρέπουν να αναλύουμε την επισκεψιμότητα και τις δραστηριότητες των πελατών μας που σχετίζονται με το blog.
  • Βρείτε τις λέξεις-κλειδιά και εισαγάγετέ τις στο κείμενο του blog.

Χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες εφαρμογές, θα ανακαλύψτε τις πιο δημοφιλείς ερωτήσεις ή ερωτήσεις για τους πελάτες. Τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται με βάση τα περισσότερα κλικ σάς επιτρέπουν να δημιουργήσετε το blog με ερωτήσεις πελατών, δίνοντας τους τις κατάλληλες  απαντήσεις.

 

Συχνές ερωτήσεις

 

Πρέπει οι ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου να έχουν blogs;

Ένα blog είναι απαραίτητο εργαλείο για μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου για να γίνει δημοφιλής σε διαφορετικούς αγοραστές και οπαδούς. Οι στόχοι του περιλαμβάνουν την αξία του influencer και τα εμπορικά οφέλη περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη διαφημιστική καμπάνια ή διαφημιστικά αποτελέσματα. Το θεματικά σχετικό περιεχόμενο blog βελτιώνει τις διαδικτυακές πωλήσεις κατά σχεδόν 50% και έχει πολλαπλά αποτελέσματα.

Πώς μπορώ να κερδίσω χρήματα μέσω του blogging;

Η λήψη σημαντικών εσόδων από δραστηριότητες blogging είναι πραγματική και εξαρτάται από μερικά μυστικά όπως ενημερωμένο περιεχόμενο, δημιουργική γραφή ή ομιλία και δεξιότητες ανάλυσης περιεχομένου. Το τελευταίο μας βοηθά να αναλύσουμε τα κενά του προϊόντος, του πελάτη και του μάρκετινγκ, να τα τμηματοποιήσουμε σωστά και να τα συγχρονίσουμε με σελίδες κοινωνικών μέσων.

Πώς κερδίζουν χρήματα οι μπλόγκερ το 2023;

Θα πρέπει να κάνουμε διάκριση μεταξύ ανεξάρτητων και εταιρικών bloggers. Ωστόσο, και οι δύο οικονομικοί παράγοντες έχουν ίσα δικαιώματα και πρόσβαση στους οπαδούς και τους πιθανούς πελάτες τους. Το 2021, η πανδημία μετέφερε τις περισσότερες δημιουργικές οντότητες σε διαδικτυακές λύσεις μάρκετινγκ και οι ικανοί συγγραφείς blog που προωθούν ορισμένα προϊόντα μπορούν να κερδίσουν περισσότερα από 200 χιλιάδες δολάρια ΗΠΑ ετησίως κατά μέσο όρο.

Πώς μπορώ να κερδίσω χρήματα από το Instagram;

Η εργασία μέσω Instagram ως εκκολαπτόμενος blogger σας κάνει οικονομικά ανεξάρτητο άτομο. Ας υποθέσουμε ότι οι αναρτήσεις και τα ιστολόγιά σας παρακινούν τους ανθρώπους, διαμορφώνουν τις απόψεις και τη συμπεριφορά τους, καθιστώντας το κοινό των οπαδών ευρύτερο. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να υποβάλετε αίτηση σε διαφορετικές διαφημίσεις και διαφημιστικές καμπάνιες, να γίνετε έμπορος και να κερδίσετε υψηλά κέρδη δημιουργώντας τα blog σας.

Ποια blog είναι σε ζήτηση;

Τα γούστα και οι προτιμήσεις του blog είναι μεταβλητά και επηρεάζονται από διάφορους εξωτερικούς παράγοντες. Το 2022, τα κορυφαία θέματα περιλαμβάνουν υγιεινό τρόπο ζωής και αθλήματα, διαφορετικές δίαιτες όπως keto, vegan κ.λπ., οικονομικά, ταξίδια, DIY όπως ερασιτεχνικές ιδέες εσωτερικού σχεδιασμού και προϊόντα χειροτεχνίας και ταξιδιωτικές κριτικές.