Skip to main content
push notifications

Ισχυρές ειδοποιήσεις push που κάθε e-shop χρειάζεται

Η δημιουργία ενός ελκυστικού και λειτουργικού e-shop είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Πρέπει γεμίσετε τη βάση δεδομένων με προϊόντα και υπηρεσίες, και να  επενδύσετε πολλή προσπάθεια στο SEO και σε διάφορες άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ για να προσελκύσετε πελάτες στον ιστότοπό σας.

Έκαναν εγγραφή για το ενημερωτικό δελτίο σας και σας ακολούθησαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά ποτέ δεν ήρθαν στο e-shop σας για να κάνουν μια αγορά. Ή ξεκίνησαν τη διαδικασία αγοράς, συμπλήρωσαν τα στοιχεία επικοινωνίας και άφησαν ένα εγκαταλελειμμένο καλάθι. Έτσι, αντιμετωπίζετε το πρόβλημα πολλών ανενεργών χρηστών που πρέπει να “πιεστούν” λίγο για να κάνουν μια συγκεκριμένη κίνηση – αγορά.

Οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου πραγματοποίησαν το 13,2% των συνολικών πωλήσεων το 2021 και αναπτύσσονται. Η πρόοδος στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου συνεπάγεται επίσης με αύξηση του ανταγωνισμού. Ως εκ τούτου, η διατήρηση της δραστηριότητας των πελατών σας είναι ένας από τους κρίσιμους παράγοντες που καθορίζουν την επιτυχία της επιχείρησής σας.

Οι ειδοποιήσεις push είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να κρατήσετε τους πελάτες σας κοντά.

Οι ειδοποιήσεις push μπορούν να σας βοηθήσουν να προσελκύσετε εκ νέου ανενεργούς πελάτες και να μετατρέψετε υποψήφιους πελάτες σε αποκλειστικούς πελάτες.

Ανεξάρτητα από τη θέση της επωνυμίας σας, οι ειδοποιήσεις push μπορεί να είναι η επιτυχημένη πρόσκληση για δράση που αναζητάτε. Θα παρακινήσουν τους χρήστες να επιστρέψουν στον ιστότοπό σας και να συνεχίσουν από εκεί που σταματήσανε.

Αν δεν είστε σίγουροι ποιος τύπος ειδοποιήσεων push είναι ο πιο κατάλληλος για τον κλάδο σας, επικοινωνήστε με ορισμένες από τις κορυφαίες διαφημιστικές εταιρείες. Μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια εξατομικευμένη ψηφιακή στρατηγική. Παρακάτω μιλάμε για πολύτιμες και αποτελεσματικές ειδοποιήσεις push που θα αυξήσουν την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις στο e-shop σας.

Ειδοποιήσεις πωλήσεων

Ποιος είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για εσάς όταν πρέπει να αγοράσετε; Φυσικά, η εύρεση του σωστού προϊόντος, αλλά αν είστε όπως οι περισσότεροι πελάτες, τουλάχιστον το 80% από αυτούς, η τιμή θα είναι ο παράγοντας που επηρεάζει την απόφαση αγοράς σας.

buy notification

Ακόμη και οι πιο πιστοί πελάτες της μάρκας σας περιμένουν τις εκπτώσεις για να αγοράσουν ένα αντικείμενο που τους αρέσει, φυσικά, αν δεν το χρειάζονται αμέσως.

Έτσι, όταν αποφασίζετε να κάνετε έκπτωση, θέλετε να τη διαδώσετε, έτσι ώστε οι πελάτες σας να μπορούν να πάρουν αυτό που θέλουν σε καλύτερες τιμές. Μπορείτε να ενημερώσετε τους πελάτες σχετικά με την έκπτωση μέσω mail ή μέσω δημιουργικών αναρτήσεων στα κοινωνικά δίκτυα.

Ωστόσο, λάβετε υπόψη ότι η αλληλογραφία μπορεί να καταλήξει σε ανεπιθύμητα μηνύματα, κλειστά και η δημοσίευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να περάσει απαρατήρητη, κρυμμένη με πολύ άλλο περιεχόμενο.

Οι εκπτώσεις είναι η κατάλληλη στιγμή για να επωφεληθείτε από τη δύναμη των ειδοποιήσεων push ιστού. Οι ειδοποιήσεις push θα είναι σημαντικές εάν είναι περιορισμένη χρονικά. Οι πελάτες σίγουρα θα βλέπουν ειδοποιήσεις push, οι οποίες θα παραδίδονται σε πραγματικό χρόνο, όχι εβδομάδες αργότερα. Ως αποτέλεσμα, θα αυξήσετε την αφοσίωση και τις συνολικές πωλήσεις.

Ειδοποιήσεις εγκαταλελειμμένων καλαθιών

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπίσουν τα e-shops είναι το εγκαταλελειμμένο καλάθι. Πιθανότατα γνωρίζατε ότι αυτό το φαινόμενο θα συνέβαινε στην αρχή της επιχείρησης: οι άνθρωποι γεμίζουν το καλάθι με τα επιθυμητά αγαθά, γεμίζουν τα στοιχεία επικοινωνίας και φεύγουν και δεν επιστρέφουν ποτέ. Ωστόσο, δεν γνωρίζατε ότι θα συνέβαινε τόσο συχνά.

Η μέση εγκατάλειψη καλαθιού σε όλες τις επιχειρηματικές θέσεις είναι σχεδόν 70%, και είναι υψηλότερη με τους χρήστες κινητών συσκευών (περισσότερο από 85%).

Τα στατιστικά στοιχεία λένε επίσης ότι τα έσοδα που χάνουν τα e-shops παγκοσμίως στο εγκαταλελειμμένο καλάθι είναι 18 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως. Το ποσό των χρημάτων που χάνετε είναι επίσης μέρος αυτής της ζοφερής στατιστικής, οπότε πρέπει να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό!

Ευτυχώς, υπάρχει τρόπος να λυθεί το πρόβλημα του εγκαταλελειμμένου καλαθιού.

Αρκετές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου σας επιτρέπουν να στείλετε μια αυτόματη υπενθύμιση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε έναν πελάτη που έχει αφήσει το καλάθι, αλλά μόνο αν έχει συμπληρώσει τη φόρμα επικοινωνίας. Ωστόσο, τι θα κάνετε αν ο πελάτης πάει πριν από την εισαγωγή των στοιχείων του ή εάν το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καταλήξει στο πλαίσιο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας;

Αυτή είναι μία από τις περιπτώσεις όπου χρησιμοποιούμε ειδοποιήσεις push.

Όταν συμβεί το σενάριο εγκαταλελειμμένου καλαθιού που περιγράφεται παραπάνω, μια ειδοποίηση push ιστού θα σταλεί στον εγγεγραμμένο πελάτη μετά από μια προκαθορισμένη περίοδο. Μπορείτε να συμπεριλάβετε μια έκπτωση στην ειδοποίηση για να ενθαρρύνετε τον πελάτη να ολοκληρώσει τη διαδικασία αγοράς. Η διαδικασία είναι αυτόματη και θα πραγματοποιείται κάθε φορά που ο εγγεγραμμένος πελάτης ενεργεί με αυτόν τον τρόπο.

Οι ειδοποιήσεις push δεν θα ανακτήσουν κάθε εγκαταλελειμμένο καλάθι, αλλά εκτιμάται ότι το 26% των πελατών θα επιστρέψουν στον ιστότοπό σας και θα ολοκληρώσουν αυτό που ξεκίνησαν.

Ειδοποιήσεις λίστας επιθυμιών

Οι λίστες επιθυμιών είναι χρήσιμες για τους πελάτες με πολλούς τρόπους, γι ‘αυτό τα περισσότερα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου τα περιλαμβάνουν στη δομή του ιστότοπου. Το 40% των πελατών πιστεύει ότι η λίστα επιθυμιών θα βελτίωνε την εμπειρία αγορών τους εάν οι πωλητές τις είχαν ενσωματώσει στα e-shops τους.

Οι πελάτες προσθέτουν προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, αλλά δεν σκοπεύουν να αγοράσουν αμέσως στη λίστα επιθυμιών. Η λίστα επιθυμιών χρησιμεύει ως υπενθύμιση για το τι άρεσε στον πελάτη από τη συλλογή σας ή για μια εξατομικευμένη συλλογή αγαπημένων αντικειμένων που σκοπεύουν να αγοράσουν.

Η λίστα επιθυμιών δημιουργεί μια καλύτερη εμπειρία χρήστη, μπορεί να μειώσει το πρόβλημα του εγκαταλελειμμένου καλαθιού και να αυξήσει τις πωλήσεις ενθαρρύνοντας τους καταναλωτές να ολοκληρώσουν τη διαδικασία αγοράς.

Χρησιμοποιήστε ειδοποιήσεις push για να υπενθυμίσετε στους πελάτες σας ότι έχουν αφήσει πράγματα στη λίστα επιθυμιών τους. Δεδομένου ότι έχουν ήδη δείξει ενδιαφέρον για αυτά τα προϊόντα, μια πρόσθετη ώθηση, όπως μια μικρή έκπτωση, θα προκαλέσει εκ νέου δέσμευση και θα αυξήσει τις πιθανότητες μετατροπής.

Ειδοποιήσεις εξατομικευμένων προτάσεων

Πολλά εργαλεία μπορούν να σας βοηθήσουν να γνωρίσετε την online συμπεριφορά των πελατών σας. Μερικά είναι το Google Analytics, το Adobe Analytics, το Matomo (πρώην Piwik), το Clicky, το Fathom και άλλα. Αυτά τα εργαλεία θα σας παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες. Θα μάθετε περισσότερα σχετικά με τους καθοριστικούς παράγοντες του πελάτη σας κατά την αγορά.

push notifications

Είναι στο χέρι σας να χρησιμοποιήσετε αυτή τη γνώση με τον σωστό τρόπο. Πώς? Με βάση τη συμπεριφορά των καταναλωτών στον ιστότοπό σας, δημιουργήστε ειδοποιήσεις push με εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων για τις οποίες έχουν δείξει ενδιαφέρον.

Οι ειδοποιήσεις push ιστού συλλέγουν βασικά δεδομένα για εσάς – τη γεωγραφική θέση του πελάτη, την ώρα επίσκεψης, τα αγορασθέντα αντικείμενα και τα στοιχεία στη λίστα παρακολούθησης. Με βάση αυτές τις σημαντικές μετρήσεις, θα δημιουργήσετε εύκολα μια εξατομικευμένη καμπάνια που θα ολοκληρωθεί με μια αγορά.

Το 91% των πελατών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από μια επωνυμία που στέλνει εξατομικευμένες προτάσεις. Αυξάνουν επίσης την αρχικά προγραμματισμένη αγορά έως και 5%.

Οι εξατομικευμένες προτάσεις δημιουργούν την εντύπωση ότι κατανοείτε τις ανάγκες των πελατών σας, τους παρέχετε πραγματική αξία και εξοικονομείτε χρόνο και κόπο για να βρούν τα σωστά προϊόντα μόνοι τους. Ταυτόχρονα, δεν πρέπει να παραμελείτε τον ψυχολογικό παράγοντα.  Όταν ο πελάτης λάβει μια κατάλληλη εξατομικευμένη σύσταση, θα αισθανθεί ότι σέβεστε την ατομικότητά του και τον γνωρίζετε.

Ειδοποιήσεις αναφοράς επιχείρησης και επιβράβευσης

Το πρόγραμμα αναφοράς της επιχείρησης  και επιβράβευσης είναι ένας ισχυρός τρόπος για να αυξήσετε τη συνολική αφοσίωση των πελατών σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις. Δεν είναι μυστικό ότι οι άνθρωποι εμπιστεύονται τις συστάσεις από στενούς ανθρώπους – φίλους και οικογένεια.  Για να ενθαρρύνετε τους πιστούς πελάτες σας να προτείνουν την επιχείρησή σας, ανταμείψτε τους για την αφοσίωσή τους.

Ας δούμε μερικά στατιστικά. Το μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα οδηγεί 6 τρισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσιες πωλήσεις, που αντιπροσωπεύουν το 13% όλων των πωλήσεων. Είναι πέντε φορές πιο αποτελεσματικό από τις διαφημίσεις επί πληρωμή.

Μελέτες δείχνουν ότι έως και το 70% των πελατών θα συστήσει μια μάρκα που έχει ένα καλό πρόγραμμα αφοσίωσης. Το 90% των ατόμων που λαμβάνουν προτάσεις επωνυμίας από έναν φίλο θα κάνουν μια αγορά.

Ανάλογα με τη θέση της επωνυμίας σας και τα προϊόντα που προσφέρετε, δημιουργήστε ένα ελκυστικό πρόγραμμα αφοσίωσης και στη συνέχεια προωθήστε το μέσω επίμονων ειδοποιήσεων push ιστού.

Κάντε το κάτι παραπάνω και παρέχετε στους τρέχοντες πελάτες σας την καλύτερη εμπειρία χρήστη και οφέλη που θα τους ευχαριστήσουν. Τα οφέλη των υφιστάμενων πελατών μπορεί να είναι προεπισκοπήσεις νέων συλλογών που θα έχουν το προνόμιο να αγοράσουν πρώτα, κωδικούς έκπτωσης ή δωρεάν αποστολή.

Οι πελάτες που είναι ευχαριστημένοι με τον τρόπο που τους αντιμετωπίζετε θα είναι οι καλύτεροι υποστηρικτές της επωνυμίας σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα εξοικονομήσετε άλλους τύπους διαφημίσεων, θα κερδίσετε περισσότερους νέους πελάτες και θα αυξήσετε τις πωλήσεις.

Ειδοποιήσεις για ανενεργούς χρήστες

Ας υποθέσουμε ότι οι πελάτες σας δεν έχουν επισκεφθεί τον ιστότοπό σας τις τελευταίες δέκα ημέρες. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δεν είναι ικανοποιημένοι με την υπηρεσία σας. Μπορεί να ξεχάσουν ή να τους αποσπάσουν την προσοχή. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να τους υπενθυμίσετε ευγενικά αλλά να είστε εγκρατείς – αν η εκστρατεία σας είναι επιθετική ή βαρετή, θα προκαλέσετε τα αντίθετα αποτελέσματα.

Τα mail είναι μερικές φορές υπερβολικά, καθώς ο μέσος άνθρωπος λαμβάνει τουλάχιστον 50 mail καθημερινά. Οι ειδοποιήσεις push μπορεί να είναι ένας διακριτικός αλλά αποτελεσματικός τρόπος για να “σας θυμηθούν” οι χρήστες που δεν έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας για περισσότερο από δέκα ημέρες ή δύο εβδομάδες.

Μετά από μια προκαθορισμένη περίοδο, μια ειδοποίηση ιστού μπορεί να υπενθυμίσει στον χρήστη το e-shop σας μία φορά την εβδομάδα. Θα επιτύχετε επιπλέον αποτελεσματικότητα εάν προσθέσετε έναν κωδικό έκπτωσης ή άλλο όφελος στην ειδοποίηση.

Ας υποθέσουμε ότι ο χρήστης κάνει κλικ στην ειδοποίηση και μεταβαίνει στον ιστότοπό σας. Σε αυτήν την περίπτωση, θα αφαιρεθούν αυτόματα από τη λίστα ειδοποιήσεων έως 10 ή 14 ημέρες, κατά τη διάρκεια των οποίων θα είναι και πάλι ανενεργά.

Ειδοποιήσεις βάσει τοποθεσίας

Οι ειδοποιήσεις βάσει τοποθεσίας είναι ένας τύπος ειδοποίησης push που αποστέλλεται στους χρήστες όταν βρίσκονται σε κοντινή απόσταση από την τοποθεσία όπου μπορούν να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Πολλά e-shops είναι απρόθυμα  να στείλουν ειδοποιήσεις push για κινητά επειδή φοβούνται ότι θα είναι ενοχλητικοί και θα επιτύχουν ένα αντίθετο αποτέλεσμα. Ωστόσο, έρευνες έχουν δείξει ότι έως και το 70% των χρηστών κινητών συσκευών βρίσκουν χρήσιμες τέτοιες ειδοποιήσεις. Οι επιτυχημένες ειδοποιήσεις βάσει τοποθεσίας είναι μια εξατομικευμένη προσέγγιση, με συνάφεια και καλός συγχρονισμός.

Συμπέρασμα

Έχουμε εξετάσει τους πιο πολύτιμους τύπους ειδοποιήσεων push για να αυξήσουμε την αφοσίωση και τις πωλήσεις στο e-shop σας.  Το κλειδί έγκειται στην παροχή εξατομικευμένης προσέγγισης και χρήσιμων πληροφοριών, οι οποίες, συνοδεύονται από εκπτώσεις, που θα επηρεάσουν θετικά την επιχείρησή σας και θα φέρουν ικανοποίηση στους πελάτες σας.