Skip to main content
tips for optimization in ypur sales

20 τρόποι για να βελτιστοποιήσετε γρήγορα τις μετατροπές ηλεκτρονικού εμπορίου σας

Αυξήστε τις μετατροπές ηλεκτρονικού εμπορίου

Οι έμποροι ηλεκτρονικού εμπορίου και οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων αναπτύσσουν και ξεκινούν πολύπλοκες, πολλαπλές στρατηγικές μάρκετινγκ μόνο για να φέρουν πιθανούς πελάτες στους ιστότοπούς τους. Δυστυχώς, το έργο δεν τελειώνει εκεί. Χρειάζεται ακόμη περισσότερη προσπάθεια για να μετατρέψετε τους επισκέπτες του ιστότοπου σε πελάτες που πληρώνουν.

Οι διαδικτυακές αγορές είναι ένα διασκεδαστικό χόμπι για τους καταναλωτές, αλλά πολύ σπάνια οδηγεί σε πωλήσεις. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για πωλήσεις αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της διαδικασίας ψηφιακού μάρκετινγκ. Θα ενθαρρύνει τους καταναλωτές να προβούν σε μια ευνοϊκή ενέργεια – αγοράζοντας ένα προϊόν, εγγράφοντας σε μια υπηρεσία ή εγγράφοντας σε ένα ενημερωτικό δελτίο.

Εάν αναρωτιέστε πώς να αυξήσετε γρήγορα τις μετατροπές ηλεκτρονικού εμπορίου, έχουμε ειδικά και συγκεκριμένα βήματα που σίγουρα θα σας βοηθήσουν.

Αυτός ο ολοκληρωμένος οδηγός αναλύει τις καλύτερες μεθόδους για να γίνει αυτό και πώς λειτουργούν.

 

Τι ακριβώς είναι το ποσοστό μετατροπής ηλεκτρονικού εμπορίου;

Το ποσοστό μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ο αριθμός των καταναλωτών που πραγματοποιούν μετατροπές αφού επισκεφθούν τον ιστότοπο ή τη σελίδα προορισμού μιας επωνυμίας. Αυτό συχνά αναφέρεται σε μια μετατροπή πωλήσεων, αλλά η ενέργεια κοινού μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον κλάδο και τον σκοπό της επίσκεψης στον ιστότοπο.

Οι μετατροπές μπορεί να σημαίνουν:

  • Αγορά προϊόντος ή υπηρεσίας
  • Εγγραφή σε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία
  • Συμπλήρωση και υποβολή φόρμας
  • Επικοινωνία με την επιχείρηση μέσω τηλεφώνου, συνομιλίας ή email
  • Δημιουργία λογαριασμού
  • Λήψη πηγής
  • Πραγματοποίηση αναβάθμισης
  • Ή οποιοδήποτε άλλο είδος δέσμευσης.

Σημασία του ποσοστού μετατροπής

Σε αντίθεση με τους περισσότερους δείκτες απόδοσης που παρέχουν μόνο δεδομένα σχετικά με ένα ή δύο στοιχεία της επιχείρησης, το ποσοστό μετατροπών είναι διαφορετικό. Πρόκειται για μια σύνθετη μέτρηση που δείχνει τον αριθμό των επισκεπτών σε έναν ιστότοπο και πόσοι από αυτούς ολοκληρώνουν τον σκοπό της επίσκεψης.

Δείχνει στις επιχειρήσεις πόσο καλά λειτουργούν οι προσπάθειες και οι στρατηγικές τους για τη βελτιστοποίηση του ποσοστού μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου. Είναι μια ισχυρή ένδειξη των τομέων που πρέπει να βελτιώσουν και να βελτιστοποιήσουν.

Τα ποσοστά μετατροπών μπορούν επίσης να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν εάν η επισκεψιμότητα του οργανικού ιστότοπου πρέπει να βελτιωθεί. Αυτό μπορεί να είναι ένας σημαντικός παράγοντας διαφοράς, λαμβάνοντας υπόψη το πρόσθετο κόστος που σχετίζεται με την αύξηση της επισκεψιμότητας.

Γιατί όμως οι επιχειρήσεις πρέπει να στοχεύουν σε υψηλό ποσοστό μετατροπών;

Ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο βρίσκεστε, οι μετατροπές ηλεκτρονικού εμπορίου σάς λένε πόση απόδοση επένδυσης (ROI) λαμβάνετε για τις πρωτοβουλίες μάρκετινγκ. Αυτή η πολύ σημαντική μέτρηση θα σας βοηθήσει να αναβαθμολογήσετε και να βελτιστοποιήσετε τις διαφημιστικές στρατηγικές σας, για να δημιουργήσετε περισσότερα έσοδα και μακροπρόθεσμη επιτυχία.

Τι επηρεάζει το ποσοστό μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου;

conversion rate

Πολλοί παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν το ποσοστό μετατροπών σας. Τα έχουμε ταξινομήσει σε τρεις κατηγορίες:

Ενδιαφέρον

Το ενδιαφέρον για το ηλεκτρονικό εμπόριο λειτουργεί προς δύο κατευθύνσεις: το υπάρχον ενδιαφέρον για την επωνυμία σας και το ενδιαφέρον που δημιουργείται από ένα συγκεκριμένο προϊόν. Η πρώτη σας στρατηγική είναι να κατανοήσετε τα ενδιαφέροντα του κοινού-στόχου σας και η δεύτερη είναι να βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα σας ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών.

Ρίξτε μια ματιά σε αυτόν τον οδηγό για να μάθετε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε εξαιρετικά στοχευμένο κοινό χρησιμοποιώντας τα δεδομένα του καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου σας.

Το ενδιαφέρον είναι υψηλότερο όταν οι χρήστες έχουν πρόσβαση στον ιστότοπο από συγκεκριμένες πηγές επισκεψιμότητας, χώρες ή σε ορισμένες επιχειρήσεις. Για παράδειγμα, τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και οι παραπομπές δημιουργούν υψηλότερες μετατροπές ηλεκτρονικού εμπορίου από τις πληρωμένες διαφημίσεις ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι αγοραστές που επισκέπτονται το κατάστημά σας από μια συγκεκριμένη χώρα (όπως οι ΗΠΑ και η Γερμανία) είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από άλλους.

Η δημιουργία ενδιαφέροντος έχει να κάνει με την κατανόηση των αναγκών των πελατών και την προσφορά πολύτιμων λύσεων. Είναι ένα κρίσιμο στοιχείο του ψηφιακού μάρκετινγκ, το οποίο θα συνεχίσουμε να συζητάμε στις παρακάτω συμβουλές.

Προϊόν

Τα προϊόντα επηρεάζουν επίσης τις μετατροπές ηλεκτρονικού εμπορίου σας. Από την ποιότητα των προϊόντων έως τον τρόπο προβολής και προώθησής τους, πολλά διαφορετικά στοιχεία επηρεάζουν τις αποφάσεις αγοράς των καταναλωτών.

Ως έμπορος και ιδιοκτήτης επιχείρησης, πρέπει να εστιάσετε στην αύξηση της ελκυστικότητας των προϊόντων σας. Αυτό μπορεί να γίνει στο στάδιο της ανάπτυξης – λαμβάνοντας υπόψη τα σχόλια και τα παράπονα των πελατών σας, μπορείτε να κάνετε το προϊόν σας το καλύτερο.

Τώρα καταλαβαίνουμε ότι δεν κατασκευάζουν όλες οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου τα δικά τους προϊόντα. Όταν προμηθεύεστε τα προϊόντα σας, επιλέξτε προσεκτικά το απόθεμα για να ταιριάζει με τις απαιτήσεις της επιχείρησης.

Μπορείτε επίσης να αναβαθμίσετε το προϊόν σας στο στάδιο του μάρκετινγκ. Η στρατηγική φωτογραφία και το καλογραμμένο διαφημιστικό αντίγραφο (αναρτήσεις ιστολογίου, περιγραφές προϊόντων, ακόμη και αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) τοποθετούν το προϊόν σας ως την καλύτερη διαθέσιμη επιλογή.

Διαδικασία

Η διαδικασία διαδικτυακών αγορών είναι ένα άλλο κρίσιμο στοιχείο της συνολικής εμπειρίας ηλεκτρονικού εμπορίου. Αντί να γυαλίζετε και να διακοσμείτε το φυσικό σας κατάστημα , πρέπει να κάνετε τον ιστότοπό σας προσβάσιμο, εύκολο στη χρήση και γρήγορο στην πλοήγηση.

Ακολουθούν ορισμένα στοιχεία ιστότοπου που πρέπει να βελτιστοποιήσετε:

  • Ταχύτερη φόρτωση της σελίδας
  • Μείωση των βημάτων που απαιτούνται για κάθε αγορά
  • Να δίνετε στους πελάτες αυτό που θέλουν αμέσως
  • Χρήση διαισθητικής πλοήγησης για τη διευκόλυνση του ταξιδιού κάθε επισκέπτη
  • Καταστήστε τον ιστότοπο προσβάσιμο σε οποιαδήποτε συσκευή

Αν κοιτάξετε την παραπάνω λίστα συμβουλών, θα παρατηρήσετε ότι οι περισσότεροι από τους λόγους για τους οποίους οι πελάτες δεν πραγματοποιούν αγορά σχετίζονται με τη διαδικασία. Αυτό συμβαίνει επειδή η διαδικασία ηλεκτρονικού εμπορίου βήμα προς βήμα διαφοροποιεί την εταιρεία σας από τον ανταγωνισμό.

Αυτά τα σημεία αλληλεπίδρασης περιλαμβάνουν πολλές μεταβλητές, οι οποίες πρέπει να ανανεωθούν και να βελτιστοποιηθούν για να ενθαρρύνουν πραγματικά τους επισκέπτες να αγοράσουν και να υποστηρίξουν την επωνυμία σας.

Λόγοι για τους οποίους οι επισκέπτες δεν αλληλεπιδρούν

Αν και δεν μπορούν να επιλυθούν εύκολα όλα τα προβλήματα που οδηγούν σε εγκαταλελειμμένα καλάθια και μηδενικές αγορές, ο προσδιορισμός του λόγου είναι το πρώτο βήμα για την εξάλειψη του προβλήματος.

Ακολουθούν ορισμένοι λόγοι που μπορούν να σας βοηθήσουν να περιορίσετε τους λόγους για τους οποίους οι επισκέπτες σας εγκαταλείπουν τον ιστότοπό σας χωρίς να πραγματοποιήσουν αγορά:

  • Κακή σχεδίαση ιστότοπου
  • Εικόνες χαμηλής ποιότητας
  • Μη ελκυστικά προϊόντα
  • Περιγραφές προϊόντων χωρίς έμπνευση
  • Ιστοσελίδες αργής φόρτωσης
  • Κουμπιά που δεν ανταποκρίνονται
  • Έλλειψη βελτιστοποίησης για κινητά
  • Περίπλοκη και ακατάλληλη πλοήγηση στον ιστότοπο
  • Περιορισμένες επιλογές πληρωμής
  • Έλλειψη ασφάλειας
  • Περίπλοκη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς
  • Δεν υπάρχει στρατηγική επαναστόχευσης ή επαναληπτικού μάρκετινγκ
  • Αναξιόπιστη μάρκα
  • Υψηλά έξοδα αποστολής
  • Κοινότυπο αντίγραφο ιστότοπου ή παρότρυνση για δράση
  • Δεν είναι σαφές για ποιον πουλάει ή μιλάει η μάρκα

Ποιο είναι ένα καλό ποσοστό μετατροπής ηλεκτρονικού εμπορίου;

Τα μέσα ποσοστά μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου κυμαίνονται μεταξύ 2% και 5%, ανάλογα με τον κλάδο και τη χώρα λειτουργίας σας. Εάν οι τρέχουσες μετατροπές σας πέφτουν κάτω από το 1%, αυτό είναι καλό σημείο αναφοράς για να στοχεύσετε καθώς αρχίζετε να βελτιστοποιείτε τον ιστότοπό σας.

Ωστόσο, αυτοί οι μέσοι όροι δεν πρέπει να είναι ο τελικός σας στόχος.

Οι κορυφαίες επωνυμίες απολαμβάνουν υψηλότερα ποσοστά μετατροπών άνω του 5%. Ορισμένα έχουν ακόμη και σελίδες προορισμού με ποσοστά μετατροπών 11% και υψηλότερα.

Φανταστείτε να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας έτσι ώστε περισσότεροι από ένας στους δέκα επισκέπτες του ιστότοπου να αγοράζουν από εσάς. Τα έσοδά σας θα αυξηθούν και η επιχείρησή σας μπορεί να συνεχίσει να αναπτύσσεται για τα επόμενα χρόνια.

Υπολογίστε το ποσοστό μετατροπών για τον ιστότοπο ή την εφαρμογή σας

Το ποσοστό του ποσοστού μετατροπών υπολογίζεται διαιρώντας τον συνολικό αριθμό μετατροπών με τον συνολικό αριθμό επισκεπτών πολλαπλασιαζόμενο επί 100.

Συνολικός αριθμός μετατροπών / συνολικός αριθμός επισκεπτών ✕ 100 = ποσοστό μετατροπών

Ας δούμε πώς μπορείτε να επιτύχετε το καλύτερο ρεκόρ πωλήσεων μέχρι στιγμής μέσω της βελτιστοποίησης του ποσοστού μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου.

Πως να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Η αύξηση του ποσοστού μετατροπών περιλαμβάνει τον προσδιορισμό των στόχων μετατροπής, τον υπολογισμό των ποσοστών μετατροπών για αυτούς τους στόχους και τη βελτιστοποίηση του ιστοτόπου ή της εφαρμογής σας. Αυτή η διαδικασία είναι συλλογικά γνωστή ως βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου (CRO).

Πώς μετράτε την αύξηση του ποσοστού μετατροπών;

Μια αύξηση ακόμη και 1% στις μετατροπές ηλεκτρονικού εμπορίου σημαίνει τεράστια αύξηση των συνολικών πωλήσεων – ένα μεγάλο σημάδι προόδου. Για τις μέσες επιχειρήσεις μεσαίου επιπέδου, αυτή η ποσοστιαία αύξηση σημαίνει διπλάσια από τις πωλήσεις ή ακόμη υψηλότερα.

20 συμβουλές και κόλπα για να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου σας

1.Χρησιμοποιήστε εικόνες και βίντεο προϊόντων υψηλής ποιότητας

Ανεξάρτητα από το τι πουλάτε στον ιστότοπό ηλεκτρονικού εμπορίου σας, πρέπει να δημοσιεύσετε σχετικές, υψηλής ποιότητας εικόνες αυτού που προσφέρετε. Μια εικόνα ίσον χίλιες λέξεις και ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να αναδείξετε τα πολλά οφέλη του προϊόντος σας είναι μέσω εικόνων.

Η ποιότητα των εικόνων των προϊόντων σας είναι ζωτικής σημασίας για τις μετατροπές των πωλήσεών σας. Σε τελική ανάλυση, είναι η μόνη ευκαιρία που έχουν οι πελάτες να “δουν” πραγματικά τι θα αγοράσουν. Τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου δεν μπορούν να παρέχουν την πλήρη αισθητηριακή εμπειρία που μπορεί ένα φυσικό κατάστημα, οπότε πρέπει να κάνετε τη διαφορά παρέχοντας τα καλύτερα δισδιάστατα γραφικά με τη μορφή εικόνων και ακόμη και demo βίντεο.

Μπορείτε να κάνετε πολλά πράγματα με στατικές εικόνες. Μπορείτε να δώσετε επιλογές για μεγέθυνση στις πιο μικρές λεπτομέρειες, περιστροφή της προοπτικής κατά 360 μοίρες και ακόμη και προσφορά μακέτων διαφόρων επιλογών χρώματος και σχεδίασης σε ένα προϊόν. Οι δυναμικές εικόνες προϊόντων μπορούν να βοηθήσουν πολύ στο να πείσουν τους επισκέπτες του ιστότοπου να κάνουν κλικ στην αγορά.

Τα ποιοτικά γραφικά πρέπει να είναι η προτεραιότητά σας σε όλες τις πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών μέσων, των ζωντανών βίντεο και της ροής. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο υψηλής ανάλυσης για να δείξετε ότι η επωνυμία σας δίνει προτεραιότητα στην ποιότητα και ότι οι πελάτες δεν θα απογοητευτούν με αυτό που λαμβάνουν.

2. Γράψτε ποιοτικό περιεχόμενο που προκαλεί μετατροπή

Παρόλο που δεν γίνεται να είναι ρητά όλο το περιεχόμενο στον ιστότοπό σας για μετατροπή, θα πρέπει να διευκολύνει τη διαδικασία πωλήσεων.

Το κείμενο του ιστότοπου θα πρέπει να καταλαμβάνει λιγότερο χώρο από τα γραφικά σε οποιονδήποτε ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτό το μικρό κείμενο που καταλήγετε να χρησιμοποιείτε πρέπει να είναι απλό και ελκυστικό.

Ακολουθώντας το Νόμο του Prägnanz ή του Pithiness, το ανθρώπινο μάτι αναζητά την απλότητα ακόμη και σε πολύπλοκα σχήματα. Όσο πιο εύκολο είναι να κατανοήσετε τις πληροφορίες, τόσο πιο ελκυστικές θα είναι για τους καταναλωτές.

Δημιουργήστε περιεχόμενο που είναι:

  • Εύκολο στην κατανόηση
  • Ειλικρινές και αμερόληπτο
  • Χωρίς ακαταστασία και χωρίς περισπασμούς
  • Φιλικό προς το SEO

Ο καλύτερος τρόπος έκθεσης περιεχομένου για τον ιστότοπό σας είναι να διασφαλίσετε ότι δείχνει ενσυναίσθηση προς τους καταναλωτές. Η επιλογή λέξεων, ο τόνος, το μήκος της πρότασης και η δομή πρέπει να απευθύνονται στον δυνητικό πελάτη σας ανά πάσα στιγμή και να τους δείχνουν πώς θα επωφεληθούν από την υποστήριξη της επωνυμίας σας.

Βάλτε σκέψη στο κείμενο σας και θυμηθείτε ότι το λιγότερο είναι πάντα περισσότερο!

3. Ενσωματώστε την συνομιλίας ζωντανής υποστήριξης

Οι σύγχρονοι καταναλωτές προτιμούν την άμεση ικανοποίηση ανά πάσα στιγμή. Ένας τρόπος για να το αξιοποιήσετε αυτό είναι να παρέχετε άμεσες απαντήσεις όταν σας προσεγγίζουν. Οι ζωντανές συνομιλίες θα σας βοηθήσουν να παρέχετε υποστήριξη αμέσως και να διατηρείτε τους πελάτες σας αφοσιωμένους και ευχαριστημένους.

Φυσικά, η απλή ενσωμάτωση ενός βασικού κώδικα ζωντανής συνομιλίας δεν είναι ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε τις μετατροπές ηλεκτρονικού εμπορίου. Αφορά επίσης τον τρόπο με τον οποίο το εφαρμόζετε, το εξατομικεύετε και το συντηρείτε.

Θα πρέπει να ενσωματώσετε τη ζωντανή συνομιλία στο σύστημά σας μόνο εάν η ομάδα υποστήριξης πελατών σας είναι έτοιμη να χειριστεί τις απαιτήσεις της. Διαφορετικά, η λειτουργία θα μπορούσε να φέρει στην επιχείρησή σας περισσότερο ζημιά παρά κέρδος. Φροντίστε να κρατάτε τον πελάτη ενήμερο ανά πάσα στιγμή, ώστε να γνωρίζουν πόσο καιρό θα σας πάρει για να απαντήσετε στα ερωτήματά του.

Ακολουθούν ορισμένες πρακτικές που θα σας βοηθήσουν να ρυθμίσετε σωστά τη λειτουργία ζωντανής συνομιλίας:

  • Πάντα να ξεκινάτε χαιρετώντας τον πελάτη
  • Διορθώστε το πρόβλημα αφού οι χαιρετισμοί τελειώσουν
  • Διαχειριστείτε σύνθετα ερωτήματα αντιμετωπίζοντας ένα ζήτημα κάθε φορά
  • Διατηρήστε τους πελάτες ενήμερους καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας επίλυσης
  • Εάν χρειάζεστε περισσότερο χρόνο για να επιλύσετε ένα πρόβλημα, ενημερώστε τον πελάτη και ενημερώστε τον μέσω άλλων καναλιών

Μόλις ενσωματώσετε με επιτυχία μια λειτουργία ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας, δοκιμάστε τακτικά την αποτελεσματικότητά της και πειραματιστείτε με νέες δυνατότητες.

Μια υγιής και ισχυρή υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο που σας ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές. Και είναι ένα χαρακτηριστικό που δεν θα περάσει απαρατήρητο από τους πελάτες. Όταν βλέπουν την αφοσίωσή σας στην παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών, θα είναι πιο διατεθειμένοι να υποστηρίξουν την επωνυμία σας.

4. Δημιουργήστε έλλειψη, επείγουσα ανάγκη και αποκλειστικότητα

Ο φόβος της απώλειας, ή FOMO, έχει γίνει ένα σημαντικό κίνητρο για τους διαδικτυακούς καταναλωτές στην ψηφιακή εποχή.

Η έλλειψη, η επείγουσα ανάγκη και η αποκλειστικότητα δημιουργούν μια αίσθηση φόβου μεταξύ των πελατών και έτσι θα τους ωθήσουν να πραγματοποιήσουν μια αγορά το συντομότερο δυνατό.  Όταν εισάγονται την κατάλληλη στιγμή, αυτές οι τακτικές λειτουργούν πολύ καλά για τα σωστά προϊόντα. Αυτό σημαίνει προσεκτική εξέταση των προϊόντων με τις περισσότερες αναζητήσεις και τις καλύτερες πωλήσεις για να δημιουργήσετε μια στρατηγική για να πουλήσετε ακόμη περισσότερα.

Δείτε πώς θα λειτουργήσουν οι τρεις στρατηγικές σε παραδείγματα πραγματικού κόσμου:

• Με την έλλειψη, λέτε στους πελάτες ότι το απόθεμα για ένα συγκεκριμένο προϊόν είναι περιορισμένο, εκκαθαρίζεται γρήγορα ή έχει απρόβλεπτη προσφορά.
• Η επείγουσα ανάγκη περιλαμβάνει τη δημιουργία ελκυστικών προσφορών περιορισμένου χρόνου για την εκκαθάριση των αποθεμάτων.
• Για αποκλειστικότητα, μπορείτε να ενσωματώσετε μια στρατηγική εξατομίκευσης, όπως να προσφέρετε εκπτώσεις γενεθλίων ή επετείου σε επαναλαμβανόμενους πελάτες.

Για περαιτέρω βελτιστοποίηση του ποσοστού μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου, μπορείτε να ενσωματώσετε στρατηγικές παιχνιδοποίησης για να αυξήσετε τη ζήτηση. Η εφαρμογή στρατηγικών βιντεοπαιχνιδιών στις πωλήσεις σας θα προσελκύσει περισσότερους πελάτες και θα κάνει τη διαδικασία πολύ πιο ελκυστική.

Μπορείτε να ενσωματώσετε συστήματα πόντων για επαναλαμβανόμενους πελάτες, ανταμοιβές παραπομπής, δώρα και άλλες τακτικές στον ιστότοπό σας, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στα ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μπορείτε να αξιοποιήσετε δεδομένων πελατών των καταστημάτων σας για να προσελκύσετε τους επισκέπτες να παίξουν και να αγοράσουν. Όταν ενσωματωθούν σωστά, αυτές οι απλές προσπάθειες μπορούν να αυξήσουν σημαντικά τις μετατροπές ηλεκτρονικού εμπορίου.

5. Τμηματοποίηση και ανάλυση επισκεψιμότητας

Η τμηματοποίηση μιας ευρείας πελατειακής βάσης σε υποομάδες είναι μια κοινή και αποτελεσματική τακτική που χρησιμοποιείται στο μάρκετινγκ. Περιλαμβάνει τη διαίρεση των πελατών με βάση την ηλικία, το φύλο, την οικογενειακή κατάσταση, το επάγγελμα, τη γεωγραφική περιοχή, τη φυλή, την εθνικότητα, τη θρησκεία και πολλά άλλα.

Σε αυτήν την περίπτωση, περιλαμβάνει την τμηματοποίηση της επισκεψιμότητας που έρχεται στον ιστότοπό σας. Μόλις συγκεντρώσετε δεδομένα σχετικά με τους επισκέπτες του ιστότοπού σας, μπορείτε να αρχίσετε να τα αναλύετε και να δημιουργείτε εξατομικευμένες διαδρομές πελατών για κάθε υποομάδα.

Η αξιοποίηση της τμηματοποίησης πελατών μπορεί να σας φέρει συγκεκριμένα αποτελέσματα σε όλες τις πτυχές των στρατηγικών μάρκετινγκ. Μπορείτε να ξεκινήσετε συλλέγοντας δεδομένα μέσω των ακόλουθων δυνατοτήτων ιστότοπου:

  • Φόρμες από ενέργειες συλλογής δεδομένων πελατών
  • Έρευνες πελατών
  • Διοχετεύσεις κουίζ στις σελίδες προορισμού σας
  • Στατιστικά κοινού στο Facebook
  • Συνεντεύξεις πελατών

Η τμηματοποίηση είναι μια ατελείωτη εργασία και οι μέθοδοί σας πρέπει να συνεχίσουν να εξελίσσονται καθώς εντοπίζετε νεότερες υποομάδες επισκεπτών.

Δείτε περισσότερα οφέλη και τρόπους χρήσης τμημάτων πελατών για να αυξήσετε τα έσοδα του καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου σας

6. Απλοποιήστε τη διάταξη σχεδίασης

Οι περισσότερες συμβουλές σε αυτήν τη λίστα μιλούν για την προσφορά περισσότερων επιλογών στους πελάτες σας. Αλλά όταν πρόκειται για συνολικό σχεδιασμό ιστότοπου, η επιλογή λιγότερων είναι καλύτερη.

Ένας απλός σχεδιασμός οδηγεί σε καλύτερη εμπειρία χρήστη και ευκολία πλοήγησης. Δεν θα τεντώσετε τα μάτια των επισκεπτών σας απλά ψάχνοντας για το κουμπί ολοκλήρωσης αγοράς ή τις γραμμές μενού. Αντ ‘αυτού, όλα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν για να αγοράσουν πρέπει να είναι εύκολο να εντοπιστούν, να κάνουν κλικ και να ακολουθηθούν.

Οι απλές διατάξεις δεν χρειάζεται να είναι σταθερές ή βαρετές. Με κάποια τεχνογνωσία σχεδιασμού και ειδικότητας , μπορείτε να εμφανίσετε την επωνυμία και τα προϊόντα σας κομψά και πλεονεκτικά.

Αντίθετα, ένας υπερβολικά απασχολημένος ιστότοπος ή μια σελίδα προορισμού με πολλά στοιχεία μπορεί να είναι μια ματιά και δύσκολη στην πλοήγηση. Μπορεί να οδηγήσει τους επισκέπτες να κάνουν κλικ μακριά και να αναζητήσουν τον ανταγωνισμό σας.

Ακολουθούν μερικές ιδέες για να απλοποιήσετε το σχεδιασμό του ιστότοπού σας:

  • Επιλέξτε μία παλέτα χρωμάτων και τηρήστε την σε όλες τις ιστοσελίδες σας
  • Προσδιορίστε τα βασικά στοιχεία και κεντράρετε τα, απαλλαγείτε από οτιδήποτε άλλο
  • Μειώστε τον αριθμό των ιστοσελίδων
  • Δώστε μεγαλύτερη έμφαση στο CTA σας
  • Αύξηση του μεγέθους γραμματοσειράς
  • Ενσωμάτωση σημαντικών στοιχείων εμπειρίας χρήστη (UX)
  • Να είστε συνεπείς με τις αρχές σχεδίασης που έχετε επιλέξει σε όλα τα κανάλια και τις μορφές περιεχομένου.

7. Βελτιστοποιήστε την ταχύτητα του ιστότοπού σας

site speed

Η ταχύτητα παίζει ζωτικό ρόλο στο να εμποδίζει τους πελάτες να αγοράσουν από εσάς. Ενώ μια ταχύτερη σελίδα μπορεί να μην σας κερδίσει πόντους , μια αργή σελίδα φόρτωσης θα απομακρύνει αναμφίβολα τους πελάτες.

Όσον αφορά τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, οι σύγχρονοι πελάτες θέλουν τη μέγιστη ευκολία και ταχύτητα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να λάβετε μέτρα για τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας, έτσι ώστε όλες οι σελίδες να φορτώνονται μέσα σε ένα έως δύο δευτερόλεπτα. Επιλέξτε απλές, ελαφριές ιστοσελίδες που περιέχουν όλες τις σχετικές πληροφορίες χωρίς να είναι υπερφορτωμένες με μεγάλες εικόνες, προσθήκες και ξένα στοιχεία.

Άλλα στοιχεία ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου που πρέπει να επιταχύνετε περιλαμβάνουν τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς, τη διαδικασία υποβολής φόρμας και τη συνολική πλοήγηση. Η βελτιστοποίηση κάθε βήματος της διαδρομής αγοράς θα κρατήσει τους πελάτες να επιστρέφουν για την απρόσκοπτη εμπειρία που παρέχετε.

Γνωρίζατε ότι οι χρόνοι φόρτωσης του ιστότοπου επηρεάζουν επίσης την κατάταξη του ιστότοπού σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης; Οι δυσαρεστημένοι πελάτες αναπηδούν από τις σελίδες προορισμού όταν δεν φορτώνουν αρκετά γρήγορα. Οι αλγόριθμοι μηχανών αναζήτησης θεωρούν ότι αυτό είναι ένα σημείο σε σχέση με τον συνολικό ιστότοπό σας, οπότε η συνολική κατάταξή σας θα πέσει εάν δεν βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας.

8. Βελτιοποιήστε τον ιστότοπό σας για κινητές συσκευές

Οι κινητές συσκευές αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 60% των προβολών ιστοσελίδων παγκοσμίως. Εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι βελτιστοποιημένος για αυτές τις συσκευές, οι χρήστες που έχουν πρόσβαση στον ιστότοπό σας από τα κινητά τους δεν θα αλληλεπιδράσουν με την επωνυμία σας, πόσο μάλλον να αγοράσουν τίποτα από το κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σας.

Πιθανότατα έχετε συναντήσει έναν μη βελτιστοποιημένο ιστότοπο κατά την περιήγηση σε κινητά, ώστε να γνωρίζετε πόσο ενοχλητικό μπορεί να είναι να περιηγηθείτε. Είναι ένας από τους μεγαλύτερους λόγους για τους οποίους οι επισκέπτες μπορεί να υποχωρούν από το ταξίδι πραγματοποίησης πωλήσεων νωρίς.

Η βελτιστοποίηση για κινητά διασφαλίζει ότι όλοι οι χρήστες που έχουν πρόσβαση στον ιστότοπό σας στα κινητά τους τηλέφωνα μπορούν να δουν εύκολα όλα τα στοιχεία. Αυτός ο αποκριτικός σχεδιασμός παρέχει στους χρήστες κινητών συσκευών μια προσαρμοσμένη, αναδιαμορφωμένη προβολή του ιστότοπου ώστε να ταιριάζει στους περιορισμούς της συσκευής και της οθόνης τους. Όλα βελτιστοποιούνται για μια προοπτική για κινητά, από τις εικόνες και τα κουμπιά πλοήγησης έως το κείμενό σας.

9. Διατηρήστε την πλοήγηση απλή

Η πλοήγηση αναφέρεται στην ευκολία με την οποία οι επισκέπτες μπορούν να μετακινηθούν στον ιστότοπό σας για να βρουν αυτό που ψάχνουν. Όταν βελτιστοποιηθεί, δημιουργεί μια γρήγορη και ανώδυνη ολοκλήρωση παραγγελίας για τον χρήστη. Εάν γίνει άσχημα, μπορεί να κάνει τον επισκέπτη σας να κάνει κλικ μακριά μετά από ένα ή δύο κλικ.

Πολλές επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αγωνίζονται να δημιουργήσουν ομαλή πλοήγηση, η οποία τους κοστίζει στους πελάτες τους.

Ακολουθούν μερικοί τρόποι για να το κάνετε σωστά:

  • Διατηρήστε τη γραμμή περιήγησης ορατή και προσβάσιμη σε κάθε σελίδα
  • Διαίρεση και κατηγοριοποίηση όλου του σχετικού περιεχομένου
  • Παροχή μιας ισχυρής λύσης αναζήτησης για πελάτες που αναζητούν συγκεκριμένες υπηρεσίες ή προϊόντα
  • Χρησιμοποιήστε ακριβείς και περιγραφικούς τίτλους σελίδων
  • Διατηρήστε τη δομή και τη διάταξη συνεπή από σελίδα σε σελίδα
  • Βεβαιωθείτε ότι όλοι οι τίτλοι και τα στοιχεία είναι σύνδεσμοι με δυνατότητα κλικ
  • Βεβαιωθείτε ότι όλες οι εικόνες σας έχουν κείμενο ALT

10. Χρησιμοποιήστε στρατηγικές μετατροπής BOFU

Το bottom of the funnel, ή BOFU, αναφέρεται στους πελάτες που έχουν φτάσει στο τελικό στάδιο, το στάδιο των πωλήσεων. Το μόνο βήμα που απομένει να κάνετε είναι να ολοκληρώσετε τη διαδικασία πληρωμής.

Το BOFU επικεντρώνεται σε συγκεκριμένες στρατηγικές που θα αποτρέψουν  τους επισκέπτες να φύγουν σε αυτό το στάδιο. Συχνά περιλαμβάνει τα εξής:

  • Εγγυήσεις επιστροφής χρημάτων
  • Δωρεάν δοκιμές ή δείγματα προϊόντων
  • Αποκλειστικές έγκαιρες εκπτώσεις
  • Εξατομικευμένες συμβουλές
  • Βίντεο περιήγησης
  • Ζωντανές επιδείξεις
  • Διαδικτυακά σεμινάρια
  • Και πολλά άλλα.

Για να κάνετε τις στρατηγικές μετατροπής BOFU ακόμα καλύτερες, κάντε τες πιο παιχνιδιάρικες για να δημιουργήσετε μια αίσθηση επείγοντος και να ωθήσετε τους επισκέπτες να αγοράσουν.

11. Αποστολή επισκεψιμότητας σε σχετική σελίδα προορισμού

Η δημιουργία μιας συναρπαστικής, πειστικής παρότρυνσης για δράση (CTA) δεν είναι αρκετή— πρέπει επίσης να συνδέεται με μια σελίδα προορισμού που σχετίζεται με το άτομο που κάνει κλικ σε αυτήν. Αυτό είναι ένα σημαντικό λάθος που κάνουν πολλές μάρκες.

Ένας άσχετος ή γενικός σύνδεσμος θα βλάψει το ποσοστό μετατροπών σας, επειδή στέλνει δυνητικούς πελάτες σε μια εντελώς διαφορετική διαδρομή από αυτήν που περιμένουν. Μπορεί ακόμη και να το εκλάβουν ως αποπροσανατολισμό και ως σημάδι μιας αναξιόπιστης μάρκας.

Η λύση είναι απλή: μια βελτιστοποιημένη σελίδα προορισμού. Γίνονται, για να αυξήσουν τις μετατροπές και τους δυνητικούς πελάτες δίνοντας στους πελάτες ακριβώς αυτό που θέλουν όταν κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο CTA.

12. Εγγύηση προϊόντος και αποσπάσματα

Αυτό το τέχνασμα βασίζεται στην αρχή της αμοιβαιότητας: δίνοντας κάτι στους πελάτες σας σημαίνει ότι θα λάβετε από αυτούς αργότερα. Η παροχή ποιοτικών πληροφοριών στους πελάτες σχετικά με τα προϊόντα σας θα τους βοηθήσει να κάνουν μια ενημερωμένη επιλογή και να υποστηρίξουν την επωνυμία σας.

Τα αποσπάσματα προϊόντων είναι μικρότερες μορφές περιγραφών προϊόντων για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των πελατών. Επιπλέον, η χρήση λέξεων-κλειδιών SEO μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε το ενδιαφέρον που δημιουργείται και να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπών για συγκεκριμένα προϊόντα. Αυτό είναι χρήσιμο όταν θέλετε να διαγράψετε το απόθεμα και να βελτιώσετε τις μετατροπές ταυτόχρονα.

Η προσφορά εγγυήσεων σε προϊόντα βασίζεται στην αρχή της αποστροφής απώλειας που καθιστά τις αποδόσεις εύκολες και ελαχιστοποιεί τις απώλειες. Εξαλείφουν τους φόβους από το μυαλό των πελατών σας και εξασφαλίζουν μια καλή εμπειρία. Με τα εμπόδια του φόβου να απομακρύνονται από το μυαλό τους, οι πελάτες αισθάνονται σίγουροι ότι δεν παραπλανούνται για να αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία κακής ποιότητας. Αυτό τελικά οδηγεί σε υψηλότερες μετατροπές ηλεκτρονικού εμπορίου.

13. Βελτιώστε την προσβασιμότητα της επωνυμίας για τους επισκέπτες σας

Μια άμεσα διαθέσιμη, εύκολη στην πρόσβαση ομάδα υποστήριξης πελατών είναι ένα όνειρο για τον σύγχρονο καταναλωτή, ειδικά επειδή λίγες μάρκες μπορούν να το ενσωματώσουν με επιτυχία.

Εκτός από την εφαρμογή μιας επιλογής ζωντανής συνομιλίας, να είστε όσο το δυνατόν πιο διαφανείς σχετικά με τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Αυτό γίνεται καλύτερα με την εμφάνιση των στοιχείων επικοινωνίας σας σε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας. Όσο περισσότερες επιλογές επικοινωνίας, τόσο το καλύτερο: καταχωρίστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, το τοπικό σταθερό τηλέφωνο, τη διεθνή γραμμή χωρίς χρέωση, τα κανάλια κοινωνικών μέσων, τη φυσική διεύθυνση και πολλά άλλα.

Αυτή η στρατηγική φαίνεται αρκετά απλή, αλλά έχει πολλαπλά οφέλη. Ενσταλάζει μια αίσθηση εμπιστοσύνης και διαφάνειας στους πελάτες – αν δεν κρύβεστε από αυτούς, η επωνυμία σας είναι πιο εύκολο να γίνει έμπιστη. Αυτό διευκολύνει επίσης την επίλυση ερωτημάτων ανεξάρτητα από την πολυπλοκότητα των ζητημάτων τους.

Έχετε το νου σας για σχόλια σχετικά με τη διαδικασία επίλυσης ερωτημάτων και εργαστείτε για την επίλυση κενών στην επικοινωνία. Αυτό είναι ένα ουσιαστικό στοιχείο για τη βελτίωση των σχέσεων με τους πελάτες και της συνολικής εμπειρίας.

14. Τρόποι Πληρωμής

Εάν δεν έχετε σκεφτεί ακόμα να βελτιστοποιήσετε τους τρόπους πληρωμής και τις επιλογές σας, τώρα είναι η ώρα να το κάνετε.

Με τόσες πολλές διαθέσιμες επιλογές στις μέρες μας, δεν υπάρχει μία τέλεια επιλογή πληρωμής που θα λειτουργήσει για όλους τους πελάτες σας. Δυστυχώς, η μέθοδος πληρωμής δεν είναι ένα χαρακτηριστικό στο οποίο είναι πρόθυμοι να συμβιβαστούν.

Οι πελάτες θέλουν να κάνουν αγορές με τους αξιόπιστους παρόχους πληρωμών τους. Εάν δεν προσφέρετε αυτό που προτιμούν, δεν θα διστάσουν να εγκαταλείψουν εντελώς την επωνυμία σας. Εάν αυτό τους εμποδίζει να μετατρέψουν, τότε η λύση είναι εύκολη: καλύψτε όλες τις βάσεις σας και επιλέξτε όσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές πληρωμής και παρόχους.

Με δισεκατομμύρια καταναλωτές να έχουν πρόσβαση σε πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου στις κινητές συσκευές τους, φροντίστε να ενσωματώσετε κινητά πορτοφόλια στη λίστα των παρόχων πληρωμών σας. Ζητώντας από τους πελάτες να λάβουν τα στοιχεία της κάρτας τους στο σημείο πληρωμής μπορεί να είναι πολύ δυσκίνητο και αποθαρρυντικό.

Όταν οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν έναν βολικό πάροχο πληρωμών που εμπιστεύονται, δεν θα διστάσουν να κάνουν κλικ στην αγορά.

15. Συντομεύστε τη διαδρομή πελάτη και τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς

Ένας τρόπος για να εξορθολογίσετε το ταξίδι των πελατών είναι να το αντιστρέψετε: αντιμετωπίστε τη διαδικασία από το τέλος της ολοκλήρωσης πωλήσεων και εργαστείτε προς τα πάνω. Με αυτήν την προσέγγιση, μπορείτε να βρείτε κενά και σημεία δυσκολίας στη διαδικασία και να τα δείτε από την οπτική γωνία του πελάτη.

Αλλά ακόμα και όταν κάνετε ό, τι μπορείτε για να βελτιστοποιήσετε το ταξίδι των πελατών, εξακολουθεί να υπάρχει πιθανότητα να εγκαταλείψουν το καλάθι τους και να κάνουν κλικ μακριά χωρίς να αγοράσουν τίποτα. Σε αυτό το σημείο, οι πιθανοί λόγοι για τους οποίους δεν υπάρχουν μετατροπές είναι λιγότεροι και πιο εύκολο να περιοριστούν.

Κάντε τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς όσο το δυνατόν πιο εύκολη και ελαχιστοποιήστε τα σχετικά βήματα. Όταν ένας πελάτης κάνει κλικ στην επιλογή ολοκλήρωσης αγοράς, θα πρέπει να είναι σε θέση να ολοκληρώσει τη διαδικασία σε ένα ή δύο βήματα. Μην περιπλέκετε υπερβολικά αυτό το μέρος του ταξιδιού αγοράς με πάρα πολλές επιπλοκές και στρατηγικές που εξυπηρετούν την ατζέντα σας.

Ένα καλό παράδειγμα που θα αυξήσει τις μετατροπές ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η ενεργοποίηση της ολοκλήρωσης αγοράς επισκεπτών. Πολλοί πελάτες ενδέχεται να απομακρυνθούν από την εγγραφή του email τους ή την εγγραφή στην πλατφόρμα σας. Παρέχετε στους επισκέπτες τη δυνατότητα μιας εφάπαξ αγοράς χωρίς δεσμεύσεις, ενώ προσφέρετε την επιλογή εγγραφής εάν το επιθυμούν.

Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τους επισκέπτες του ιστότοπου να εγγραφούν στον ιστότοπο ή το ενημερωτικό δελτίο σας, δώστε κίνητρα για να τους πείσετε να σας δώσουν τις πληροφορίες τους.

Εάν δεν μπορείτε να απλοποιήσετε τη διαδικασία, μπορείτε να παιχνιδοποιήσετε τη διαδρομή των πελατών κάνοντας ορατή την πρόοδο. Ένας απλός δείκτης προόδου στο επάνω μέρος της σελίδας θα προσελκύσει πελάτες και θα κάνει τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς λίγο πιο διασκεδαστική.

Να είστε διαφανείς σχετικά με το πρόσθετο κόστος ή τις χρεώσεις από την αρχή. Ένα υψηλότερο κόστος αποστολής, ενώ ένα σημείο μείον, είναι καλύτερο από τους πελάτες που αισθάνονται εξαπατημένοι όταν αντιμετωπίζουν απροσδόκητο κόστος στη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς.

16. Πειράματα και δοκιμές A/B

Το κλειδί για την αύξηση των μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου είναι να συνεχίσετε να πειραματίζεστε με δυνατότητες που πρέπει να συμπεριλάβετε. Και ο καλύτερος τρόπος για να προσδιορίσετε εάν μια νέα δυνατότητα πρόκειται να λειτουργήσει είναι με δοκιμές A / B.

Οι δοκιμές A / B ή οι δοκιμές διαχωρισμού περιλαμβάνουν τη δοκιμή δύο ή περισσότερων εκδόσεων μιας μεταβλητής για να δείτε ποια λειτουργεί καλύτερα. Στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, η μεταβλητή μπορεί να είναι οποιοδήποτε στοιχείο σελίδας που σχετίζεται με τον ιστότοπό σας. Αυτά τα στοιχεία μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τη βιομηχανία και το προϊόν προς πώληση.

Τα κοινά χαρακτηριστικά που πρέπει να δοκιμάσετε είναι:
• Κουμπιά CTA
• Αντίγραφο προϊόντος
• Σχεδιασμός και διάταξη
• Αρχική σελίδα
• Επικεφαλίδες και δευτερεύουσες γραμμές
• Γραμματοσειρά
• Παλέτα χρωμάτων
• Φόρμες
• Πωλήσεις και άλλες προσφορές
• Πηγές επισκεψιμότητας

Ο πειραματισμός με στοιχεία σελίδας και οι δοκιμές A/B μπορούν να σας βοηθήσουν να βρείτε τις καλύτερες επιλογές για να εξασφαλίσετε τις υψηλότερες μετατροπές. Σας επιτρέπει επίσης να κάνετε τροποποιήσεις χαμηλού κινδύνου, να μειώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης και να λάβετε σταθερά υψηλές μετατροπές ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ένα δευτερεύον πλεονέκτημα αυτών των δοκιμών και πειραμάτων είναι ο όγκος των δεδομένων που παράγουν. Μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτά τα δεδομένα για να κατανοήσετε τη συμπεριφορά των καταναλωτών, να εντοπίσετε σημεία δυσκολίας, να αξιολογήσετε την ικανοποίηση των πελατών, να αναπτύξετε καλύτερες στρατηγικές αφοσίωσης και πολλά άλλα.

17. Επαναστόχευση εγκαταλελειμμένων καλαθιών

Οι πελάτες θα συνεχίσουν να εγκαταλείπουν τα καλάθια παρά τις προσπάθειές σας – οι μέσες τιμές για παραγγελίες διαδικτυακών αγορών είναι περίπου 80%. Πιθανότατα έχετε εγκαταλείψει περισσότερα από ένα καλάθια μόνοι σας και οι λόγοι είναι μυριάδες και ατελείωτοι.

Ενδέχεται να είναι αδύνατο να αποτραπεί το ενδεχόμενο οι διαδικτυακοί καταναλωτές να εγκαταλείψουν τις αγορές τους. Αλλά μπορείτε να κάνετε το καλύτερο δυνατό για να τα επαναφέρετε και να τα επανεξετάσετε. Εδώ είναι που μια στρατηγική επαναστόχευσης μπορεί να είναι χρήσιμη.

Με την επαναστόχευση των εγκαταλελειμμένων καλαθιών, μπορείτε να εξοικονομήσετε έξοδα για την απόκτηση νέων πελατών και να προσελκύσετε καταναλωτές που ενδιαφέρονται ήδη για τα προϊόντα σας.

Μια στρατηγική επαναστόχευσης μπορεί να περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

  • Αυτοματοποιημένες υπενθυμίσεις για εγκαταλελειμμένα καλάθια
  • Κίνητρα που προσφέρονται στους καταναλωτές μέσω αναδυόμενων παραθύρων εξόδου
  • Υπενθυμίσεις μέσω email για έλεγχο καλαθιού αγορών (με εκπτώσεις)
  • Πώληση ή διασταυρωμένη πώληση συμπληρωματικών προϊόντων

Αναπτύξτε μια στρατηγική αφού προσδιορίσετε τα μέρη της διοχέτευσης πωλήσεων όπου οι πελάτες αφήνουν τα καλάθια τους πίσω. Με το φάσμα των αναλυτικών εργαλείων που είναι διαθέσιμα σήμερα, αυτό είναι μόνο ένα κλικ μακριά.

Η επαναστόχευση είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου μακροπρόθεσμα, καθώς οι πελάτες που ολοκληρώνουν αγορές είναι πιο πιθανό να γίνουν πιστοί αγοραστές.

18. Αξιοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις αποδείξεις από το κοινό

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το καλύτερο στοίχημά σας για προσιτό μάρκετινγκ πολλαπλών χρήσεων. Αλλά ξέρατε ότι μπορείτε επίσης να αξιοποιήσετε τους ακόλουθους σας για να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπών;

Οι σύγχρονοι καταναλωτές είναι πιο έμπειροι από ποτέ και είναι πιθανό να αναζητήσουν την επωνυμία σας σε κοινωνικές πλατφόρμες. Οι επωνυμίες χωρίς ενεργή, ελκυστική παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θεωρούνται λιγότερο αξιόπιστες από εκείνες που το κάνουν.

Επιπλέον, η δημιουργία εσόδων σε κοινωνικές πλατφόρμες είναι ευκολότερη από ποτέ και μπορείτε να πουλήσετε απευθείας σε πελάτες. Απλώς δημιουργήστε υψηλής ποιότητας, ελκυστικό, πολύτιμο περιεχόμενο για να προσελκύσετε οπαδούς και να τους συνδέσετε με σχετικά προϊόντα που θα τους ωφελήσουν με κάποιο τρόπο.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την κοινωνική απόδειξη για να αναπτύξετε την εμπιστοσύνη της επωνυμίας. Η διαφάνεια είναι ζωτικής σημασίας και η ειλικρίνεια θα προσελκύσει περισσότερους πελάτες στο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σας. Η κοινή χρήση περιεχομένου με ετικέτες από πελάτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ο πιο αυθεντικός τρόπος για να το κάνετε. Μαρτυρίες, κριτικές, εικόνες, περιπτώσεις χρήσης και βαθμολογίες βοηθούν στη βελτιστοποίηση του ποσοστού μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου.

19. Αξιοποιήστε την εξατομίκευση

Η εξατομίκευση περιλαμβάνει τη δημιουργία προσαρμοσμένων εμπειριών για την εξυπηρέτηση των πελατών. Αυτές οι εμπειρίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε ένα συγκεκριμένο στάδιο της διαδρομής του πελάτη ή να καλύψουν πολλά στάδια. Αυτές οι στρατηγικές βασίζονται κυρίως σε δεδομένα που συλλέγονται σχετικά με το άτομο που επισκέπτεται τον ιστότοπο.

Η εξατομίκευση είναι ένα τέτοιο παιχνίδι αλλαγής λόγω του τρόπου με τον οποίο κάνει τον πελάτη να αισθάνεται. Όταν ικανοποιείτε τις συγκεκριμένες προτιμήσεις και συμπεριφορές των επισκεπτών, αισθάνονται ξεχωριστοί και ότι ακούγονται. Αυτή η αίσθηση της κατανόησης και της ιεράρχησης κάνει τους επισκέπτες να θέλουν να περάσουν περισσότερο χρόνο στον ιστότοπό σας, δημιουργεί θετική ανάκληση επωνυμίας και, το πιο σημαντικό, οδηγεί σε μετατροπές.

Μπορείτε να ενσωματώσετε την εξατομίκευση με πολλούς τρόπους με βάση τα δεδομένα τμηματοποίησης πελατών.Μερικές από τις καλύτερες στρατηγικές εξατομίκευσης περιλαμβάνουν:
• Προσαρμοσμένο περιεχόμενο
• Συστάσεις προϊόντων
• Εξατομικευμένες προσφορές
• Μάρκετινγκ βάσει λογαριασμού
• Διασταυρώμενες πωλήσεις
• Συμβουλές σε πραγματικό χρόνο για την επίλυση προβλημάτων

20. Δωρεάν αποστολή, εκπτώσεις και κουπόνια

offers in eshops

Εάν τίποτα άλλο δεν λειτουργεί, μπορείτε πάντα να επιστρέψετε στην προσφορά οικονομικών κινήτρων για να ενθαρρύνετε τους πελάτες να κάνουν κλικ στην αγορά. Στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, πολλοί πελάτες αναζητούν ενεργά προσφορές που μπορούν να επωφεληθούν και θα λάβουν τις αποφάσεις αγοράς τους με βάση το χρηματικό ποσό που πιστεύουν ότι θα εξοικονομήσουν.

Για παράδειγμα, η προσφορά δωρεάν αποστολής για παραγγελίες άνω ενός συγκεκριμένου ποσού θα συμβάλει σημαντικά στην αύξηση των μετατροπών. Μπορεί ακόμη και να ενθαρρύνει τους πελάτες να ξοδέψουν υπερβολικά και να αγοράσουν περισσότερα από ό, τι θέλουν μόνο για να αποφύγουν τα υψηλά έξοδα αποστολής.

Εάν έχετε ήδη αυτήν την προσφορά σε ισχύ, ίσως χρειαστείτε πιο ουσιαστικά κίνητρα για να αυξήσετε περαιτέρω τις μετατροπές ηλεκτρονικού εμπορίου. Ένα απλό εκπτωτικό κουπόνι μπορεί να μην το κάνει – αυτά είναι απίστευτα συνηθισμένα και ενδέχεται να μην προκαλέσουν αγορά.

Μπορείτε να παρέχετε στους πελάτες την ευκαιρία να προσαρμόσουν ή να επιλέξουν τις εκπτώσεις τους από διάφορες επιλογές. Αυτό προωθεί την υψηλότερη αφοσίωση, καθώς οι πελάτες επενδύουν τώρα στην προσαρμογή των παραγγελιών τους για να λάβουν μια καλύτερη προσφορά.

Αυτό βασίζεται στην αρχή της αμοιβαιότητας, η οποία ορίζει ότι οι καταναλωτές θα αγοράζουν όταν αισθάνονται υπόχρεοι σε ένα εμπορικό σήμα. Μπορείτε να το κάνετε αυτό προσφέροντας δωρεάν ebooks, δωρεάν δείγματα, δωρεάν καταλόγους προϊόντων και πολλά άλλα.

Πώς να βελτιστοποιήσετε το ποσοστό μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου ανά πηγή επισκεψιμότητας

Αναφέραμε ότι οι μετατροπές ηλεκτρονικού εμπορίου είναι υψηλότερες για ορισμένες πηγές επισκεψιμότητας και χαμηλότερες για άλλες. Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης και έμπορος, πρέπει να επενδύσετε και να βελτιστοποιήσετε τις λειτουργίες σας σε όλα αυτά τα κανάλια για να δημιουργήσετε όσο το δυνατόν περισσότερα έσοδα.

Δεδομένων των πολλών διαφορετικών προτύπων συμπεριφοράς και προτιμήσεων που εκτίθενται από τους διαδικτυακούς καταναλωτές, θα ήταν καλύτερο να καλύψετε τις βάσεις σας και να αυξήσετε τις μετατροπές ηλεκτρονικού εμπορίου σε όλες τις πηγές επισκεψιμότητας.

Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για να το κάνετε αυτό:
• Γνωρίστε το δημογραφικό στόχο σας σε κάθε πλατφόρμα
• Δημιουργήστε περιεχόμενο ειδικά για το κοινό-στόχο σας σε αυτήν την πλατφόρμα
• Βεβαιωθείτε ότι οι επισκέπτες οδηγούνται σε σχετικές σελίδες προορισμού
• Δημιουργήστε διαφορετικές σελίδες προορισμού για κάθε πηγή επισκεψιμότητας
• Βεβαιωθείτε ότι οι διαφημίσεις σας έχουν σαφή σκοπό και μήνυμα
• Προσδιορίστε την πρόθεση αγοράς των καταναλωτών σε κάθε πλατφόρμα
• Εξετάστε την ετοιμότητα του καταναλωτή να αγοράσει
• Αξιοποιήστε τις στρατηγικές SEO για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα
• Ενσωματώστε περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη (UGC) στο περιεχόμενό σας
• Δοκιμάστε τον ιστότοπό σας σε συσκευές που χρησιμοποιούνται συνήθως
• Επενδύστε στην κοινωνική σας παρουσία
• Βελτιστοποιήστε τις στρατηγικές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας
• Αυξήστε την ταχύτητα του ιστότοπου
• Υλοποίηση καμπανιών επαναστόχευσης σε όλα τα κανάλια
• Προσφέρετε εξειδικευμένα κίνητρα για διαφορετικές πλατφόρμες

 

Συνοψίζοντας

Συμπερασματικά σχετικά με τη βελτιστοποίηση του ποσοστού μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ότι καμία στρατηγική δεν έχει ολοκληρωθεί εκτός εάν επικεντρώνεται στις ανάγκες του πελάτη. Από το σχεδιασμό και το περιεχόμενο του ιστότοπου έως τις προσφορές όπως δωρεάν αποστολή και εκπτώσεις, οι στρατηγικές σας πρέπει να απευθύνονται στο ταξίδι του καταναλωτή και να το κάνουν όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτο.

Όταν παρέχετε στους επισκέπτες του ιστότοπου όλη την ευκολία και την ενθάρρυνση που χρειάζονται για να ολοκληρώσουν τη διαδικασία μετατροπής και τον σκοπό, σίγουρα θα αυξήσετε τις μετατροπές.

Τελικά, ένας ευχαριστημένος πελάτης σημαίνει ένα υγιές ποσοστό μετατροπών και μια επιχείρηση που παραμένει μπροστά από τον ανταγωνισμό. Η ενσωμάτωση αυτών των 20 συμβουλών στις συνολικές στρατηγικές μάρκετινγκ και βελτιστοποίησης είναι βέβαιο ότι θα αυξήσει το ποσοστό μετατροπών σας, θα αυξήσει τα έσοδά σας και θα οδηγήσει σε πολλές περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης για την επιχείρησή σας!