Skip to main content
marketing tools

20 καλύτερα εργαλεία ανάλυσης μάρκετινγκ

Όσον αφορά το μάρκετινγκ, δεν υπάρχει χώρος για εικασίες. Κάθε έμπορος ηλεκτρονικού εμπορίου χρειάζεται εργαλεία ανάλυσης μάρκετινγκ που παρακολουθούν τις επισκέψεις στον ιστότοπο, τις κριτικές προϊόντων, τις μετατροπές, στις καμπάνιες μάρκετινγκ επί πληρωμή και τις εκδηλώσεις ενδιαφέροντος για να παραμένουν ενημερωμένοι με όλες τις βασικές πληροφορίες της επιχείρησής ηλεκτρονικού εμπορίου του και μπορείτε να προσπαθείτε συνεχώς να βελτιώνετε τις καμπάνιες σας. Ευτυχώς, υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία εξαιρετικών εργαλείων ανάλυσης μάρκετινγκ εκεί έξω που μπορούν να σας βοηθήσουν να κάνετε ακριβώς αυτό. Σε αυτό το άρθρο, θα μοιραστούμε τις επιλογές μας για τα 20 καλύτερα εργαλεία ανάλυσης μάρκετινγκ. Έτσι, είτε μόλις ξεκινάτε στο μάρκετινγκ είτε θέλετε να μεταφέρετε τις καμπάνιες σας στο επόμενο επίπεδο, αυτά τα εργαλεία θα σας βοηθήσουν να φτάσετε εκεί.

Γιατί χρειάζεστε εργαλεία ανάλυσης μάρκετινγκ;

Τα εργαλεία ανάλυσης μάρκετινγκ επιτρέπουν στους σχεδιαστές ή τους αναλυτές επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου να επεξεργάζονται διαφορετικούς τύπους δεδομένων που σχετίζονται με τους οικονομικούς δείκτες της εταιρείας, όπως κέρδη, ζημίες, κύκλος εργασιών πωλήσεων κ.λπ. Αυτές οι λύσεις που βασίζονται σε λογισμικό απλοποιούν την επεξεργασία πληροφοριών και παρέχουν στους χρήστες τα απαιτούμενα αποτελέσματα.

Πράγματι, αυτά τα εργαλεία είναι χρήσιμες πλατφόρμες που παρακολουθούν βασικές πηγές πληροφοριών και σχηματίζουν σχετικές λεπτομερείς αναφορές. Αυτά τα παραδοτέα διευκολύνουν τις διαδικασίες επιχειρηματικού σχεδιασμού σας, όπως:

  • πρόβλεψη της εκτίμησης κινδύνου και των αναπτυξιακών στρατηγικών ή σχεδίων,
  • μια αποτελεσματική προσέγγιση για την ανακάλυψη του οράματος βελτιστοποίησης των πωλήσεων της εταιρείας,
  • παραγωγικούς τρόπους για την εταιρεία να λαμβάνει αποφάσεις κλιμάκωσης.

Οι έμποροι ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να επικεντρωθούν σε συγκεκριμένες κατηγορίες δεδομένων που υπόκεινται σε χειρισμούς ανάλυσης μάρκετινγκ για να εκπληρώσουν όλες αυτές τις ενέργειες. Έτσι, τα εργαλεία ανάλυσης, σχεδιασμένα για ανάλυση πληροφοριών ψηφιακού μάρκετινγκ, παρατηρούν πρωτογενή στατιστικά δεδομένα:

  • Δεδομένα επισκεπτών ιστότοπου. Κάθε επισκέπτης μπορεί να κληθεί να εγγραφεί στις συγκεκριμένες προσφορές σας ή να αποδεχτεί τα cookies. Τέτοιες ενέργειες αποτελούν σημείο εκκίνησης για τη συλλογή βασικών πληροφοριών που δείχνουν τα σκαμπανεβάσματα του διαδικτυακού καταστήματος και τη δημοτικότητά του, επηρεάζοντας τυχαίους επισκέπτες να γίνουν τακτικοί πελάτες.
  • Σημεία επαφής πελατών και δεδομένα συμβάντων. Τα επώνυμα προϊόντα ή οι υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου σας, που συνήθως διαδίδονται μέσω διαφορετικών καναλιών διαφημίσεων, συλλέγουν πολλές πολύτιμες, ενημερωτικές πληροφορίες για να κάνουν την επιχείρησή σας πελατοκεντρική. Το ίδιο θα μπορούσε να αναφέρεται στις διαφημιστικές σας καμπάνιες, τις πωλήσεις προωθητικών ενεργειών ή τις θεματικές εκδηλώσεις σας.
  • Δεδομένα απόδοσης καμπάνιας επί πληρωμή. Όταν οι διαφημιστικές σας καμπάνιες, ειδικά οι πληρωμένες, που συνδέονται με πλατφόρμες ανάλυσης μάρκετινγκ καλύπτουν ένα ευρύ μερίδιο καναλιών πληροφοριών, κοινωνικών μέσων κ.λπ., θα λάβετε λεπτομερείς αναφορές σχετικά με την αποτελεσματικότητά τους που σχετίζεται με τους δείκτες πωλήσεων προϊόντων.
  • Δεδομένα αγορών πελατών. Οι πληροφορίες σχετικά με τις αγορές συμβάλλουν στην αξιολόγηση των τάσεων των πωλήσεων και στη βελτίωση των υπηρεσιών μετά την αγορά, προκειμένου να ενισχυθεί η κατάσταση της επωνυμίας της εταιρείας.
  • Δεδομένα μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Οι δραστηριότητες προώθησης ηλεκτρονικού εμπορίου είναι δύσκολο να σταθούν χωρίς μέσα επικοινωνίας μάρκετινγκ, όπως το προσωπικό email. Οι ειδοποιήσεις υπενθύμισης, οι μοναδικές προσφορές και τα προγραμματισμένα μηνύματα ερωτηματολογίου είναι σημαντικές πηγές πληροφοριών μάρκετινγκ για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο μιας εταιρείας και πρόχειρες επιλογές για να τους παρακινήσετε να κάνουν πιο σημαντικές αγορές.

Ποιοι είναι οι διαφορετικοί τύποι εργαλείων ανάλυσης στοιχείων μάρκετινγκ;

types of marketing tools

Η επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ένα περίπλοκο αμάλγαμα διαφορετικών τύπων προελεύσεων δεδομένων. Για να διαχειριστείτε τις ροές πληροφοριών και να καταγράψετε τα απαιτούμενα στοιχεία, χρειάζεστε μια επαγγελματική και πολύ έμπειρη ομάδα έρευνας μάρκετινγκ ή εξειδικευμένες λύσεις λογισμικού για να απλοποιήσετε τις δραστηριότητες ανάλυσης.

Οι σχεδιαστές μάρκετινγκ και οι αναλυτές δεδομένων καθορίζουν πέντε κρίσιμους τύπους αναλυτικών στοιχείων μάρκετινγκ:

  • αναλυτικά στοιχεία ιστού για την εξέταση της δραστηριότητας των πελατών στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα,
  • αναλυτικά στοιχεία κοινωνικών μέσων για τη συλλογή δεδομένων σχετικά με τις αντιδράσεις των θεατών σε διαφημίσεις και διάφορες διαφημιστικές καμπάνιες,
  • δημιουργία δυνητικών πελατών και απόδοση για την εκτέλεση αναλυτικών προβλέψεων και τη σύγκριση αλληλεπιδράσεων μάρκετινγκ B2C σε κάθε βήμα των προωθητικών δραστηριοτήτων,
  • Αναλυτικά στοιχεία SEO για τον έλεγχο πτυχών μάρκετινγκ περιεχομένου,
  • αναλυτικά στοιχεία μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την αξιολόγηση διανομών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και δεικτών πωλήσεων που προκύπτουν από τέτοιες λειτουργίες.

Αυτό το τμήμα μας επιτρέπει να διαχωρίσουμε τεράστιες ποσότητες πληροφοριών και να διερευνήσουμε τα ακριβή στοιχεία για μια πιο σαφή εικόνα της κατάστασης ανάπτυξης των επιχειρήσεων. Πριν αποφασίσουμε ποια πλατφόρμα είναι ιδανική για υπηρεσίες ανάλυσης μάρκετινγκ, θα πρέπει να διακρίνουμε διαφορετικούς τύπους αναλυτικών στοιχείων μάρκετινγκ, μια τέτοια πλατφόρμα αναμένεται να συλλέξει και να επεξεργαστεί με επιτυχία.

Οποιοσδήποτε ψηφιακός έμπορος γνωρίζει ότι μια επωνυμία ηλεκτρονικού εμπορίου θα θεωρούνταν επιτυχημένη και κερδοφόρα εάν και οι πέντε τύποι διαδικτυακών εμπορικών επιχειρήσεων λειτουργούν από κοινού. Κάνοντας παραλληλισμούς με σημαντικές επιπτώσεις στα επιχειρηματικά κέρδη, μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι οι πελάτες, οι απαιτήσεις και τα προααπαιτούμενα τους, είναι ενισχυτές για την πρόοδο της επιχείρησής μας. Έτσι, η προσέλκυση ενός ευρύτερου κοινού είναι ένα έργο για την ανάλυση μάρκετινγκ.

Πράγματι, οι ερευνητές μάρκετινγκ διαφοροποιούν τις κύριες πηγές πληροφοριών, όπως οι ευκαιρίες αναζήτησης ιστότοπων, οι προωθήσεις κοινωνικών μέσων, οι εκδηλώσεις μάρκετινγκ επί πληρωμή, τα χαρακτηριστικά επικοινωνίας, η διαχείριση περιεχομένου και η άμεση ή τυχαία αποστολή email. Αυτά τα στοιχεία θα πρέπει να αξιολογηθούν σε πολυπλοκότητα για να απεικονίσουν την ολοκληρωμένη εικόνα της ανάπτυξης και των αποτυχιών των επιχειρήσεων. Ευτυχώς, οι πλατφόρμες ανάλυσης μάρκετινγκ διαθέτουν αρκετά εργαλεία για να βρουν κενά και αδυναμίες που περιορίζουν την επιχείρησή σας και την καθιστούν λιγότερο ελκυστική σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές.

Η κατανόηση όλων των πτυχών της δημοτικότητας των προϊόντων σίγουρα θα παρέχεται από τις λεπτομερείς αναφορές και τα γραφικά ευρήματα που δημιουργούνται από επαγγελματικά εργαλεία.

Αναλυτικά στοιχεία ιστού

Η ανάλυση ιστού είναι ένας κύριος τύπος ανάλυσης μάρκετινγκ που παρέχει αξιόπιστα δεδομένα σχετικά με τους πελάτες σας και άλλους επισκέπτες που κάνουν κλικ σε ορισμένες από τις σελίδες των προϊόντων σας. Στην πράξη, το ασήμαντο κανάλι για επιχειρηματικές δραστηριότητες ηλεκτρονικού εμπορίου είναι μια πηγή ιστού. Έτσι, είναι αρκετά προφανές να περιμένετε ότι η πλειοψηφία των πελατών θα συγκεντρωθεί στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Για να βρείτε δεδομένα πελατών αναλύοντας τον ιστότοπό σας, μπορείτε να συλλέξετε ποσοστά εγκατάλειψης, μοναδικούς χρήστες, περιόδους λειτουργίας χρηστών και ερωτήματα αναζήτησης επί τόπου. Οι πληροφορίες που παρακολουθούνται είναι η απάντησή σας στο πότε πρέπει να ενσωματώσετε την πλατφόρμα για να βελτιστοποιήσετε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις.

Στοιχεία ανάλυσης μάρκετινγκ κοινωνικών μεσών

Οι δραστηριότητες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητες για την προσέλκυση ενός ευρέος κοινού και την αύξηση των πωλήσεων. Ωστόσο, για να επιτύχετε αυτόν τον στόχο, θα πρέπει να μετρήσετε τα κοινωνικά σας κανάλια ανά επισκέπτη, αντιδράσεις, σχόλια κ.λπ. Όλοι αυτοί οι παράγοντες επηρεάζουν άμεσα τις πωλήσεις και τα κέρδη της επιχείρησής σας.

Οι έμπειροι ψηφιακοί αναλυτές θα πρέπει να παρακολουθούν μόνιμα τα γεγονότα και τις διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αναλύουν την προώθηση και την πρόοδο των προϊόντων. Ωστόσο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια παγκόσμια πηγή πληροφοριών. Επομένως, το λογισμικό ανάλυσης μάρκετινγκ που ενσωματώνεται εύκολα στο Facebook, το Instagram και άλλες πλατφόρμες θα συνοψίσει τις ροές δεδομένων και θα δημιουργήσει γρήγορες αναφορές.

Δημιουργία και απόδοση δυνητικών πελατών

Η απόδοση είναι μια μέθοδος αλληλεπίδρασης μεταξύ της επιχείρησης και των πελατών σας. Αυτός ο τύπος δραστηριότητας ανάλυσης θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ο απλούστερος, επειδή αναφέρεται σε διαφορετικές μορφές συνομιλιών, όπως πωλήσεις ή υποβολές φόρμας. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να συλλέξετε τα δεδομένα πεδίου και να αξιολογήσετε πληροφορίες από μια ομάδα εστίασης για να συνοψίσετε την ολοκληρωμένη κατάσταση και να λάβετε τις κατάλληλες αποφάσεις.

Τα μοντέλα δημιουργίας δυνητικών πελατών και απόδοσης είναι μια πηγή πληροφοριών σχετικά με το επίπεδο πίστωσης που πρέπει να εκχωρηθεί σε κανάλια μάρκετινγκ και σημεία επαφής πελατών. Συνολικά, όλες αυτές οι προσεγγίσεις επιτρέπουν στους ψηφιακούς εμπόρους να βελτιώσουν τα προγράμματά τους για καλύτερα σχόλια μάρκετινγκ.

Στοιχεία ανάλυσης SEO

Το SEO και το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι βασικά στοιχεία των ψηφιακών επιχειρήσεων το 2022. Με την πρώτη ματιά, τα αναλυτικά στοιχεία SEO μπορεί να φαίνονται μια απλή ενέργεια. Ωστόσο, το δημιουργικό και πελατοκεντρικό περιεχόμενο θα βελτιώσει σημαντικά τις θέσεις κέρδους της επιχείρησής σας.

Η διαχείριση λέξεων-κλειδιών, η παρακολούθηση παγκόσμιων τάσεων και η λεπτομερής στόχευση της έρευνας κοινού είναι τα κύρια μέτρα που πρέπει να λάβει κάθε ψηφιακός έμπορος.

Επίσης, τα εργαλεία ανάλυσης μάρκετινγκ θα μπορούσαν να αξιολογήσουν τις δυνατότητες του περιεχομένου των συνεργατών και των ομολόγων σας για να βρουν τρόπους να αναβάλουν την οργανική σας απόδοση ιστού.

Στοιχεία ανάλυσης μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ένα εργαλείο επικοινωνίας που δείχνει πολλά πολύτιμα δεδομένα μάρκετινγκ. Οι σκοποί της αποστολής μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άλλων μορφών ειδοποίησης στους πελάτες σας είναι να προσελκύσετε νέους πελάτες, να τους υπενθυμίσετε τις προσφορές της επιχείρησής σας και να παρουσιάσετε μοναδικές προτάσεις που ενισχύουν τις δραστηριότητες αλληλεπίδρασης μεταξύ των επιχειρήσεων και του κοινού-στόχου τους.

Για να αξιοποιήσετε επιτυχημένες καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ανάλυση διανομής, θα χρειαστείτε εξειδικευμένα εργαλεία για τη συλλογή εισροών και τον εντοπισμό αντιδράσεων ανατροφοδότησης. Πράγματι, τα ευρήματα καθορίζουν τις υπηρεσίες και την αξιοπιστία σας μετά την πώληση στα μάτια του πελάτη.

20 κορυφαία εργαλεία ανάλυσης μάρκετινγκ

marketing tools

Όσον αφορά τις δραστηριότητες ηλεκτρονικού εμπορίου, η ανάλυση μάρκετινγκ είναι μια συγκεκριμένη διαδικασία. Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα και εξυπηρετεί πολλούς πελάτες. Πρέπει να ενσωματώσετε εξειδικευμένο λογισμικό ανάλυσης μάρκετινγκ για να διατηρήσετε την επιχείρησή σας με επιτυχία. Η εφαρμογή των αυτόματων αναλυτικών πλατφορμών είναι μια ορθολογική απόφαση, επειδή μπορούν να επεξεργαστούν διαφορετικούς τύπους πληροφοριών και να παρέχουν έτοιμα ευρήματα για να ανακαλύψουν τις πιθανές ευκαιρίες και τα σενάρια για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.

Εδώ συγκεντρώνουμε δημοφιλείς πλατφόρμες ανάλυσης μάρκετινγκ που θα μπορούσαν να είναι χρήσιμες το 2022 και έτοιμες να εκπληρώσουν όλες τις απαιτήσεις που επιβάλλονται από μελλοντικές προοπτικές ηλεκτρονικού εμπορίου. Για να βρείτε την τέλεια αναλυτική υπηρεσία σας, θα πρέπει να εξισορροπήσετε τις παραμέτρους απόδοσης, τις λειτουργικές χωρητικότητες, την τιμή και άλλα οφέλη που ισχύουν για την πρόοδο της επιχείρησής σας.

 

Google Analytics

Η δωρεάν λύση αναλυτικών στοιχείων μάρκετινγκ που αναπτύχθηκε από την Google διαθέτει βασικές δυνατότητες ταξινόμησης πληροφοριών και εξερεύνησης που καθιστούν την επιχείρησή ηλεκτρονικού εμπορίου σας πιο επιτυχημένη. Αυτό το εργαλείο δημιουργεί εύκολα μια ολοκληρωμένη εικόνα των δραστηριοτήτων του διαδικτυακού σας καταστήματος ως ιστότοπου. Παρακολουθεί τους επισκέπτες του ιστότοπού σας, συλλέγει δεδομένα σχετικά με την τοποθεσία και τα σημεία ταξιδιού τους και αξιολογεί το χρόνο που αφιερώνουν τυχαίοι πελάτες σαρώνοντας τις διαδικτυακές γκαλερί σας κ.λπ. Επομένως, το Google Analytics είναι το κλειδί για την παροχή μιας λεπτομερούς αναφοράς που περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με το μάρκετινγκ, το περιεχόμενο, το προϊόν και τις προσαρμοσμένες τροποποιήσεις σας.

Αυτό το προϊόν Google, μαζί με το Google AdWords και το Google Data Studio, θα μπορούσε να συνδέσει τις πληροφορίες σας με τα επιθυμητά αποτελέσματα που στοχεύουν στην ευημερία της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο.

Όσον αφορά την τιμολόγηση, αυτό το εργαλείο είναι εντελώς δωρεάν για όλους τους τύπους επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου. Ωστόσο, όσοι επιθυμούν να λάβουν προηγμένη υποστήριξη επεξεργασίας και συντήρησης δεδομένων από την Google θα πρέπει να προβλέψουν περίπου 100 χιλιάδες δολάρια ΗΠΑ στον ετήσιο προϋπολογισμό της εταιρείας τους.

 

MixPanel

Η επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου βασίζεται στην απλότητα και την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών ανάλυσης μάρκετινγκ. Αυτή η δήλωση θα μπορούσε να θεωρηθεί η κύρια αρχή λειτουργίας για το MixPanel.

Είναι ένας ισχυρός υποψήφιος που αξίζει να καταταγεί στην κορυφαία γκάμα εργαλείων ανάλυσης μάρκετινγκ για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου λόγω της παραγωγικής επεξεργασίας εκδηλώσεων.

Το MixPanel αναλύει όλα τα συμβάντα στον ιστότοπο, τις εφαρμογές και τα προϊόντα σας. Οι παρεχόμενες πληροφορίες δείχνουν τις διαδρομές των πελατών στα κανάλια του διαδικτυακού σας καταστήματος.

Οποιαδήποτε πρόσθετη εκδήλωση δίνει τη δυνατότητα στο MixPanel να σας περιγράψει μια πλήρη εικόνα των τάσεων, των μετρήσεων και των χρηστών που προτιμούν την ανάρτησή σας. Με άλλα λόγια, αυτή η πλατφόρμα θέλει να δημιουργήσετε μια νέα εκδήλωση για να ξεκινήσετε αναλυτικές δραστηριότητες.

Το MixPanel χαρακτηρίζεται ως λογισμικό ανάλυσης μάρκετινγκ επειδή διαθέτει αρκετές διοχετεύσεις και δοκιμές A / B για να ενισχύσει την απόδοση των εφαρμογών σας για κινητά. Προσφέροντας πολλά πλεονεκτήματα, η μεγάλη εξειδίκευση αυτής της πλατφόρμας είναι αρκετά στενή. Οι σχεδιαστές επιχειρήσεων το αποδίδουν σε ένα εργαλείο ανάλυσης προσανατολισμένο στο προϊόν και όχι σε ένα εργαλείο μάρκετινγκ.

 

Cyfe

Ο Cyfe είναι ο βασιλιάς των αναλυτικών δραστηριοτήτων πολλαπλών εργασιών. Αυτή η λύση λογισμικού έχει σχεδιαστεί για ερευνητές της αγοράς που συνεργάζονται με διάφορα κανάλια μάρκετινγκ, διακαναλικά, κοινωνικά μέσα, πόρους μέσων μαζικής ενημέρωσης κ.λπ. Πρέπει να επεξεργαστούν τεράστιες ποσότητες δεδομένων και αναμένουν να λάβουν γρήγορες αναλυτικές αναφορές για να λάβουν αποτελεσματικές αποφάσεις.

Αυτό το εργαλείο ανάλυσης μάρκετινγκ πολλαπλών χρήσεων μπορεί να ικανοποιήσει όλες τις απαιτήσεις των πελατών του. Λόγω των λειτουργικών χαρακτηριστικών, μπορεί να παρέχει αναφορές με επωνυμία πελάτη, διαδικτυακές δηλώσεις, πληροφορίες χρηστών, επιλογές γρήγορης ρύθμισης, έτοιμες ευκαιρίες ενσωμάτωσης κ.λπ.

Μαζί με άλλες πλατφόρμες ανάλυσης μάρκετινγκ, η Cyfe υποστηρίζει προκατασκευασμένα widgets που απλοποιούν τη σύνδεση με λογαριασμούς Google Analytics, Google AdWords και SalesForce.

 

SEMrush

Μπορεί να βρείτε το πιο διαδραστικό λογισμικό ανάλυσης μάρκετινγκ, το SEMrush. Ο κύριος λόγος για τη δημοτικότητά του είναι η δυνατότητα παρακολούθησης των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ και των ανταγωνιστών σας.

Οι πληροφορίες είναι ένα θανατηφόρο όπλο στην επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου. Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι μπορείτε να λάβετε τις αναλυτικές έρευνες σχετικά με τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται στις καμπάνιες μάρκετινγκ όπως το AdWords, να βελτιώσετε τις εργασίες SEO, να διαχειριστείτε ολόκληρο τον κύκλο της διαδικασίας υλοποίησης του έργου, να ελέγξετε τομείς, συνδέσμους και άλλα κανάλια ορατότητας ηλεκτρονικού εμπορίου. Σε αυτήν την περίπτωση, αυτό είναι το ήμισυ της επιτυχίας της επιχείρησής σας. Ωστόσο, τα ευρήματα δεδομένων που αφορούν τις ίδιες δραστηριότητες με τους ομολόγους σας θα αποτρέψουν πιθανές αποτυχίες και κινδύνους έναρξης αδύναμων εκδηλώσεων προώθησης ή ανεπαρκώς απαιτητικών προϊόντων.

 

Klipfolio

Αυτή η λύση είναι ένα εύχρηστο εργαλείο ανάλυσης που έχει σχεδιαστεί για σχετικά δεδομένα ψηφιακού μάρκετινγκ πολλών καναλιών χρησιμοποιώντας τα έτοιμα πληροφοριακά πλαίσια. Τα προσφερόμενα μοτίβα εξοικονομούν χρόνο και προσπάθεια από τους ειδικούς της ψηφιακής έρευνας αγοράς, διαχειριζόμενα πολλαπλά κανάλια σε ένα εργαλείο.

Χάρη στην ευκαιρία να προσελκύσει απεριόριστους χρήστες, το Klipfolio είναι προτιμότερο για εταιρείες μάρκετινγκ που δημιουργούν τα πλαίσια πληροφοριών τους και τα μοιράζονται με τους πελάτες τους.

Τα βασικά χαρακτηριστικά αυτού του λογισμικού ανάλυσης είναι συγκεκριμένες ρυθμίσεις διαχείρισης, ένα αξιόπιστο μοντέλο για την παρακολούθηση πληροφοριών από το Facebook ή το Google Analytics, η διαθεσιμότητα εφαρμογών για κινητά, οι επιλογές επωνυμίας, συμπεριλαμβανομένων των αντικαταστάσεων λογότυπων, μια πλατφόρμα αυτοεξυπηρέτησης για την επεξεργασία KPI κ.λπ.

 

Crowdbooster

Αυτό το λογισμικό ανάλυσης μάρκετινγκ είναι συνώνυμο της συμμετοχής του κοινού, επειδή επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν τα σκαμπανεβάσματα των εκπροσώπων των ομάδων επιχειρηματικού στόχου ηλεκτρονικού εμπορίου. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα πεδίο έρευνας όπου το Crowdbooster παρακολουθεί τα αποτελέσματα συγκεκριμένων καμπανιών μάρκετινγκ.

Αυτό το εργαλείο σχηματίζει σύντομες αναφορές σε πραγματικό χρόνο. Αυτή η δυνατότητα είναι αρκετά πολύτιμη αν θέλετε να παρατηρήσετε ποιος μοιράζεται το περιεχόμενό σας μέσω των κοινωνικών μέσων και πόσες φορές το κάνει.

Το Crowdbooster είναι ένας ψηφιακός βοηθός για τη βελτίωση της συνεργασίας με τους πελάτες σας, δυνητικούς και τρέχοντες, και τη δημιουργία δημιουργικών ιδεών για τη βελτίωση του περιεχομένου των διαδικτυακών μέσων σας. Επίσης, αυτή η πλατφόρμα ενισχύει τις δραστηριότητες ψηφιακής επικοινωνίας σας, παρέχοντας μια αρκετά χρήσιμη επιλογή όπως η προγραμματισμένη διανομή tweets και μηνυμάτων. Όλα αυτά τα οφέλη επηρεάζουν άμεσα τον προγραμματισμό μάρκετινγκ της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο.

 

Heap Analytics

Αυτό το εργαλείο αναπτύχθηκε για την ανάλυση των δραστηριοτήτων του ιστότοπου και της εφαρμογής για κινητά. Η ιδέα λειτουργίας είναι παρόμοια με τις τεχνικές προδιαγραφές του MixPanel. Παρ ‘όλα αυτά, αυτή η πλατφόρμα παρακολουθεί όλους τους επισκέπτες και τις ενέργειές τους στους πόρους ιστού σας.

Οι πληροφορίες που συλλέγονται θα παρουσιάζονται σε εύληπτες και γραφικές μορφές. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια πολύτιμη επιλογή που δείχνει τον αριθμό των χρηστών που εκτέλεσαν ερωτήματα ανά συγκεκριμένο συμβάν. Ως εκ τούτου, μπορείτε να αξιολογήσετε την καμπάνια μάρκετινγκ επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου και την αντίστοιχη πολιτική γενικά.

Αυτό το λογισμικό ανάλυσης μάρκετινγκ είναι ιδανικό για τον προσδιορισμό της διαγραμμένης τμηματοποίησης πελατών και προϊόντων και την πρόβλεψη των τάσεων κατανάλωσης που βελτιστοποιούν τις πωλήσεις σας.

Ο ανιχνευτής δεδομένων μάρκετινγκ έχει επίσης πολλά πλεονεκτήματα όσον αφορά την επεξεργασία στατιστικών σε πραγματικό χρόνο, αναδρομικά στατιστικά στοιχεία, οπτικοποίηση εκδηλώσεων προώθησης, ροή ενεργειών πελατών κ.λπ. Η μόνη αδυναμία αυτού του λογισμικού είναι ότι λειτουργεί με gadget που υποστηρίζονται από iOS. Οι χρήστες περιβάλλοντος Android περιορίζονται στη χρήση του Heap Analytics για σκοπούς έρευνας μάρκετινγκ.

 

Ο βαθμολογητής απόδοσης του AdWords (The AdWords Performance Grader)

Η αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας και η αύξηση του κοινού της διαδικτυακής αγοράς σας αποτελεί προτεραιότητα για οποιαδήποτε εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου, ειδικά για εκείνους που μόλις ξεκινούν. Ωστόσο, αυτός ο στόχος θα μπορούσε να είναι δύσκολος λόγω ορισμένων παραλείψεων μάρκετινγκ και οι διαδικτυακοί έμποροι θα πρέπει να τους εντοπίσουν προτού οι ανταγωνιστές τους σημειώσουν καλή πρόοδο στην αγορά.

Τα προβλήματα είναι συχνά αποτέλεσμα αδύναμων διαφημίσεων λογαριασμού και οι έμποροι πρέπει να προσελκύσουν παραγωγικά εργαλεία ανάλυσης για επεξεργασία ψηφιακού μάρκετινγκ. Σε αυτήν την περίπτωση, το AdWords Performance Grader είναι μια ασφαλής και φθηνή εναλλακτική λύση.

Αυτή η πλατφόρμα είναι αφιερωμένη στην ανάλυση του λογαριασμού σας που συνδέεται με όλες τις πιθανές διαφημίσεις Google Ads και στη δημιουργία λεπτομερών αναφορών που εστιάζουν την προσοχή σας στα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες της επιχείρησής σας. Η λήψη πληροφοριών και η μετατροπή τους σε ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό σχέδιο είναι μια λειτουργική εργασία για το AdWords Performance Grader.

 

Improvado

Το Improvado θα μπορούσε να ανήκει στην ομάδα των λεγόμενων χειροκίνητων εργαλείων ανάλυσης μάρκετινγκ overdriven λόγω των λειτουργικών προδιαγραφών αυτού του λογισμικού για τη δημιουργία των αναφορών και τη διαχείριση των ενσωματωμένων δεδομένων.

Με άλλα λόγια, αυτή η λύση είναι ένας εξαιρετικός βοηθός για ψηφιακούς εμπόρους που εργάζονται με διαφορετικά πανκανάλια. Αυτή η υπηρεσία βελτιώνει τις αναλυτικές δραστηριότητες, επειδή οι πληροφορίες που συσσωρεύονται από διάφορες πλατφόρμες όπως το Google Ads, το Facebook Ads, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το CRM κ.λπ., είναι διαθέσιμες σε ένα μέρος.

Το Improvado είναι επίσης ένα βελτιωτικό SEO λόγω του λειτουργικού του σχεδιασμού και άλλων απαιτούμενων εργαλείων μάρκετινγκ. Η επίδειξη λέξεων-κλειδιών σε μια μοναδική γραμμή απλοποιεί το χρόνο αναζήτησης και βελτιστοποιεί τις τροποποιήσεις του περιεχομένου.

Επιπλέον, αυτό το εργαλείο ενσωματώνει πλήρως τις πληροφορίες της εταιρείας σας για την εξάλειψη των ανισοτήτων.

Η εργασία με αυτήν την υπηρεσία προσφέρει πλήρη ικανοποίηση και είναι επίσης μια εξαιρετική εναλλακτική λύση εξοικονόμησης χρημάτων. Δεν χρειάζεται να ξοδέψετε επιπλέον για τους μηχανικούς DevOps για να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις στον πίνακα ελέγχου σας. Η λύση σάς επιτρέπει να εκτελείτε όλες τις ενέργειες μόνοι σας.

 

Optimizely

Αυτό το εργαλείο ανάλυσης μάρκετινγκ παρέχει ως επί το πλείστον υπηρεσίες δοκιμών A / B που εφαρμόζονται στους πόρους και τα προϊόντα ιστού σας. Τα αναλυτικά αποτελέσματα αξιολογούν την εμπορική ελκυστικότητα της επωνυμίας και του διαδικτυακού σας καταστήματος. Πολλές δοκιμές καταρτίζουν ένα σύνολο εκδόσεων ικανών να ενισχύσουν τις ευκαιρίες επισκεψιμότητας και μπορείτε να επιλέξετε την καλύτερη.

Η δοκιμή μπορεί να παρουσιάσει τα ευρήματά της σε οπτικές ή κειμενικές ερμηνείες για τη βελτιστοποίηση της λήψης αποφάσεων. Εάν αποφασίσετε να αλλάξετε το σχεδιασμό του ιστότοπού σας για εμπορικές δραστηριότητες που τονώνονται από το κέρδος με βάση τις προτεινόμενες εναλλακτικές λύσεις Optimizely, οι αλλαγές θα αφορούν μόνο τροποποιήσεις σχεδιασμού UX και δεν ανήκουν στον κώδικα.

Αυτή η λύση είναι ένα απαραίτητο χαρακτηριστικό μάρκετινγκ εάν θέλετε να αξιολογήσετε την απόδοση του ιστότοπού σας και τις δραστηριότητες των πελατών σας στα διαδικτυακά εμπορικά κανάλια σας, καταβάλλοντας την ελάχιστη δυνατή προσπάθεια και λαμβάνοντας τα κρίσιμα ενημερωτικά παραδοτέα.

 

Moz Pro

Το Moz Pro παρέχει στους εμπόρους δεδομένα που βελτιώνουν τις προσπάθειές τους να βελτιστοποιήσουν τους δείκτες αναζήτησης και, ως εκ τούτου, αυξάνουν τις θέσεις των προϊόντων ή των καταστημάτων σας στα αυτόματα συστήματα αναζήτησης. Όπως το SEMrush, το Moz Pro μπορεί να επιδείξει δεδομένα συστήματος αναζήτησης που σχετίζονται με τα μέσα σας και τις δραστηριότητες των ανταγωνιστών σας. Αυτές οι πληροφορίες περιλαμβάνουν ανάλυση κατάταξης λέξεων-κλειδιών των συνδέσμων και των τάσεων που έχουν επιλεγεί για μια συγκεκριμένη περίοδο.

Το Moz Pro είναι το καλύτερο εργαλείο για αναλυτικά στοιχεία μάρκετινγκ που εκτελούνται από ειδικούς SEO και ψηφιακούς εμπόρους που σκοπεύουν να μεγιστοποιήσουν τις στρατηγικές προόδου τους στην αναζήτηση πεδίων συστήματος. Αυτό το λογισμικό διαθέτει έναν βολικό πίνακα ελέγχου που διαχειρίζεται εύκολα τόσο από αναλυτικούς εμπειρογνώμονες όσο και από αρχάριους για να λάβει τα απαιτούμενα αποτελέσματα.

 

Fivetran

Αυτή η λύση έχει σχεδιαστεί για εμπόρους και αναλυτικά στοιχεία δεδομένων. Αυτό είναι ένα εργαλείο για τη συλλογή και την ανάλυση δεδομένων μάρκετινγκ. Ενσωματώνει όλες τις βάσεις δεδομένων, τα API και άλλα εργαλεία στον ενικό συμπυκνωτή, προκειμένου να παρακολουθεί ολόκληρη την εικόνα των ροών πληροφοριών. Έχει μια κατάλληλη και απλή διεπαφή, ώστε οι χρήστες να μην χρειάζεται να εφαρμόζουν συγκεκριμένη τεχνική εμπειρία ή γνώσεις για να πλοηγηθούν στον πίνακα ελέγχου του.

Όσον αφορά την τιμολόγηση, το κόστος για τις υπηρεσίες Fivetran είναι μέτριο και εξαρτάται από την ασφάλεια, την επεκτασιμότητα, την υποστήριξη, τις συνδέσεις και τους χρήστες και άλλες παραμέτρους ανάλυσης.

Επιπλέον, αυτή η πλατφόρμα προσφέρει μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση 14 ημερών για να δοκιμάσετε όλα τα οφέλη και τις ευκαιρίες για την επιχείρησή σας.

Συνολικά, μια λεπτομερής αξιολόγηση των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ, των οικονομικών λειτουργιών, των πελατών και των πωλήσεων είναι μια ορθολογική επένδυση για μελλοντική ανάπτυξη. Επιπλέον, το Fivetran επιτρέπει μια επιλογή αναπαραγωγής βάσης δεδομένων που συγκεντρώνει βάσεις δεδομένων εσωτερικής εγκατάστασης και cloud γρήγορα και εύκολα.

 

Adestra

Το Adestra είναι ένα εργαλείο μάρκετινγκ για την αυτοματοποίηση των υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που βοηθούν τους εμπόρους να ξεκινήσουν στοχευμένες εκδηλώσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χρησιμοποιώντας μοτίβα που προσφέρονται από την πλατφόρμα. Αυτό το λογισμικό ανάλυσης μάρκετινγκ έχει αναπτυχθεί για να διευκρινίσει την αποτελεσματικότητα των εκστρατειών προώθησης. Αυτή η υπηρεσία στέλνει επίσης αυτόματες ειδοποιήσεις.

Οι χρήστες μπορούν να απολαύσουν μια ποικιλία από καλά μεταγλωττισμένα δείγματα βελτιστοποιημένα για να ικανοποιήσουν τις προσδοκίες των πελατών του Διαδικτύου και των κινητών συσκευών. Αυτός ο διαδικτυακός διαχειριστής μάρκετινγκ σάς επιτρέπει να συλλέγετε δεδομένα κατηγορίας premium που βελτιώνουν την αφοσίωση των πελατών.

 

Insightly

Το Insightly είναι ένα εργαλείο ανάλυσης μάρκετινγκ που ειδικεύεται σε λύσεις CRM και βαθιά αυτοματοποίηση μάρκετινγκ. Αυτό το εργαλείο παρέχει αποκλειστικές υπηρεσίες προσανατολισμένες στη δημιουργία ενημερωτικών δελτίων και διαφημιστικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Παρέχει επιλογές σχολίων χρησιμοποιώντας σελίδες προορισμού και ενσωματωμένες φόρμες.

Το Insightly βοηθά επίσης τους εμπόρους να αναλύσουν και να οπτικοποιήσουν τις ιδέες των πελατών τους μέσω μιας προηγμένης αναλυτικής προσέγγισης. Υποστηρίζοντας ταυτόχρονα διαδικτυακές και κινητές συσκευές, αυτό το λογισμικό ανάλυσης δεν έχει προβλήματα ενσωμάτωσης σε οποιοδήποτε περιβάλλον και λειτουργικά συστήματα.

Η τεχνικά κεκλιμένη πλατφόρμα οργανώνει διαδρομές πελατών που αποτελούνται από τα επόμενα βήματα με τις καλύτερες ενέργειες προς τα επιχειρηματικά σας προϊόντα. Επίσης, μπορείτε να τμηματοποιήσετε τους πελάτες και τα προϊόντα σας με βάση λεπτομερείς πληροφορίες για τη βελτιστοποίηση των τρεχουσών και μελλοντικών πωλήσεων. Το άλλο πλεονέκτημα μάρκετινγκ αυτού του λογισμικού είναι οι έξυπνες καμπάνιες, οι οποίες περιλαμβάνουν αποτελεσματικό προπαρασκευαστικό σχεδιασμό για την ανάπτυξη επιτυχημένων εκδηλώσεων και διαδραστικών πινάκων εργαλείων και αναφορών για την αξιολόγηση των ληφθέντων επιτευγμάτων.

 

BuzzSumo

Το BuzzSumo είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα μάρκετινγκ για ανάλυση καναλιών πολυμέσων και συλλογή δεδομένων για μάρκετινγκ περιεχομένου. Τέτοιες ενέργειες βοηθούν τον ειδικό μάρκετινγκ να δημιουργήσει νέες ιδέες, να δημιουργήσει τα υλικά του, να βρει την κατανάλωση που επηρεάζει το περιεχόμενο και να παρακολουθεί τους δείκτες αποτελεσματικότητας των πληροφοριών μετά.

Αυτό το λογισμικό ανάλυσης μάρκετινγκ περιλαμβάνει τέσσερα εργαλεία: αναζήτηση περιεχομένου, αξιολόγησή του, ανίχνευση επιρροής καναλιών και ατόμων και παρακολούθηση περιεχομένου. Η αναζήτηση περιεχομένου ως μέρος της ανάλυσης SEO καλύπτει όλους τους πιθανούς τρόπους εύρεσης των απαιτούμενων δεδομένων: λέξεις-κλειδιά, θέματα, συχνές ερωτήσεις κ.λπ. Αυτές οι ενέργειες επιτρέπονται λόγω μιας σειράς φίλτρων που διατίθενται στο BuzzSumo. Η ανάλυση περιεχομένου μέσω αυτού του λογισμικού είναι μια σάρωση πολλών υλικών και αναρτήσεων για τη δημιουργία μοναδικού περιεχομένου. Αυτή η διαδικασία αποτελείται από αναζήτηση ταυτότητας περιεχομένου, ανάλυση του περιεχομένου των ανταγωνιστών και σύγκριση περιεχομένου ανά χρονική περίοδο.

 

Ninjacat

Ιαπωνικής προέλευσης, το Ninjacat είναι μια ευέλικτη πλατφόρμα ανάλυσης μάρκετινγκ και μια εξαιρετική λύση για τη σύνταξη αναφορών, την παρακολούθηση δραστηριοτήτων προώθησης επιχειρήσεων και την παρακολούθηση διαφορετικών κλήσεων. Αναπτύχθηκε ως εργαλείο για εταιρείες ψηφιακού μάρκετινγκ, το Ninjacat κατέχει ηγετική θέση στις αξιολογήσεις των εργαλείων ανάλυσης μάρκετινγκ λόγω της απλότητας και του μεγέθους της ενσωμάτωσής του.

Το Google AdWords, το Google Analytics, οι διαφημίσεις Bing, το DSP, το CRM, το CallRail, οι διαφημίσεις Facebook, το Google Search Console κ.λπ., δεν είναι μια εξαντλητική λίστα πλατφορμών που συγχρονίζουν αποτελεσματικά τις πληροφορίες τους με το Ninjacat.

Αυτό το λογισμικό είναι φανταστικό στην προετοιμασία αναφορών σχετικά με τις διαφημίσεις περιεχομένου και την ανάλυση της PPC, επεκτείνοντας την εποπτεία του για κοινωνικά μέσα, εργαλεία SEO, συστήματα αναζήτησης κ.λπ. Σας παρέχει επίσης ενημερωτικά πλαίσια και αναφορές Λευκής Ετικέτας που μοιράζονται αξιόπιστα, ακριβείς και σε πραγματικό χρόνο πληροφορίες με τους πελάτες σας μέσω οποιωνδήποτε διαθέσιμων gadget. Ένας από τους επιχειρησιακούς στόχους για μια τέτοια παραγωγική μηχανή ανάλυσης δεδομένων είναι να κλιμακώσετε τις επιχειρηματικές σας δραστηριότητες και να καλύψετε νέα τμήματα.

Η παρακολούθηση Ninjacat περιλαμβάνει παρακολούθηση προϋπολογισμού και συμβάντων για τη βελτιστοποίηση των τιμών και των πολιτικών μάρκετινγκ της εταιρείας. Πράγματι, αυτό το εργαλείο αναλύει λεπτομερώς τις εργασίες.

 

Alooma

Αυτό το εργαλείο ανάλυσης μάρκετινγκ αξίζει να αναφερθεί στα κορυφαία 20 καλύτερα αναλυτικά εργαλεία ηλεκτρονικού εμπορίου. Μεταξύ των πλεονεκτημάτων του είναι:

  • Ολοκληρωμένη ενσωμάτωση. Μπορεί να ενσωματώσει δεκάδες πηγές δεδομένων για την ανάλυση πωλήσεων, υπηρεσιών μάρκετινγκ, βάσεων δεδομένων συναλλαγών, SDK και ούτω καθεξής,
  • Ασφάλεια από άκρο σε άκρο. Αυτή η πλατφόρμα κίνησης διασφαλίζει στους πελάτες της ότι τα δεδομένα τους ενσωματώνονται με ασφάλεια στο BigQuery,
  • Διαφάνεια αγωγών. Διαφορετικά γραφικά και πίνακες εργαλείων σάς επιτρέπουν να παρακολουθείτε συμβάντα και προϊόντα σε πραγματικό χρόνο, εντοπίζοντας τυχόν σφάλματα ή αλλαγές στην κυκλοφορία.
  • Η χαρτογράφηση έγινε εύκολη. Οι προσφερόμενες ευκαιρίες παρέχουν στους χρήστες πλήρη και προσαρμόσιμο έλεγχο.

Αυτή η πλατφόρμα είναι εξαιρετικά παραγωγική. Επομένως, δεν χρειάζεται να σκεφτείτε API, SQL, μηχανισμούς κώδικα και άλλες λεπτομέρειες για να συνοψίσετε την πλήρη εικόνα της επιχειρηματικής κατάστασης. Πράγματι, το Alooma θα το κάνει από μόνο του, παρουσιάζοντάς σας μόνο ένα ποιοτικό αποτέλεσμα.

 

Adverity

Το Adverity είναι ένα εργαλείο που αναλύει δεδομένα και δημιουργεί αναφορές με βάση την τεχνητή νοημοσύνη, συλλέγοντας αυτόματα και ενοποιώντας δεδομένα μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας ενότητες ενσωμάτωσης.

Χάρη σε αυτές τις ενότητες, οι χρήστες λαμβάνουν αναφορές, πίνακες εργαλείων και ορατότητας παράδοσης για να βρουν τάσεις και τάσεις μετά την έναρξη διαφημιστικών καμπανιών ή σειρών προϊόντων.

Με το Adverity, μπορείτε να συλλέξετε πληροφορίες από κανάλια συνεργατών, εργαλεία παρακολούθησης ιστού, αρχεία εκτός σύνδεσης, συστήματα μέτρησης κοινού και άλλες πηγές.

Αυτό το εργαλείο ανάλυσης μάρκετινγκ παρακολουθεί τις δραστηριότητες SEO μέσω αξιολόγησης περιεχομένου και συστάσεων για την ενημέρωση ορισμένων ελκυστικών προσεγγίσεων. Η adverity είναι η απόλυτη λύση για τους ειδικούς επιχειρηματικών προβλέψεων, επειδή η προηγμένη έκδοσή της βοηθά στη δημιουργία διαφορετικών μοντέλων, σεναρίων και σημείων πρόβλεψης δεδομένων που θα μπορούσαν να βελτιώσουν την επιχειρηματική ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Δεν υπάρχει σταθερή χρέωση, η οποία προσελκύει χρήστες. Πληρώνετε μόνο για έναν αριθμό πηγών που απαιτούνται για την ενσωμάτωση.

 

Supermetrics

Το Supermetrics σάς επιτρέπει να αυτοματοποιήσετε τις γενιές αναφορών και να μεταδώσετε αποτελέσματα στην επιθυμητή τοποθεσία σας. Αυτή η πλατφόρμα cloud ETL συλλέγει και αναλύει τα δεδομένα μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας διεπαφές API και τα στέλνει στην τράπεζα δεδομένων. Επίσης, πληροί τις προϋποθέσεις ως εργαλείο ορατότητας, αναφοράς και επιχειρηματικής ανάλυσης.

Η ενσωμάτωση με το Google Analytics και το Google Ads δεν είναι μεγάλη υπόθεση για τις υπερμετρικές μετρήσεις λόγω των λειτουργικών τους ικανοτήτων. Λειτουργεί επίσης αποτελεσματικά με το Google Data Studio.

Όπως συμβαίνει με πολλά εργαλεία ανάλυσης μάρκετινγκ, αυτή η πλατφόρμα προσφέρει διάφορους διερμηνείς οπτικών δεδομένων και πίνακες εργαλείων για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας μάρκετινγκ για ένα συγκεκριμένο προϊόν, εκδήλωση ή δραστηριότητες κοινού.

 

Datorama

Το Datorama επιτρέπει στις εταιρείες να ενοποιούν δεδομένα μάρκετινγκ από διαφορετικά κανάλια, τα οποία οι εταιρείες και οι περιοχές θα μπορούσαν να ταξινομήσουν. Οι ολοκληρωμένες αναφορές και οι πίνακες εργαλείων θα γίνουν ένας χρήσιμος σύμβουλος για τη λήψη αποφάσεων.

Η ενσωμάτωση αυτής της πλατφόρμας στο Marketing Cloud βελτιώνει διάφορες θέσεις απόδοσης:

  • Ενωμένο διάστημα. Τώρα, η αξιολόγηση των διοχετεύσεων αγοράς είναι πιο παραγωγική επειδή δεν χρειάζεται να κάνετε κλικ σε πολλά κανάλια και μέσα για να συλλέξετε λεπτομερείς πληροφορίες. Επίσης, η εταιρεία αντιλαμβάνεται τα οικονομικά οφέλη που προκύπτουν από την αντικατάσταση ενός ξεχωριστού τμήματος μάρκετινγκ από ένα καλά αναπτυγμένο εργαλείο,
  • Συγχρονισμός σε πραγματικό χρόνο. Το Datorama διαφέρει από τους ανταγωνιστές λόγω ενός μοναδικού χαρακτηριστικού: συλλέγει δεδομένα από όλες τις συγχρονισμένες διεπαφές API κάθε είκοσι λεπτά. Έτσι, ο χρόνος για να λάβετε μια σύντομη αναφορά συντομεύεται και οι έμποροι δεν χρειάζεται να περιμένουν μέχρι το τέλος της εργάσιμης ημέρας,
  • Αυξημένα δεδομένα. Οι ενοποιημένοι σύνδεσμοι δεδομένων με CRM, Google Analytics 360 και άλλα πληρωμένα μέσα, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων αναζήτησης premium, των κοινωνικών μέσων, των μεγάλων αγορών κ.λπ., επιτρέπουν στο Datorama να βελτιστοποιήσει την αφοσίωση των δυνητικών πελατών και την ανάπτυξη διοχέτευσης αγορών,
  • Διαθέσιμα μέσα ορατότητας. Οι διαδραστικές γραφικές ερμηνείες των αναλυτικών αποτελεσμάτων βοηθούν τους αναγνώστες δεδομένων να εντοπίσουν τα κύρια σημεία για προϊόντα, πωλήσεις ή βελτιστοποίηση κοινού. Αυτοί οι πίνακες εργαλείων θα μπορούσαν να παρέχουν ακριβείς εξόδους αιτημάτων και να φιλτράρουν μόνο τα βασικά δεδομένα.

 

Πώς μπορείτε να καταγράψετε όλα τα δεδομένα μάρκετινγκ σε ένα μέρος;

Μια παγκόσμια αναζήτηση θα μπορούσε να σας παρουσιάσει πολλά αποτελέσματα που προτείνουν διαφορετικά εργαλεία ανάλυσης μάρκετινγκ. Ωστόσο, η εύρεση μιας παραγωγικής πλατφόρμας απαιτεί λίγη προσπάθεια. Το κύριο επιχείρημα λήψης αποφάσεων είναι μια ευκαιρία να συλλάβετε όλα τα δεδομένα μάρκετινγκ σε ένα μέρος και να επεξεργαστείτε διαφορετικά κανάλια. Μια τέτοια ολοκληρωμένη ανάλυση καλύπτει τεράστιες ποσότητες πληροφοριών και εντοπίζει τις αλλαγές συμπεριφοράς των πελατών που επισκέπτονται όλες τις παρουσιαζόμενες επιχειρηματικές διοχετεύσεις.

Αυτή η πολυλειτουργική πλατφόρμα είναι το AdScale, μια ανταγωνιστική αλλά υψηλής απόδοσης λύση λογισμικού που προσφέρει στην επιχείρησή σας ένα μοναδικό cloud μάρκετινγκ.

Η ενσωμάτωση στο εργαλείο ανάλυσης ψηφιακού μάρκετινγκ AdScale ανοίγει πλεονεκτικές ευκαιρίες όπως:

  • Ελέγξτε τη ροή δεδομένων σε ένα μέρος,
  • Διαχειριστείτε κανάλια βάσει δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των αναλυτικών στοιχείων ιστού, για να βελτιστοποιήσετε τα χαρακτηριστικά μάρκετινγκ,
  • Παρακολουθήστε τυχόν αλλαγές και τροποποιήσεις για τρία σκέλη της ανάλυσης μάρκετινγκ (πελάτης, συνομιλίες και συμβάντα),
  • Σύνταξη λεπτομερών εκθέσεων χωρίς επαναλήψεις ή παραλείψεις που θα μπορούσαν να αλλοιώσουν την αναλυτική διαδικασία,
  • Παρέχετε οπτικά εφέ μέσω πινάκων εργαλείων και γραφικών για να κατανοήσετε τις πληροφορίες με μεγαλύτερη ακρίβεια,
  • Συγχρονίστε τις δραστηριότητές σας και μειώστε τον φόρτο εργασίας που επεξεργάζεται διαφορετικές πηγές δεδομένων χωρίς να χρειάζεται να κάνετε κλικ σε διάφορες πλατφόρμες ή αποθήκες δεδομένων,
  • Κλιμακώστε την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου και βελτιστοποιήστε τις αγορές.

Για να ικανοποιηθούν πλήρως οι παραπάνω δυνατότητες, κάθε έμπορος ηλεκτρονικού εμπορίου θα μπορούσε να κάνει μια δωρεάν δοκιμή. Μετά την ολοκλήρωση αυτής της περιόδου, το AdScale προσφέρει μια σειρά επιλογών τιμολόγησης, ανάλογα με τον αριθμό των καναλιών και τους στόχους επιχειρηματικής κλιμάκωσης.

ΣΥΧΝΈΣ ΕΡΩΤΉΣΕΙΣ

  • Τι πρέπει να αναζητήσω στα στοιχεία ανάλυσης ηλεκτρονικού εμπορίου;

Τα στοιχεία αναλυσης ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η πορεία σας προς την επιτυχημένη επιχειρηματική ανάπτυξη. Οι τάσεις της αγοράς, η συμπεριφορά των πελατών, οι αγορές, οι αλληλεπιδράσεις B2C και οι δραστηριότητες μάρκετινγκ επί πληρωμή είναι πηγές πολύτιμων πληροφοριών που επηρεάζουν τα έσοδά σας. Έτσι, πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή σε σημαντικές μετρήσεις που σας δείχνουν την πλήρη εικόνα της πραγματικής κατάστασης της επιχείρησης.

  • Γιατί είναι σημαντικά τα στοιχεία ανάλυσης στο ηλεκτρονικό εμπόριο;

Τα στοιχεία ανάλυσης ηλεκτρονικού εμπορίου σημαίνουν πληροφορίες βάσει δεδομένων που δείχνουν τις θετικές και αρνητικές αλληλεπιδράσεις των πελατών με τον ιστότοπό σας ή τις εφαρμογές σας για κινητά. Οι αναφορές που προκύπτουν ή τα αναλυτικά ευρήματα εστιάζουν την προσοχή σας σε σημεία που πρέπει να ενημερωθούν, να τροποποιηθούν ή να αφαιρεθούν εάν θέλετε να διατηρήσετε τα προϊόντα μάρκετινγκ ελκυστικά για το κοινό-στόχο.

  • Πώς χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό εμπόριο τα δεδομένα των πελατών;

Τα δεδομένα πελατών αποτελούν πηγή βελτίωσης των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Οι προτιμήσεις και οι απαιτήσεις των τρεχόντων πελατών είναι απαραίτητες για τη μεταφορά των προϊόντων και των υπηρεσιών σας, καθώς και της τιμολογιακής πολιτικής σε μια πελατοκεντρική προσέγγιση. Ως εκ τούτου, μπορείτε να εισαγάγετε νέες ευκαιρίες και να αναπτύξετε παραγωγικές καμπάνιες μάρκετινγκ για την αύξηση του κοινού.

  • Σε ποια εργαλεία ή συστήματα εργάζεστε στα στοιχεία ανάλυσης ηλεκτρονικού εμπορίου;

Για να εκτελέσετε τις δραστηριότητες ανάλυσης μάρκετινγκ πιο παραγωγικά και ασφαλείς για τον προϋπολογισμό της επιχείρησής σας ηλεκτρονικού εμπορίου, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εξειδικευμένα εργαλεία και συστήματα, δωρεάν ή επί πληρωμή, που αναφέρονται σε αυτό το blog. Ωστόσο, πριν εγκαταστήσετε αυτό το χρήσιμο λογισμικό, βεβαιωθείτε ότι η πλατφόρμα ικανοποιεί όλες τις προσδοκίες σας και καλύπτει όλες τις πιθανές πηγές δεδομένων μάρκετινγκ για λεπτομερή ανάλυση.

  • Ποια είναι τα παραδείγματα στοιχείων ανάλυσης μάρκετινγκ;

Τα αναλυτικά στοιχεία μάρκετινγκ έχουν εξέχοντα παραδείγματα που σχετίζονται με τις δραστηριότητές σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση δεδομένων αναφέρεται στην κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών, στην αξιολόγηση των εκδηλώσεων και των καμπανιών μάρκετινγκ επί πληρωμή, στη βελτιστοποίηση του προϊόντος της εταιρείας, στην πολιτική πωλήσεων και επικοινωνίας, στις προβλέψεις για διάφορους κινδύνους και προκλήσεις που σχετίζονται με το μάρκετινγκ περιεχομένου κ.λπ.

  • Ποια είναι τα τρία σκέλη των αναλυτικών στοιχείων μάρκετινγκ;

Υπάρχουν τρία σκέλη της ανάλυσης μάρκετινγκ: δεδομένα, εκδηλώσεις ή καμπάνιες μάρκετινγκ και αναλυτικά στοιχεία ως ενέργειες. Όλοι αυτοί οι πυλώνες αποτελούν τη βάση για μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση της προόδου των επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου και της αποτελεσματικότητας των τύπων αναλυτικών στοιχείων μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένου του ιστού, των κοινωνικών μέσων, της τεχνολογικής απόδοσης, του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και της εποπτείας SEO.