9 Λόγοι για τους οποίους δεν έχετε πωλήσεις (Shopify shops)
Έχετε κάνει όλη τη δουλειά. Έχετε ελέγξει και επανελέγξει κάθε λεπτομέρεια δώδεκα φορές. Όμως, το κατάστημά σας απλά δεν λαμβάνει τις πωλήσεις που του αξίζουν. Μην εκπλαγείτε, αλλά δεν είστε μόνοι. Σχεδόν το 80% όλων των Shopify καταστημάτων, αποτυγχάνουν επειδή χάνουν τις λεπτομέρειες που έχουν μεγαλύτερη σημασία για τους πελάτες τους. Για να μην καταλήξετε στη λάθος πλευρά ενός στατιστικού, ακολουθούν 9 τρόποι βελτίωσης του καταστήματός σας:
Μοναδικό όνομα e-shop
Το να εξατομικεύσετε το κατάστημά σας είναι πανεύκολο, αλλά μην ξεγελιέστε. Συχνά οι νέοι ιδιοκτήτες καταστημάτων δεν αλλάζουν τα Shopify domain τους, χάνοντας ένα σημαντικό βήμα. Αυτό μπορεί να φαίνεται σαν μια λεπτομέρεια, αλλά η χρήση ενός μοναδικού domain βελτιώνει την απόδοση των διαφημίσεών σας, βοηθώντας το κατάστημά σας να ξεχωρίζει.
Θυμηθείτε, οι διαφημίσεις σας πρέπει να προωθούν το κατάστημά σας στο Google και το Facebook, όχι να προωθούν το Shopify. Αυτό βελτιώνει περαιτέρω την ευαισθητοποίηση του πελάτη σας για την επωνυμία του καταστήματός σας, βελτιώνοντας την αξιοπιστία και την επαγγελματική σας υπόσταση.
Λογότυπο & Branding
Μόλις οριστεί το domain του καταστήματός σας, ήρθε η ώρα να αρχίσετε να σκέφτεστε λογότυπα. Αυτό είναι ένα ουσιαστικό βήμα προς τους πελάτες να συσχετίσουν την επωνυμία σας με ορισμένα προϊόντα, βελτιώνοντας παράλληλα την επιτυχία των διαφημίσεών σας.
Ένα αποτελεσματικό λογότυπο βελτιώνει σημαντικά την απόδοση των διαφημίσεων Google & Facebook τόσο στις διαφημίσεις Google όσο και στις διαφημίσεις Facebook, αυξάνοντας την προβολή και την απομνημόνευση της επωνυμίας. Αυτό σημαίνει ότι κάνετε ένα βήμα προς το χτίσιμο της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας που βοηθά νέους και παλιούς πελάτες να κάνουν μια γρήγορη σύνδεση μεταξύ του καταστήματός σας και των προϊόντων που θέλουν περισσότερο. Το κατάστημά σας θα εμφανίζεται ως μοναδικό σε πλήθος ανθρώπων, δείχνοντάς σας ως αξιόπιστη πηγή για τα προϊόντα σας.
Πολιτική Επιστροφών
Αλλά ποιο το νόημα να τα κάνετε όλα αυτά εάν οι πελάτες σας δεν ξέρουν αν μπορούν να σας εμπιστευτούν; Εκεί είναι που μια σελίδα πολιτικής επιστροφής κάνει ουσιαστική διαφορά. Η UPS ανέφερε ότι το 88% των αγοραστών θα ελέγξει μια σελίδα πολιτικής επιστροφών, με το 66% από αυτούς να το κάνουν πριν πραγματοποιήσουν μια αγορά.
Αυτό σημαίνει ότι η ύπαρξη μιας αποτελεσματικής και σχετικής πολιτικής θα σας βοηθήσει να συλλάβετε μεγαλύτερο μέρος της επισκεψιμότητας που είναι πρόθυμη να χτυπήσει αυτό το πολύ σημαντικό κουμπί αγοράς. Το πιο σημαντικό, είναι υποχρεωτική η διαφήμιση με τις Αγορές Google, οι οποίες αντιπροσωπεύουν πάνω από το 76% των διαφημίσεων αναζήτησης λιανικής.
Τα στοιχεία επικοινωνίας σας
Τώρα που έχετε τη σελίδα Πολιτικής Επιστροφών, οι πελάτες σας θα πρέπει να έχουν πολλούς τρόπους να επικοινωνήσουν μαζί σας με ερωτήσεις, ζητήματα ή παρακολούθηση παραγγελιών. Αυτό είναι απαραίτητο για το χτίσιμο σχέσεων με τους πελάτες σας, γεγονός που ανοίγει την πόρτα για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το τι χρειάζεστε για να μετατρέψετε περισσότερη επισκεψιμότητα σε πωλήσεις.
Εάν αυτό δεν σας έχει πουλήσει, θυμηθείτε, οι διαφημίσεις Αγορών Google απαιτούν την εμφάνιση στοιχείων επικοινωνίας για την έναρξη της διαφήμισης.
Εικόνες προϊόντων
Οι εικόνες προϊόντων υψηλής ποιότητας κάνουν τους ανθρώπους να σκέφτονται προϊόντα υψηλής ποιότητας. Το κατάστημά σας πρέπει πάντα να μοιάζει με αξιόπιστη πηγή για αυτό που χρειάζονται οι πελάτες σας.
Αναλογιστείτε πώς το 71% των δυνητικών αγοραστών είναι πιο πρόθυμοι να κάνουν μια παραγγελία εάν βλέπουν υψηλής ποιότητας και λεπτομερείς εικόνες προϊόντων. Αυτό επηρεάζει επίσης τις διαφημίσεις σας σε πλατφόρμες όπως το Facebook, όπου οι φωτογραφίες λαμβάνονται απευθείας από τα προϊόντα σας.
Περιγραφή προϊόντος
Μόλις αυτές οι εικόνες υψηλής ποιότητας τραβήξουν την προσοχή των πελατών σας, θα θέλουν να μάθουν τις λεπτομέρειες που κάνουν το προϊόν σας να αξίζει να το αγοράσουν.
Οι πελάτες σας θέλουν να μάθουν γιατί το προϊόν σας είναι ακριβώς αυτό που χρειάζονται και δεν πρέπει να μαντέψουν γι ‘αυτό. Μια ποιοτική περιγραφή εμποδίζει τους πελάτες να μαντέψουν και τους βοηθά να γνωρίζουν ότι το πάτημα του κουμπιού “αγορά τώρα” είναι η σωστή απόφαση.
Meta Τίτλοι Προϊόντων
Ακόμη και με τον ταχύτερο ιστότοπο στο διαδίκτυο, χρειάζεστε κάτι για να τραβήξετε την προσοχή των δυνητικών πελατών. Εκεί μπαίνουν οι meta-τίτλοι.
Γράφοντας έναν αποτελεσματικό Meta Title θα αυξήσετε την πιθανότητα να δείξουν ενδιαφέρον για τα προϊόντα σας, γεγονός που βελτιώνει σημαντικά την οργανική προσέγγιση αναζήτησης στο Google με σωστή ευρετηρίαση βελτιώνοντας παράλληλα την κατάταξη αναζήτησης των σελίδων των προϊόντων σας.
Barcodes
Αν και τεχνικά δεν χρειάζεστε barcodes, τα οφέλη τους τα κάνουν να αξίζουν τον κόπο! Τα barcodes σάς βοηθούν να διαχειρίζεστε αποτελεσματικά το απόθεμά σας, το οποίο μπορεί να είναι ιδιαίτερα σημαντικό κατά τη λειτουργία ενός φυσικού καταστήματος καθώς και του διαδικτυακού σας καταστήματος.
Όμως, όταν πρόκειται για τη διαφήμιση των προϊόντων σας, τα barcodes είναι εκεί βοηθώντας σας να ξεπεράσετε και να κατατάξετε τους άμεσους ανταγωνιστές σας. Για να μην αναφέρουμε, είναι υποχρεωτική απαίτηση για διαφημίσεις στη Google.
Κριτικές προϊόντων
Οι πελάτες σας αναζητούν επιβεβαίωση ότι τα προϊόντα σας είναι τόσο καλά όσο τα διαφημίζετε ότι είναι. Εκεί οι κριτικές προϊόντων σας βοηθούν να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη. Οι κριτικές προϊόντων βελτιώνουν την αξιοπιστία του καταστήματός σας, δείχνοντας παράλληλα ότι λαμβάνετε σοβαρά υπόψη τα σχόλια.
Και όταν μελέτες έχουν δείξει ότι το 88% των δυνητικών αγοραστών εμπιστεύονται τις διαδικτυακές κριτικές όσο και τις προσωπικές συστάσεις, υπάρχει σαφής σύνδεση με βελτιωμένα ποσοστά μετατροπών. Οι διαφημίσεις προϊόντων σας μπορούν επίσης να προβάλλουν τις κριτικές και τη βαθμολογία σας με αστέρια, για να προσελκύσουν ακόμη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.
Πώς να ξεκινήσετε
Η βελτίωση αυτών των ενοτήτων στο κατάστημά σας μπορεί να είναι μια χρονοβόρα εργασία. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δημιουργήσαμε ένα ΔΩΡΕΑΝ εργαλείο ελέγχου καταστήματος που αναλύει το κατάστημά σας, αναφέρει την ετοιμότητά σας στο κατάστημα και παρέχει μια λίστα με στοιχεία, με δυνατότητα δράσης για να διορθώσετε όλα τα σχετικά ζητήματα με λίγα απλά βήματα.
Ελέγξτε το κατάστημά σας και βελτιστοποιήστε το για να προσφέρετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία αγορών στους πελάτες σας.