Skip to main content

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα του ηλεκτρονικού καταστήματος για να δημιουργήσετε στοχευμένα κοινά

Όπως τα περισσότερα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου, η διαφήμισή σας σήμερα πιθανώς βασίζεται σε δεδομένα τρίτων από τα pixel παρακολούθησης της Google και του Facebook για τη δημιουργία στοχευμένων διαφημίσεων για τα προϊόντα σας. Το πρόβλημα είναι ότι με τη νέα ενημέρωση του pixel του Facebook που περιορίζει σημαντικά τη δυνατότητά σας να παρακολουθείτε τους χρήστες, ήρθε η ώρα να κοιτάξετε πέρα από τα δεδομένα τρίτων.

Αν δεν το έχετε κάνει ήδη, τώρα είναι η ώρα να αρχίσετε να συλλέγετε δεδομένα πρώτου βαθμού για να δημιουργήσετε τα δικά σας προσαρμοσμένα κοινά και να βρείτε εναλλακτικούς τρόπους στόχευσης πελατών.

Τι είναι τα κοινά πρώτου βαθμού;

Τα κοινά δεδομένων πρώτου μέρους είναι κοινά που δημιουργείτε με βάση τα δεδομένα που συλλέγετε από το δικό σας κατάστημα. Ουσιαστικά, αυτά είναι κοινά που χτίζονται χωρίς τη βοήθεια του pixel του Facebook ή οποιωνδήποτε cookies τρίτων.

Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα του καταστήματός σας, συμπεριλαμβανομένων δεδομένων συμπεριφοράς, δεδομένων αγοράς και πολλά άλλα, μπορείτε να δημιουργήσετε κοινά με βάση χρήστες που:

  • αγόρασαν ένα συγκεκριμένο είδος προϊόντος
  • πραγματοποίησαν τακτικές αγορές
  • βασίζονται σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία
  • έχουν ορισμένα ενδιαφέροντα
  • αλληλοεπίδρασαν με τον ιστότοπό σας με συγκεκριμένο τρόπο

Στη συνέχεια, μπορείτε να στοχεύσετε αυτά τα κοινά με μεγαλύτερη ακρίβεια χρησιμοποιώντας μια σειρά τεχνικών μάρκετινγκ.

Πώς να χρησιμοποιήσετε το κοινό δεδομένων πρώτου βαθμού

Αφού συλλέξετε δεδομένα πρώτου βαθμού, μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε με διάφορους τρόπους για να δημιουργήσετε πιο εξατομικευμένες εμπειρίες για τους χρήστες σας. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε ένα κοινό με βάση εκείνους τους χρήστες που ενδιαφέρονται για έναν συγκεκριμένο τύπο προϊόντος στο κατάστημά σας και, στη συνέχεια, να τους στοχεύσετε με διαφημίσεις στο Facebook ή στο Google.

Θα μπορούσατε να στείλετε εξαιρετικά εξατομικευμένες καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και SMS με συγκεκριμένα προϊόντα και εκπτώσεις που έχουν μεγάλη πιθανότητα να ενδιαφέρονται. Εναλλακτικά, μπορείτε να δημιουργήσετε εξατομικευμένο περιεχόμενο με βάση τα συγκεκριμένα ενδιαφέροντά τους για χρήση στις καμπάνιες μάρκετινγκ.

Οφέλη από τη χρήση κοινού δεδομένων πρώτου μέρους

Η χρήση κοινού δεδομένων πρώτου βαθμού έχει πολλά πλεονεκτήματα για την επιχείρησή ηλεκτρονικού εμπορίου σας:

  • Είναι δωρεάν – Μπορείτε να συλλέξετε δωρεάν δεδομένα πρώτου βαθμού και να τα χρησιμοποιήσετε για να προσφέρετε εξατομικευμένες εμπειρίες ξανά και ξανά χωρίς να χρειάζεται να τα πληρώνετε.
  • Δημιουργία προσαρμοσμένων μηνυμάτων – Θα γνωρίζετε ακριβώς τι θέλουν οι πελάτες σας, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να τους στοχεύσετε με το σωστό μήνυμα την κατάλληλη στιγμή ανάλογα με το στάδιο της διαδρομής του πελάτη.
  • Εξαιρετικά ακριβή – Τα δεδομένα πρώτου βαθμού είναι λεπτομερή, ακριβή και ενημερωμένα, ώστε να μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να στοχεύσετε τους πελάτες σας και να προβλέψετε τη συμπεριφορά αγορών με σιγουριά.
  • Είναι δικό σας – Ποτέ δεν εξαρτάστε από δεδομένα τρίτων, ώστε να μην χρειάζεται να βασίζεστε σε άλλες πηγές.

Πώς να δημιουργήσετε κοινά από τα δεδομένα σας

Ας ελπίσουμε ότι μπορείτε να δείτε τη δύναμη των δεδομένων πρώτου βαθμού για την επιχείρησή ηλεκτρονικού εμπορίου σας. Αλλά πώς θα πρέπει πραγματικά να δημιουργήσετε κοινά με βάση τα δικά σας δεδομένα; Η μη αυτόματη δημιουργία κοινού είναι κουραστική και περιλαμβάνει την ανάλυση και την κατηγοριοποίηση κάθε κοινού. Δεν είναι μια δυναμική διαδικασία και το κοινό είναι σωστό μόνο τη συγκεκριμένη στιγμή της ανάλυσης αντί να ενημερώνεται όταν συλλέγονται νέα δεδομένα μετά τη δημιουργία του κοινού.

Η AdScale είναι εδώ για να σας βοηθήσει. Κάνουμε όλη τη σκληρή δουλειά για εσάς δημιουργώντας δυναμικά κοινά με βάση το δικό σας σύνολο κανόνων. Στη συνέχεια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κοινό στις δικές σας διαφημιστικές καμπάνιες χρησιμοποιώντας την AdScale για να δημιουργήσετε εξατομικευμένες καμπάνιες υψηλής στόχευσης που δημιουργούν περισσότερες μετατροπές και πωλήσεις.