Πώς η χρήση ομαδοποιημένων πελατών μπορεί να αυξήσει τα έσοδα του καταστήματός σας
Η πρόσφατη ενημέρωση iOS 14 της Apple παρουσιάζει πραγματικές προκλήσεις για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που επιθυμούν να συνδεθούν με νέους πελάτες και να επεκτείνουν την εμπορική τους εμβέλεια. Οι προτεινόμενες αλλαγές του Facebook βασίζονται σε δραστηριότητες που είτε εμποδίζουν τους ιδιοκτήτες καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου να παρακολουθούν τη συμπεριφορά των καταναλωτών ή να συλλέγουν σημαντικά δεδομένα.
Σύμφωνα με το Facebook: «ο μέσος διαφημιστής μικρών επιχειρήσεων πρόκειται να δει μείωση άνω του 60% στις πωλήσεις του για κάθε δολάριο που ξοδεύουν».
Αυτή είναι μια αρκετά καταστροφική απώλεια. Η αλλαγή πολιτικής προκαλεί ανησυχία – αλλά υπάρχει ένας τρόπος να μετατρέψουμε αυτή την κρίση σε ευκαιρία. Χρησιμοποιώντας τα στατιστικά στοιχεία του καταστήματός σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τμήματα πελατών για να αναπτύξετε στοχευμένα σχέδια μάρκετινγκ που θα αυξήσουν τα έσοδα στην επιχείρησή σας. Και θα το συζητήσουμε. Ας ξεκινήσουμε.
Τι είναι η κατηγοριοποίηση πελατών;
Η κατηγοριοποίηση πελατών είναι διαφορετικές ομάδες της πελατειακής σας βάσης κατανεμημένες σύμφωνα με τα δημογραφικά στοιχεία, τις προτιμήσεις ή τα χαρακτηριστικά με βάση τα δεδομένα του καταστήματός σας. Θα μπορούσατε, για παράδειγμα, να κατηγοριοποιήσετε το κοινό σας με βάση το αν είναι επαναλαμβανόμενοι πελάτες ή πελάτες με υψηλή μέση αξία παραγγελίας (AOV). Μπορείτε επίσης να κατηγοριοποιήσετε τους πελάτες με βάση την ηλικία, την τοποθεσία, το επάγγελμα ή ακόμη και τα προσωπικά ενδιαφέροντα.
Ποια είναι τα οφέλη της κατηγοριοποίησης πελατών;
Τώρα που καταλαβαίνετε την έννοια της κατηγοριοποίησης πελατών, ας δούμε τα οφέλη.
Δημιουργία στοχευμένων μηνυμάτων
Κατηγοριοποιώντας τους πελάτες σας, μπορείτε να δημιουργήσετε καμπάνιες ή μηνύματα επωνυμίας που προσελκύουν και εμπνέουν συγκεκριμένα μέλη του κοινού σας. Το 88% των ηγετών μάρκετινγκ των ΗΠΑ ανέφεραν μετρήσιμες βελτιώσεις στην εκστρατεία μάρκετινγκ εξατομικεύοντας τα μηνύματά τους. Οι καταναλωτές αναμένουν από τις επωνυμίες να προσφέρουν πραγματική προσωπική αξία στην ψηφιακή εποχή και η κατηγοριοποίηση πελατών είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να γίνει ακριβώς αυτό.
Μάθετε τα δυνατά σημεία και αδυναμίες σας
Κατηγοριοποιώντας τους πελάτες σας χρησιμοποιώντας τα δεδομένα του καταστήματός σας, θα αποκτήσετε μια πληθώρα πληροφοριών σχετικά με τα βασικά πλεονεκτήματα και αδυναμίες της επιχείρησής σας. Μπορεί, για παράδειγμα, να διαπιστώσετε ότι οι επαναλαμβανόμενοί πελάτες σας αποτελούν μόλις το 13% του συνολικού κοινού σας, αλλά παράγουν το 43% των εσόδων. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να βασιστείτε στα υπάρχοντα μηνύματά σας για να συνεχίσετε να οδηγείτε έσοδα από τους επαναλαμβανόμενους πελάτες σας, δημιουργώντας παράλληλα μια προσαρμοσμένη καμπάνια που απευθύνεται σε ένα τμήμα του κοινού σας που δημιουργεί τα λιγότερα έσοδα.
Ανάπτυξη έτοιμων κοινών Facebook και Google
Η κατηγοριοποίηση καταναλωτών θα σας παρακινήσουν επίσης να δημιουργήσετε έτοιμα κοινά για τις διαφημιστικές καμπάνιες σας στο Facebook και το Google. Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα του καταστήματός σας για να δημιουργήσετε αποτελεσματικές ομάδες πελατών, θα πρέπει να βασίζεστε στα στατιστικά στοιχεία pixel του Facebook πολύ λιγότερο. Κάτι τέτοιο θα σας δώσει τα εργαλεία και την ανεξαρτησία για να δημιουργήσετε ισχυρές στοχευμένες καμπάνιες μάρκετινγκ με συνέπεια, ενισχύοντας τα έσοδα του καταστήματός σας στη διαδικασία.
Δημιουργία αποκλειστικών και στοχευμένων εκστρατειών μάρκετινγκ
Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα για τη χρήση της Κατηγοριοποίησης Πελατών είναι η μεγαλύτερη στόχευση κοινού μάρκετινγκ και διαφήμισης με μεγαλύτερη ακρίβεια. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να αυξήσετε τη συχνότητα των αγορών από επαναλαμβανόμενους πελάτες, μπορείτε να στοχεύσετε πελάτες με χαμηλή συχνότητα επαναγοράς και να τους προσφέρετε προϊόντα που αγοράζονται συχνότερα.
Επιπλέον, μπορείτε να ανακτήσετε τους χαμένους πελάτες (που δεν έκαναν καμία αγορά πρόσφατα) και να τους στοχεύσετε για να αυξήσετε τα έσοδα των επαναλαμβανόμενων πελατών σας.
Συμπέρασμα
Ενώ η κατηγοριοποίση πελατών είναι ένα ισχυρό μέσο για να αυξήσετε το κοινό σας και να αυξήσετε τα έσοδα του καταστήματός σας, μπορεί να αποδειχθεί χρονοβόρο. Η αποτελεσματική κατηγοριοποίηση των πελατών σας απαιτεί επίσης προηγμένες τεχνικές και αναλυτικές δεξιότητες. Η μη αυτόματη δημιουργία ομάδων πελατών απαιτεί επίσης συνεχείς ενημερώσεις για να διασφαλιστεί ότι οι πληροφορίες σας παραμένουν σχετικές και αποφέρουν συνεπή αποτελέσματα.
Αλλά, υπάρχει μια λύση. Η AdScale σάς δίνει τη δυνατότητα να δημιουργείτε προσαρμοσμένα, καθώς και «παρόμοια» κοινά με βάση τις ομάδες πελατών σας, ενώ τα συγχρονίζετε και τα ενημερώνετε δυναμικά. Αυτό όχι μόνο θα σας εξοικονομήσει ανείπωτο χρόνο στο Pixel του Facebook, αλλά η προσβάσιμη πλατφόρμα μας θα σας βοηθήσει να οδηγείτε αυξημένα έσοδα στο κατάστημά σας σε τακτική βάση. Κερδίζουμε όλοι.
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το ποιοι είμαστε και τι κάνουμε, επικοινωνήστε μαζί μας. Θα χαρούμε να απαντήσουμε σε οποιαδήποτε από τις ερωτήσεις σας.