Skip to main content
ai in advertising

Χρήση AI για αποτελεσματικότερη διαφήμιση του e-shop

Εισαγωγή

Δεν είναι μυστικό ότι το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου είναι περίπλοκο. Για να κλιμακώσετε σωστά την επιχείρησή σας διατηρώντας παράλληλα μια καλή απόδοση, είναι σημαντικό να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον διαφημιστικό προϋπολογισμό σας. Ενώ πολλοί παράγοντες εμπλέκονται σε αυτήν τη διαδικασία, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βελτιώσει σημαντικά μια διαφημιστική καμπάνια. Αυτό το άρθρο θα σας αναλύσει το πώς λειτουργεί το AI στη διαφήμιση, πώς μπορεί να βοηθήσει και τι μπορεί να συνεισφέρει στους διαφημιζόμενους.

Τι είναι το AI

H τεχνητή νοημοσύνη (AI) είναι ένα σύστημα υπολογιστή που μπορεί να δράσει ανεξάρτητα χωρίς να προγραμματιστεί ρητά. Η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιεί δεδομένα για να κατανοήσει τις συσχετίσεις μεταξύ διαφορετικών παραμέτρων για τη λήψη μέτρων και την επίλυση προβλημάτων.

Το AI χρησιμοποιείται συχνά για εργασίες που οι άνθρωποι βρίσκουν δύσκολες ή αδύνατες, όπως η μεγιστοποίηση της απόδοσης των πληρωμένων διαφημίσεων.

Γιατί το AI είναι σημαντικό στο ηλεκτρονικό εμπόριο;

Το κλειδί για την επιτυχή διαφήμιση σε έναν κόσμο μετά την εξάλειψη των cookies είναι η χρήση των πρωτογενών δεδομένων σε διαφημιστικές καμπάνιες. Επειδή η Google και το Facebook δεν διαθέτουν αυτά τα δεδομένα, αυτό μπορεί να διακρίνει τις διαφημίσεις σας από όλους τους άλλους ανταγωνιστές, καθιστώντας τις πιο ακριβείς και αποτελεσματικές.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους το AI είναι τόσο σημαντικό για τη διαφήμιση ηλεκτρονικού εμπορίου. Εδώ είναι μερικά από τα πιο σημαντικά οφέλη:

  • Στόχευση κοινών

Το AI είναι ένα απίστευτα ισχυρό εργαλείο για τη στόχευση κοινού. Μπορεί να σας βοηθήσει να στοχεύσετε το κοινό σας με απίστευτη ακρίβεια, γνωρίζοντας ακριβώς ποιον να στοχεύσετε, πότε είναι η καλύτερη στιγμή για να τους προσεγγίσετε και σε τι είναι πιθανό να ανταποκριθούν.

Είναι απλό: όσο πιο συγκεκριμένοι μπορείτε να είστε σχετικά με τον τύπο του ατόμου που θέλετε να προσεγγίσετε, τόσο πιο αποτελεσματική θα είναι η καμπάνια σας. Και το AI σάς επιτρέπει να κάνετε ακριβώς αυτό!

Το AI αναλύει την αγοραστική συμπεριφορά των πελατών σας. Αυτό σας επιτρέπει να στοχεύσετε άτομα που είναι πιο πιθανό να επαναγοράσουν από τον e-shop σας, καθώς και να βρείτε νέους πελάτες με παρόμοια ενδιαφέροντα και συμπεριφορές.

  • Επιλογή προϊόντος

Χρησιμοποιώντας AI, μπορείτε να προβλέψετε ποια προϊόντα είναι πιθανό να έχουν καλή απόδοση στη διαφήμιση.

Η τεχνητή νοημοσύνη είναι πιο ακριβής από τους ανθρώπους στην πρόβλεψη των προϊόντων που είναι πιθανό να πετύχουν, σύμφωνα με νέα μελέτη ερευνητών του Πανεπιστημίου του Σικάγο και του Πανεπιστημίου Northwestern.

Επιπλέον, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να προβλέψει ποιο προϊόν μπορεί να είναι πιο κερδοφόρο στη διαφήμιση και ποιο είναι το πιο επωφελές διαφημιστικό κανάλι για κάθε προϊόν. Αυτό βοηθά τους διαφημιζόμενους να ξοδεύουν τον διαφημιστικό προϋπολογισμό τους με σύνεση και να ενισχύουν την απόδοση της καμπάνιας.

  • Βελτιστοποίηση προϋπολογισμού και προσφοράς

Η διαφήμιση είναι ένα δύσκολο παιχνίδι. Πρέπει να διαχειρίζεστε ταυτόχρονα πολλές πλατφόρμες, να παρακολουθείτε τις διαφημιστικές καμπάνιες και να διασφαλίζετε ότι έχετε την καλύτερη απόδοση για τη διαφημιστική σας δαπάνη.

Εδώ έρχεται το AI: Μπορεί να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να αξιοποιήσουν περισσότερο τις διαφημίσεις, βελτιστοποιώντας τους προϋπολογισμούς και τις προσφορές 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα σε όλα τα διαφημιστικά κανάλια. Είναι σαν να έχετε ένα ολόκληρο τμήμα εμπειρογνωμόνων που εργάζονται για εσάς όλο το εικοσιτετράωρο.

Σύνοψη

Γίνεται σαφές ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι το μέλλον της τεχνολογίας. Είναι παντού και γίνεται όλο και πιο εξελιγμένη και διάχυτη. Και όταν πρόκειται για τις σημερινές υπερ-ανταγωνιστικές αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου, οι διαδικτυακές επιχειρήσεις που υιοθετούν τη διαφήμιση AI θα αποκτήσουν αθέμιτο πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους.