Skip to main content
how to gan orders from returning customers

7 τρόποι για να λάβετε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις από πελάτες ηλεκτρονικού εμπορίου

Martin Long

Από τον Martin Long

Ο Martin Long είναι ένας εμπειρογνώμονας SEO με πάνω από μια δεκαετία εμπειρίας στον κλάδο. Ως επαγγελματίας blogger για το Convert More, γράφει για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης και τις στρατηγικές πωλήσεων για να βοηθήσει τους επιχειρηματίες να κλιμακώσουν και να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους. Στον ελεύθερο χρόνο του, στον Martin αρέσει να ταξιδεύει και αναζητά έμπνευση στα ταξίδια του και στη γνωριμία με νέους ανθρώπους.

Οι ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου είναι trendy σήμερα. Εάν προσπαθείτε να δημιουργήσετε μια διαδικτυακή επιχείρηση, είναι σημαντικό να ερευνήσετε πώς λειτουργεί το ηλεκτρονικό εμπόριο και πώς να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Αυτό είναι ακόμη πιο σημαντικό σήμερα, όπου οι dropshipping επιχειρήσεις ευδοκιμούν.

Επειδή οι άνθρωποι έχουν τόσες πολλές επιλογές, η λήψη επαναλαμβανόμενων πωλήσεων από πελάτες ηλεκτρονικού εμπορίου γίνεται δύσκολη. Ευτυχώς, έχουμε έναν τρόπο να το κάνουμε να συμβεί. Και όχι μόνο μία αλλά 7 ξεχωριστές στρατηγικές που θα βελτιώσουν σημαντικά την επιχείρησή σας και θα αυξήσουν τις πωλήσεις!

Άριστη εξυπηρέτηση πελατών

Εάν υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι έχουν αμφιβολίες όταν ψωνίζουν στο διαδίκτυο είναι ότι η υποστήριξη πελατών δεν είναι πάντα η καλύτερη. Υπάρχουν περιπτώσεις όπου αντιμετωπίζετε πρόβλημα με μια υπηρεσία, τον ιστότοπο, την αποστολή σας που δεν παραδίδεται ή δεν είστε ικανοποιημένοι με το προϊόν. Η επικοινωνία με την υποστήριξη πελατών είναι είτε αδύνατη είτε πολύ δύσκολη. Τώρα έχετε κολλήσει σε μια κατάσταση όπου ξοδέψατε τα χρήματά σας αλλά δεν πήρατε το προϊόν.

Εδώ μπορείτε να αξιοποιήσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου για να ενημερώσετε τους πελάτες ότι η υπηρεσία υποστήριξης πελατών σας είναι σε καλό επίπεδο. Η καλύτερη επιλογή είναι να εφαρμόσετε μια επιλογή ζωντανής συνομιλίας όπου οι χρήστες μπορούν να κάνουν ερωτήσεις ανά πάσα στιγμή. Επίσης, εμφανίστε το email και τον αριθμό τηλεφώνου για υποστήριξη πελατών εάν η επιλογή ζωντανής συνομιλίας δεν είναι διαθέσιμη. Προσπαθήστε να παρέχετε 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα υποστήριξη πελατών και θα δημιουργήσετε μια αξιόπιστη σχέση με τους πελάτες σας, οδηγώντας σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Κάντε τους πελάτες σας ευχαριστημένους παρέχοντας εξαιρετική υποστήριξη πελατών και απαντώντας στις ερωτήσεις τους.

Στρατηγική εξατομικευμένων προτάσεων

Ένα από τα σημαντικότερα οφέλη της διαδικτυακής επιχείρησης είναι ότι σας επιτρέπει να συλλέγετε εύκολα δεδομένα πελατών. Κάθε ενέργεια στον ιστότοπό σας αποθηκεύεται και είναι προσβάσιμη μέσω λογισμικού ανάλυσης δεδομένων. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να παρακολουθείτε τα εξής:

  • Ιστορικό αγορών του πελάτη
  • Το χρηματικό ποσό που ξοδεύουν
  • Τι είδους προϊόντα κοιτάζουν συχνά

Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε αυτά τα δεδομένα για να στείλετε στους πελάτες εξατομικευμένες προτάσεις. Αυτή η στρατηγική είναι αρκετά συνηθισμένη σήμερα και βοηθά στη βελτίωση των μετατροπών. Εάν οι άνθρωποι περιβάλλονται συνεχώς από πράγματα που τους ενδιαφέρουν, αργά ή γρήγορα θα τα αγοράσουν.

Επίσης, αυτές οι προτάσεις βοηθούν τους πελάτες να βρουν άλλα προϊόντα που δεν γνώριζαν καν. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης αγοράσει ένα σετ τσαγιού στον ιστότοπό σας, μπορείτε να του στείλετε προτάσεις για άλλα στοιχεία που σχετίζονται με το σετ τσαγιού.

Βελτιώστε το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Παράλληλα με το θέμα των εξατομικευμένων συστάσεων, ας μιλήσουμε επίσης για το μάρκετινγκ μέσω email. Αυτό είναι το καλύτερο κανάλι για την ενημέρωση των πελατών σχετικά με ειδικές προσφορές ή εκπτώσεις. Ένα καλό πράγμα για τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ότι μπορείτε εύκολα να τα προσαρμόσετε σε κάθε πελάτη. Αυτή είναι μια βασική στρατηγική επειδή χτίζει πίστη και δημιουργεί μια συναισθηματική σύνδεση μεταξύ των πελατών και της επιχείρησής σας.

Εφαρμόστε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης

Ένα πρόγραμμα αφοσίωσης είναι η καλύτερη στρατηγική για να λάβετε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις από πελάτες ηλεκτρονικού εμπορίου. Είναι ο τρόπος με τον οποίο ανταμείβετε τους πιο πιστούς πελάτες που επιστρέφουν με ευχαρίστηση στον ιστότοπό σας. Πολλές επιχειρήσεις βλέπουν σημαντικές βελτιώσεις μετά την εισαγωγή προγραμμάτων αφοσίωσης.

gift programm

Προσθέστε μια εφαρμογή για κινητά στο πρόγραμμα αφοσίωσής σας για να διατηρήσετε τους πελάτες αφοσιωμένους και να λάβετε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις από πελάτες ηλεκτρονικού εμπορίου. Τα προγράμματα αφοσίωσης συνήθως λειτουργούν προσφέροντας ειδικές προσφορές και εκπτώσεις σε επαναλαμβανόμενους πελάτες ή, ανταμείβονται με πόντους για κάθε αγορά και μπορούν να τους ξοδέψουν για να κερδίσουν εκπτώσεις σε μελλοντικές αγορές.

Επιπλέον, ορισμένα προγράμματα αφοσίωσης έχουν μοναδικά προϊόντα που οι επιχειρήσεις προσφέρουν μόνο στα μέλη του προγράμματος, οπότε δεν έχουν όλοι πρόσβαση σε αυτά. Αυτό είναι ένα φανταστικό κίνητρο για τους πελάτες να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα αφοσίωσης και να αποκτήσουν πρόσβαση σε premium προϊόντα. Σύμφωνα με τους ειδικούς από το Convert More, αυτή είναι η καλύτερη στρατηγική για να αυξήσετε τις μετατροπές σας και να δημιουργήσετε περισσότερες πωλήσεις.

Παρέχετε δωρεάν προνόμια

Οι άνθρωποι αγαπούν τα δωρεάν πράγματα. Είναι στη φύση μας να ψάχνουμε τρόπους να μην ξοδεύουμε τα χρήματά μας αλλά να παίρνουμε αυτό που θέλουμε. Ως επιχείρηση, θα πρέπει να το χρησιμοποιήσετε για να αποκτήσετε περισσότερους επαναλαμβανόμενους πελάτες.

Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να προσφέρετε δωρεάν αποστολή σε όλες τις αγορές. Αυτό είναι ένα φανταστικό όφελος για τους αγοραστές, επειδή συχνά αγωνίζονται να πληρώσουν περισσότερα λόγω αποστολής. Πριν κάνετε αυτήν την κίνηση, βεβαιωθείτε ότι η επιχείρησή σας δεν θα υποφέρει οικονομικά.

Μια στρατηγική είναι να αυξηθεί η τιμή των προϊόντων για να αντισταθμιστεί η δωρεάν αποστολή. Θυμηθείτε ότι αυτό μπορεί επίσης να επηρεάσει τους πελάτες σας, καθώς πρέπει να πληρώσουν περισσότερα τώρα. Είναι σημαντικό να βρείτε αυτό το γλυκό σημείο που θα σας επιτρέψει να αυξήσετε τις τιμές χωρίς να απομακρύνετε τους πελάτες.

free shipping

Η δωρεάν αποστολή είναι ένα από τα κορυφαία προνόμια που μπορείτε να κάνετε δώρο στους πελάτες σας. Μια άλλη επιλογή θα ήταν να κάνετε μια συμφωνία με τον προμηθευτή και να τους στείλετε τα αντικείμενα στον πελάτη δωρεάν. Έτσι, θα παίρνετε τους πελάτες και θα χρεώνετε ένα ποσοστό για την υπηρεσία σας και ο προμηθευτής σας θα κάνει τα υπόλοιπα. Έτσι λειτουργεί το dropshipping.

Συλλέξτε και εμφανίστε κριτικές προϊόντων και μαρτυρίες

Οι άνθρωποι θέλουν να δουν τις κριτικές προϊόντων πριν κάνουν μια αγορά. Αυτή είναι μια απαραίτητη κοινωνική απόδειξη ότι το προϊόν είναι υψηλής ποιότητας και θα ικανοποιήσει τις ανάγκες τους. Κερδίζει επίσης την εμπιστοσύνη των πελατών επειδή άλλα άτομα έχουν ήδη αγοράσει από αυτόν τον ιστότοπο. Αυτό σημαίνει ότι είναι ασφαλές για ψώνια.

Ως επιχείρηση, ζητήστε από τους πελάτες σας να αξιολογήσουν προϊόντα και να υποβάλουν τις μαρτυρίες τους, ώστε να μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε ως στρατηγική μάρκετινγκ. Μπορείτε ακόμη και να τους ενθαρρύνετε να αφήσουν κριτικές προσφέροντας επιπλέον προνόμια για την επόμενη αγορά τους. Με αυτόν τον τρόπο, τους δίνετε επίσης έναν άλλο λόγο να ψωνίσουν ξανά.

Κάντε μετά από κάθε πώληση ένα follow up

Ακριβώς επειδή μια αγορά ολοκληρώθηκε δεν σημαίνει ότι το ταξίδι του πελάτη τελειώνει εκεί. Πρέπει να κάνετε ένα  follow up μετά από κάθε αγορά για να λάβετε περισσότερες επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Αυτό γίνεται για να διασφαλιστεί ότι ο πελάτης ήταν ικανοποιημένος, όχι μόνο με το προϊόν, αλλά και με την υπηρεσία στον ιστότοπό σας. Τους δείχνει ότι νοιάζεστε ακόμα και αφού έχουν ξοδέψει χρήματα.

Συμπέρασμα

Όπως μπορείτε να δείτε, υπάρχουν περισσότεροι από ένας τρόποι για να λάβετε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις από πελάτες ηλεκτρονικού εμπορίου. Απλά βεβαιωθείτε ότι εστιάζετε πάντα στο όφελός τους και δεν έχετε για τίποτα να ανησυχείτε. Μόλις δείξετε στους πελάτες σας ότι ενδιαφέρεστε για τις ανάγκες τους, θα επιστρέψουν ευχαρίστως για περισσότερα!