Skip to main content
tips for web traffic

Συμβουλές για αύξηση επισκεψιμότητας στο website μας.

Δυστυχώς, η ύπαρξη ενός εύκολου στην πλοήγηση site δεν αρκεί για να προσελκύσει πελάτες. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε καλύπτοντας τα βασικά σημεία για την επιτυχή αύξηση επισκεψιμότητας.

 

Οι πελάτες είναι εγγυημένοι ότι θα μάθουν περισσότερα για τα αγαθά και τις υπηρεσίες σας επισκεπτόμενοι τον ιστότοπό σας και, ως εκ τούτου, μπορούν έχουν εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας. Οι εταιρείες αναζητούν συνεχώς τρόπους για να δημιουργήσουν περισσότερη επισκεψιμότητα στο website.

Η αύξηση της επισκεψιμότητας του site δεν ήταν ποτέ απλούστερη, με τόσες πολλές διαφορετικές τακτικές και στρατηγικές για να διαλέξετε. Μπορείτε να δοκιμάσετε να προσεγγίσετε νέους πελάτες που αγοράζουν παρόμοια προϊόντα και υπηρεσίες με τα δικά σας χρησιμοποιώντας διακριτικά δεδομένα πρόθεσης αγοράς και τεχνολογίες AI. Μπορείτε ακόμη και να προσελκύσετε το σωστό κοινό τη σωστή στιγμή στο σωστό μέρος στο site σας μέσω ακριβούς στόχευσης και προσαρμοσμένων διαφημίσεων.

Γενικές συμβουλές για την αύξηση της επισκεψιμότητας στο site σας

 

web traffic

 

Πρώτα απ’ όλα, πρέπει να γνωρίζετε τους πελάτες σας. Εφαρμόστε αναλυτικά στοιχεία πελατών – η διαδικασία στην οποία η τμηματοποίηση της αγοράς και η προγνωστική ανάλυση χρησιμοποιούνται για να ληφθούν κρίσιμες επιχειρηματικές επιλογές με βάση δεδομένα από τη συμπεριφορά των πελατών. Μόλις γνωρίσετε τους πελάτες σας, ξεκινήστε με αυτές τις συμβουλές:

  • Retargeting 

Η επαναστόχευση είναι μια αποτελεσματική μέθοδος για να αξιοποιήσετε σωστά τις πληροφορίες που αποκτάτε σχετικά με τους επισκέπτες σας. Η βασική επαναστόχευση προσελκύει εκ νέου τους χρήστες με διαφημίσεις για αντικείμενα που έχουν δει πρόσφατα καθ’ όλη τη διάρκεια της αγοραστικής τους εμπειρίας. Η προηγμένη επαναστόχευση ανεβάζει τον πήχη για τις διαφημιστικές στρατηγικές:

– Διαφήμιση που είναι προσαρμοσμένη στα προϊόντα με τα οποία ασχολούνται οι καταναλωτές σας. Αυτά τα banners μπορεί επίσης να εμφανίζουν στοιχεία που δεν έχουν ξαναδεί.

– Βελτιστοποιήστε το ταξίδι αγορών σε όλα τα κανάλια συνδέοντας σας με χρήστες σε όλες τις συσκευές και τις πλατφόρμες τους καθώς περιηγούνται στον site σας και έχουν πρόσβαση σε διαφορετικές σελίδες / εφαρμογές για κινητά.

– Η εξατομίκευση κάθε διαφημιστικού banner καθορίζει ποιος συνδυασμός μορφής banner, συνδυασμό χρωμάτων και CTA είναι πιο πιθανό να κάνουν έναν συγκεκριμένο καταναλωτή να αγοράσει.

– Δυνατότητα πρόβλεψης κάθε χρήστη που ολοκληρώνει μια αγορά σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Προβολή διαφημίσεων μόνο όταν υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ολοκλήρωσης της συναλλαγής, με αποτέλεσμα την υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI).

  • Reviews

Μια κακή κριτική ώθησε το 94% των αγοραστών διαδικτύου να αποφύγουν να επισκεφθούν μια επιχείρηση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η πιο σημαντική πηγή κοινωνικών αποδεικτικών στοιχείων είναι οι διαδικτυακές κριτικές. Η προσέλκυση πελατών για τη σύνταξη κριτικών για την επιχείρησή σας είναι μια απλή μέθοδος για να διευρύνετε την προσέγγιση χρηστών στην επωνυμία σας. Μια συνεχής ροή ευνοϊκών αξιολογήσεων μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να αποκτήσει τεράστια εμπιστοσύνη και φήμη.

  • Βελτιστοποίηση για κινητά

Για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες, βεβαιωθείτε ότι η διαδικτυακή σας επιχείρηση είναι φιλική προς κινητά. Αυξάνει τη χρηστικότητα καθώς διασφαλίζει ότι οι πληροφορίες του ιστότοπου κλιμακώνονται ανάλογα με την προσαρμογή της οθόνης του κινητού gadget και όλα τα στοιχεία εμφανίζονται σωστά.

  • SEO

Διασφαλίστε ότι το  site σας εμφανίζεται σε σχετικές αναζητήσεις και ως εκ τούτου προσελκύει επισκέπτες. Το SEO μπορεί να είναι μια οργανική πηγή δημιουργίας επισκεψιμότητας ιστότοπου. Η πιο βασική προσέγγιση μάρκετινγκ SEO είναι να συμπεριλάβετε σχετικές λέξεις-κλειδιά στα ονόματα σελίδων, τις ετικέτες κεφαλίδας, τις περιγραφές και το περιεχόμενο του σώματος. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο οι μηχανές αναζήτησης καθορίζουν τι είναι το site σας και αν σχετίζεται με αναζητήσεις λέξεων-κλειδιών.

– Βεβαιωθείτε ότι οι τίτλοι σας είναι σχετικοί με το ερώτημα αναζήτησης. Η εμφάνιση της σελίδας σας στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης επηρεάζεται κυρίως από την ετικέτα τίτλου. Σε μια σελίδα αποτελεσμάτων μηχανής αναζήτησης, ένας γρήγορος τίτλος σελίδας μπορεί να προσελκύσει το μάτι. Επιπλέον, μια ελκυστική και ενδιαφέρουσα περιγραφή μπορεί να πείσει τους επισκέπτες να επισκεφθούν ένα site.

– Οι εξωτερικοί σύνδεσμοι είναι μια πολύ γνωστή στρατηγική για τη βελτίωση της θέσης ενός site στις σελίδες κατάταξης μηχανών αναζήτησης, ενώ οι εσωτερικοί σύνδεσμοι είναι εξίσου σημαντικοί, αφού βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης να ανιχνεύουν και να ευρετηριάζουν τις σελίδες του ιστότοπού σας.

– Επιλέξτε τις σωστές λέξεις-κλειδιά για τον site σας εάν θέλετε να δημιουργεί τακτικά οργανική επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης. Μπορείτε να εστιάσετε σε σύντομες λέξεις, καθώς είναι πιο εύκολο να ανακαλυφθούν και να ερευνηθούν. Ωστόσο, εάν δεν εξετάζετε τις long – tail λέξεις-κλειδιά, ενδέχεται να χάσετε τις επισκέψεις σελίδας. Ως επί το πλείστον, οι long – tail λέξεις-κλειδιά είναι πιο εύκολο να ταξινομηθούν και οι μηχανές αναζήτησης συχνά κάνουν κλικ σε αυτές σε μεγαλύτερους αριθμούς από τις μικρότερες, πιο ευρείες.

– Τα πλούσια snippets μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε το ποσό της επισκεψιμότητας που λαμβάνετε από τις μηχανές αναζήτησης. Είναι ιδανικά για να μάθετε γρήγορα περισσότερα για ένα προϊόν ή ένα site χωρίς να χρειάζεται να το επισκεφθείτε από τη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης. Αν η σελίδα σας εμφανίζεται σε μια σελίδα αποτελεσμάτων και περιέχει εύρος τιμών, βαθμολογία με αστέρια, εικόνα ή οτιδήποτε άλλο διακρίνει την καταχώρισή σας από εκείνες με απλώς τους βασικούς τίτλους, περιγραφές και διευθύνσεις URL, πιθανότατα θα λάβει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.

Καθώς το SEO αποτελείται από τόσα πολλά στοιχεία, μπορεί να χρειαστείτε τη βοήθεια ενός έμπειρου webmaster.

  • Blog

Το e-commerce site σας θα λάβει πολλή επισκεψιμότητα εάν δημοσιεύετε τακτικό, χρήσιμο και ελκυστικό περιεχόμενο. Στην πραγματικότητα, η πλειοψηφία των πελατών αναζητά κάτι περισσότερο από ένα απλό μέρος για αγορά. Η καλύτερη προσέγγιση για ένα blog είναι η αντιμετώπιση προβλημάτων μέσω περιεχομένου.

Η παροχή περιεχομένου που θα βρουν οι μηχανές αναζήτησης είναι δύσκολη αλλά όχι αδύνατη. Εάν θέλετε να προσελκύσετε σχετικούς αγοραστές και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα πίσω στο κατάστημά σας μέσω του blogging, θα πρέπει να είστε επιλεκτικοί στη στόχευσή σας. Κοιτάξτε τα πιο δημοφιλή προϊόντα σας εάν δεν είστε σίγουροι ποια θέματα πρέπει να καλύψετε στον site σας. Μπορείτε να γράψετε άρθρα για αυτά τα αγαθά, καθώς είναι ήδη η κύρια κινητήρια δύναμη πίσω από την επιχείρησή σας. Εάν έχετε αρκετούς πόρους, μπορείτε να δημιουργήσετε ενότητες blogging για όλους τους τύπους αγαθών στο e-shop σας για να καλύψετε όλες τις προθέσεις του χρήστη που σχετίζονται με τον site σας.

– Προσδιορίστε ποιος είναι ο ιδανικός πελάτης σας. Ποια ζητήματα έχουν για τα οποία ζητούν βοήθεια στο κατάστημά σας; Τι είναι αυτό για το οποίο ενθουσιάζονται;

– Το ελκυστικό περιεχόμενο θα δελεάσει τους ιδανικούς πελάτες σας να περάσουν χρόνο μαζί σας. Δημιουργήστε μια λίστα θεμάτων και φράσεων για να στοχεύσετε για να προσεγγίσετε το σωστό κοινό. Πώς θα αναζητούσατε αυτό το προϊόν αν το ψάχνατε;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δημοσκοπήσεις και έρευνες για να αυξήσετε τον αριθμό των επισκέψεων στο site σας. Στους ανθρώπους αρέσει να εκφράζονται και να μιλούν για τον εαυτό τους. Ρωτήστε για τα αγαπημένα προϊόντα των επισκεπτών σας, πώς πήγε η εμπειρία τους, αν θα τα πρότειναν σε άλλους και άλλα παρόμοια ερωτήματα.

Επιπλέον, το podcasting σάς επιτρέπει να ειδικευτείτε σε μια συγκεκριμένη περιοχή και να προσεγγίσετε ένα εξειδικευμένο κοινό. Μπορείτε να ακούσετε podcast οπουδήποτε, στο γυμναστήριο, στο λεωφορείο ή ενώ κάνετε μια μεσημεριανή βόλτα. Αυτό που κάνει το podcasting ένα ενδιαφέρον εργαλείο μάρκετινγκ είναι ότι υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα ο ακροατής να θυμάται βασικά γεγονότα και να λαμβάνει επιπλέον μέτρα αφού ακούσει μια υπόδειξη ή σύσταση.

  • Call To Action

Η προσέλκυση ατόμων να επισκεφθούν τον ολοκαίνουργιο site σας είναι καλό, αλλά δεν θα επιτύχετε τα αποτελέσματα που θέλετε μέχρι να πείτε στους ανθρώπους τι να κάνουν. Εκεί χρησιμοποιείται μια παρότρυνση για δράση (CTA), καθώς ενθαρρύνει τους ανθρώπους να ενεργούν γρήγορα. Η ιδανική μέθοδος είναι να τοποθετήσετε κουμπιά CTA στο επάνω μέρος σε σελίδες προορισμού ή στην κορυφή μιας ιστοσελίδας, όπου μπορούν να προβληθούν χωρίς να χρειάζεται να μετακινηθείτε προς τα κάτω. Για να καταλάβετε τι λειτουργεί, θα πρέπει να πειραματιστείτε. Το χρώμα του κουμπιού CTA μπορεί να έχει σημαντικό αποτέλεσμα.

  • Διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς

Οποιοδήποτε περιττό κείμενο, κουμπιά ή πλοήγηση θα πρέπει να αφαιρεθεί για χάρη μιας απλής διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς. Κάντε τη διαδικασία αγοράς όσο το δυνατόν πιο απλή για να μπορεί να πραγματοποιηθεί σε κινητές συσκευές και διαθέστε μια σειρά επιλογών πληρωμής.

  • Ενσωματωμένη συνομιλία

Σύμφωνα με το 51% των επισκεπτών, οι πελάτες είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από ένα site που επιτρέπει τη συνομιλία από ένα που δεν το κάνει. Η συνομιλία έχει ξεπεράσει το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ως την πιο δημοφιλή μέθοδο εξυπηρέτησης πελατών. Οι διεπαφές και η λειτουργικότητα του Chatbot έχουν προχωρήσει πολύ. Μειώνουν το χρόνο, παρέχουν απαντήσεις σε συχνά προβλήματα και είναι μια απλή προσέγγιση για τη βελτίωση της υποστήριξης πελατών.

  • Συστήματα κοινοποίησης

Ένας άλλος τρόπος για να ενθαρρύνετε τους πελάτες να επισκεφθούν το e-shop σας είναι να στείλετε ειδοποιήσεις push. Αυτά είναι μηνύματα με δυνατότητα κλικ που εμφανίζονται στην επιφάνεια εργασίας ή την κινητή συσκευή του χρήστη. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να ειδοποιήσετε τους πελάτες για μια πώληση flash, να τους προσφέρετε εκπτώσεις ή να τους ενημερώσετε για ένα νέο προϊόν.

Η αφοσίωση των καταναλωτών ενισχύεται μέσω διαφημιστικών e-mail, τα οποία τους παροτρύνουν να επιστρέψουν για περισσότερα. Μπορείτε να στείλετε ενημερωτικά e-mail σε υπάρχοντες πελάτες που έχουν αγοράσει από εσάς στο παρελθόν και ακόμη και σε πελάτες που εγκατέλειψαν το καλάθι τους κατά το check out.

  • Giveaway

Τα Δώρα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε άτομα στον site σας. Εάν προσφέρετε βραβεία, οι πελάτες θα είναι πιο διατεθειμένοι να επισκεφθούν την επιχείρησή σας και να συμμετάσχουν σε διαγωνισμούς. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε επίσης να προσελκύσετε περισσότερους οπαδούς κοινωνικών μέσων και να επεκτείνετε τη λίστα email σας, να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και τελικά να μετατρέψετε τους δυνητικούς πελάτες σε πωλήσεις.

Η δύναμη του social media marketing για τον site σας

 

social media for web traffic

 

Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την αύξηση της επισκεψιμότητας και των πωλήσεων, επειδή σας επιτρέπει να αξιοποιήσετε τη δύναμη της μάζας. Για να δημιουργήσετε επισκεψιμότητα από κανάλια κοινωνικών μέσων και να τη μετατρέψετε σε πωλήσεις, πρέπει να βρείτε τη σωστή πλατφόρμα για το e-shop σας:

  • Facebook

Χρησιμοποιώντας το Facebook, μπορείτε να προσεγγίσετε νέες προοπτικές και να τις οδηγήσετε στην επιχείρησή σας στο διαδίκτυο. Η διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook σάς δίνει τη δυνατότητα να στοχεύετε πελάτες με βάση τα ενδιαφέροντα, τις δραστηριότητες, την τοποθεσία και άλλα χαρακτηριστικά τους. Οι χρήστες μπορούν να κατευθύνονται σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία, όπως έναν site, μια εφαρμογή, το Messenger ή μια τηλεφωνική κλήση. Μπορείτε να αυξήσετε τον αριθμό των ατόμων που χρησιμοποιούν την εφαρμογή σας για κινητά ή υπολογιστές. Έχετε τη δύναμη να κατευθύνετε την κυκλοφορία εκεί που θέλετε να πάει. Έχετε την επιλογή να χρησιμοποιήσετε τον ιστότοπο, την εφαρμογή, το Messenger ή το WhatsApp. Επιπλέον, μπορείτε να διαφημιστείτε σε όσους έχουν ήδη κατεβάσει και εγκαταστήσει την εφαρμογή σας.

  • Instagram

Ακόμα κι αν έχετε ένα μεγάλο αριθμό ακολούθων στο Instagram, δεν το χρησιμοποιείτε μέχρι να δοκιμάσετε τη διαφημιστική του πλατφόρμα. Μέσω των διαφημίσεων στο Instagram, μπορείτε να δημιουργήσετε διαφημίσεις σε διάφορες μορφές, όπως φωτογραφίες, βίντεο, εναλλασσόμενες εικόνες, συλλογές και αφηγήσεις, ώστε να αρχίσετε να δημιουργείτε διαφημίσεις με τον τρόπο που σας ταιριάζει καλύτερα.

  • YouTube

Η Google σάς επιτρέπει να προβάλλετε τη διαφήμισή σας στους καταναλωτές τόσο στο Google όσο και στο YouTube. Η θέση σας σε σχέση με άλλους προσφέροντες, καθώς και η συνάφεια με το ερώτημα αναζήτησης, θα επηρεαστούν από το ποσό που προσφέρετε για τις επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά. Παρόλο που η πλατφόρμα σάς επιτρέπει να βελτιώσετε την επισκεψιμότητα και τα έσοδα του ιστού, είναι μια δύσκολη πλατφόρμα για τους αρχάριους να λειτουργήσουν και κινδυνεύετε να σπαταλήσετε πολλά χρήματα διαφημίζοντας σε λάθος δημογραφικά στοιχεία.

Η χρήση βίντεο έχει αυξηθεί. Μπορείτε να στοχεύσετε και να προσελκύσετε ένα διαφορετικό κοινό στην επιχείρησή σας στο διαδίκτυο κυκλοφορώντας υλικό βίντεο, όπως κριτικές προϊόντων, βίντεο σύγκρισης, προβολή ενός προϊόντος. Μπορείτε απλά να μετατρέψετε τις πιο επιτυχημένες αναρτήσεις / σελίδες σας σε μαθήματα βίντεο για πολλά δίκτυα κοινωνικών μέσων, συμπεριλαμβανομένων των Facebook, YouTube και Instagram.

– Δημιουργήστε εμπιστοσύνη με το κοινό σας διδάσκοντας νέες δεξιότητες και, εάν είναι εφικτό, χρησιμοποιώντας το προϊόν σας ως κεντρικό στοιχείο για την αντιμετώπιση του προβλήματός τους.

– Τα εμπνευσμένα βίντεο που συνάδουν με την επωνυμία σας και τις αρχές της είναι καλά για να εκφράσουν την εικόνα και τις αξίες της επωνυμίας σας σε ένα μεγαλύτερο κοινό.

– Μία από τις πιο αποδεκτές μεθόδους για να προσελκύσετε την προσοχή των θεατών και να την εστιάσετε στα αντικείμενά σας είναι να δημιουργήσετε διασκεδαστικά βίντεο που προσελκύουν τα ενδιαφέροντά τους.

 

Γιατί πρέπει να επιλέξετε την Adscale;

adscale ai platform

 

Η AdScale είναι ένα πρόσθετο με τεχνολογία AI που βελτιστοποιεί και αυτοματοποιεί τη διαχείριση των διαφημίσεων σε όλες τις πλατφόρμες. Η διαχείριση προϋπολογισμού μεταξύ πλατφορμών, η βελτιστοποίηση 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, οι αυτόματες αναφορές μεταξύ πλατφορμών, οι προειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο, η πρόληψη κλικ απάτης, οι έξυπνοι πίνακες ελέγχου, προτάσεων και πολλά άλλα είναι μόνο μερικές από τις δυνατότητες που προσφέρουμε. Αν χρειάζεστε βοήθεια σχετικά με τη δημιουργία επισκεψιμότητας ιστότοπου, η AdScale μπορεί να σας βοηθήσει.

Η χρήση ενός interface που συνδυάζει τα πάντα είναι ένα τεράστιο όφελος. H AdScale Marketing Cloud για e-shops διαχειρίζεται το retargeting, τo remarketing και τις καμπάνιες σε διαφορετικές πλατφόρμες (Facebook, Instagram, Google). Είμαστε στην ευχάριστη θέση να βοηθήσουμε στη βελτίωση των αποτελεσμάτων σας. Επιπλέον, η AdScale προσφέρει ένα interface που είναι φιλικό προς το χρήστη και απλό στην εκμάθηση.

Η AdScale έχει σχεδιαστεί για να είναι τόσο μηχανογραφημένο και hands-off για τον χειριστή όσο είναι εφικτό. Μόλις τεθεί σε λειτουργία, θα λάβει τον διαφημιστικό λογαριασμό σας και θα τον εκτελέσει με αυτόματο πιλότο, εκμεταλλευόμενος τον πλήρως. Τα αναλυτικά στοιχεία, τα οποία είναι πλέον διακαναλικά, σας επιτρέπουν να δείτε πώς δαπανώνται τα χρήματά σας, τι επιστρέφουν και πού βρίσκονται τα κύρια σημεία ανάπτυξης και βελτιστοποίησης στις δαπάνες σας.

Συχνές ερωτήσεις

Πώς μπορώ να διαπιστώσω αν η επισκεψιμότητα του site μου είναι ενεργή;

Περίπου το 50% θεωρείται καλό. Μερικοί από τους ανθρώπους που έρχονται στον site σας για πρώτη φορά θα επιστρέψουν – επομένως, θα πρέπει πάντα να προσελκύετε νέους επισκέπτες.

Ποιος είναι ο ορισμός του ποσοστού εγκατάλειψης;

Το ποσοστό όλων των περιόδων σύνδεσης στον site σας στις οποίες οι χρήστες είδαν μόνο μία σελίδα και δημιούργησαν μόνο ένα αίτημα στον διακομιστή αναλυτικών στοιχείων είναι το ποσοστό εγκατάλειψης. Είναι μια συνεδρία μίας σελίδας που διαιρείται με όλες τις συνεδρίες.

Ποια είναι η σημασία της επισκεψιμότητας του site;

Όσο περισσότερα άτομα επισκέπτονται τον site σας, τόσο περισσότερους υποψήφιους πελάτες θα προσελκύσετε. Η αυξημένη κίνηση στο διαδίκτυο μπορεί να σας βοηθήσει να επεκτείνετε την επιχείρησή σας, να προσθέσετε περισσότερα αγαθά, να δημιουργήσετε νέες τοποθεσίες και να αναπτύξετε νέες υπηρεσίες και προϊόντα.

Ποιο είναι το ποσοστό των επισκεπτών που εγκαταλείπουν ένα site;

Ο αριθμός των φορών που οι χρήστες έχουν εγκαταλείψει έναν ιστότοπο από μία σελίδα αναφέρεται ως έξοδος. Το ποσοστό εξόδου μιας σελίδας αποκαλύπτει πόσο συχνά την εγκαταλείπουν οι χρήστες αφού επισκεφθούν οποιονδήποτε αριθμό άλλων σελίδων στον ιστότοπο.

Ποιο είναι ένα αξιοπρεπές ποσοστό εγκατάλειψης για ένα site;

Ένα ποσοστό εγκατάλειψης 26 έως 40 τοις εκατό θεωρείται εξαιρετικό. Το ποσοστό κυμαίνεται από 56 έως 70%, το οποίο είναι υψηλότερο από το κανονικό. Εκτός από blogs, ειδήσεις, εκδηλώσεις και τα παρόμοια, οτιδήποτε πάνω από το 70% δεν είναι ικανοποιητικό.

Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση πληρωμένων διαφημίσεων για τη διαφήμιση του site μου;

Το κύριο όφελος είναι ότι η κίνηση αυξάνεται δραματικά. Έχετε επίσης την επιλογή για ένα υπέροχο snippet και πολλά άλλα εργαλεία (σε σύγκριση με την οργανική αναζήτηση) που είναι διαθέσιμα. Σας επιτρέπει να προσαρμόσετε τη διαφήμιση σε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, κοινό, γεωγραφία και συσκευές.

Ποιος είναι ο τύπος για τον υπολογισμό της επισκεψιμότητας των χρηστών;

Αφαιρέστε τον αριθμό των περιόδων σύνδεσης τον προηγούμενο μήνα (ή έτος) από τον αριθμό των περιόδων σύνδεσης αυτόν τον μήνα, για να προσδιορίσετε τη μηνιαία (ή ετήσια) αύξηση της επισκεψιμότητας του site σας. Για να το μετατρέψετε σε ποσοστό, διαιρέστε το αποτέλεσμα με τον αριθμό των περιόδων σύνδεσης τον προηγούμενο μήνα (ή έτος) και πολλαπλασιάστε το επί 100.

Ποιος είναι ο εύλογος μέσος χρόνος που αφιερώνεται σε μια σελίδα;

Σε διάφορους κλάδους, τα 52 δευτερόλεπτα είναι μια σταθερή γραμμή βάσης για τον μέσο χρόνο στη σελίδα. Οι ιστότοποι B2B είχαν τη μεγαλύτερη μέση διάρκεια στη σελίδα περίπου 82 δευτερολέπτων, σύμφωνα με στοιχεία από 20 δισεκατομμύρια εμπειρίες χρηστών.