Skip to main content

Πώς να αναπτύξετε την επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου σας πωλώντας περισσότερα σε τρέχοντες πελάτες

Οι περισσότερες καθιερωμένες επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου πιστεύουν ότι ο μόνος τρόπος για να αυξήσουν τις πωλήσεις και να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους είναι αυξάνοντας τις δαπάνες μάρκετινγκ και διαφήμισης. Στην πραγματικότητα, μελέτες έχουν δείξει ότι η πλειονότητα των επιχειρήσεων σχεδίαζε να αυξήσει τους προϋπολογισμούς της για την απόκτηση πελατών το επόμενο έτος. Αν και αυτή η μέθοδος μπορεί να είναι αποτελεσματική και να αποφέρει περισσότερες πωλήσεις, η αλήθεια είναι ότι η απόκτηση νέων πελατών κοστίζει πραγματικά περισσότερο από την πώληση σε υπάρχοντες πελάτες. Ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να αναπτύξετε την επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου σας είναι να πουλήσετε περισσότερα σε υπάρχοντες πελάτες. Επιπλέον, σύμφωνα με μια έκθεση που δημοσιεύθηκε από την Bain & Company, η αύξηση της διατήρησης πελατών κατά 5 τοις εκατό μπορεί να δημιουργήσει έως και 25 τοις εκατό περισσότερα κέρδη. Σε αυτό το άρθρο, θα παρέχουμε ορισμένες τακτικές για να πουλήσετε περισσότερα σε τρέχοντες πελάτες για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου.

Υπολογίστε το CLV σας

Για να μπορέσετε να πουλήσετε αποτελεσματικά περισσότερα σε τρέχοντες πελάτες, είναι σημαντικό να κατανοήσετε πρώτα τη βασική αξία διάρκειας ζωής του πελάτη σας (CLV). Το CLV σας λέει ποιοι είναι οι πιο πολύτιμοι πελάτες σας, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε στην αποτελεσματική πώληση περισσότερων σε αυτούς. Αυτή είναι μια γρήγορη νίκη που μπορεί να ενισχύσει την απόδοση του ROI σας.

Κατανοήστε τους πελάτες σας

Μια άλλη σημαντική τακτική είναι η κατανόηση των ενδιαφερόντων, των επιθυμιών και των αναγκών των πελατών σας και η εξεύρεση μοναδικών τρόπων για την αντιμετώπιση αυτών των αναγκών και την προσθήκη αξίας. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τους πελάτες σας συλλέγοντας σχόλια πελατών μέσω ερευνών και ομάδων εστίασης ή ακόμη και παίρνοντας συνεντεύξεις από αυτούς σε ατομική βάση.

Προσδιορισμός παρόμοιων προϊόντων

Μια άλλη δοκιμασμένη και αληθινή μέθοδος είναι να προσδιορίσετε βασικά προϊόντα που είναι είτε παρόμοια με άλλα προϊόντα που έχουν αγοράσει οι πελάτες σας είτε που μπορεί να απολαύσουν με βάση το ιστορικό αγορών τους. Για παράδειγμα, για πελάτες που αγοράζουν το Προϊόν 1 μπορεί να ενδιαφέρονται να αγοράσουν το Προϊόν 1-Α. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν πολλά αυτοματοποιημένα εργαλεία και λογισμικό διαθέσιμα σήμερα που μπορούν να το κάνουν αυτό για εσάς.

Μελετήστε τον ανταγωνισμό σας

Εάν ψάχνετε νέες ιδέες για την πώληση των προϊόντων σας σε υπάρχοντες πελάτες, γιατί να μην δείτε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας; Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στο τι προσφέρουν στους πελάτες και πώς το προσφέρουν και δείτε πώς μπορείτε να μιμηθείτε αυτές τις μεθόδους, να τους δώσετε μια δημιουργική περιστροφή και να τους κάνετε να εργαστούν για τους δικούς σας πελάτες.

Αξιοποιήστε τα εργαλεία που υποστηρίζουν AI

Όπως αναφέρθηκε εν συντομία παραπάνω, υπάρχουν πολλά αυτοματοποιημένα εργαλεία και λογισμικό που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε τις ψηφιακές σας διαφημίσεις για να διασφαλίσετε ότι εμφανίζονται μπροστά στους κατάλληλους πελάτες και τη σωστή στιγμή, καθώς και να βελτιστοποιήσετε περαιτέρω τις δαπάνες διαφημίσεών σας. Καταλαβαίνοντας τους πελάτες σας και εντοπίζοντας παρόμοια προϊόντα που σχετίζονται με το ιστορικό προϊόντων των πελατών, μπορείτε στη συνέχεια να αξιοποιήσετε ένα εργαλείο που υποστηρίζει τεχνητή νοημοσύνη, όπως το Adscale, για να διασφαλίσετε ότι βλέπουν τις πιο σχετικές διαφημίσεις και πληροφορίες προϊόντων για να επηρεάσουν τις αποφάσεις αγοράς τους.

Δημιουργήστε ένα σχέδιο δράσης με το AdScale

Κάθε ιδιοκτήτης επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου επιθυμεί τη “μυστική συνταγή” για την αύξηση των πωλήσεων και τον καλύτερο τρόπο προσέγγισης και πώλησης σε υπάρχοντες πελάτες. Έχοντας ένα δημιουργικό και στρατηγικό σχέδιο δράσης, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι δεν χάνετε την ευκαιρία να πουλήσετε περισσότερα σε υπάρχοντες πελάτες.

Με την υιοθέτηση της AdScale, αφαιρείτε αμέσως πολύ χρόνο, χρήμα και εικασίες που απαιτούνται για τη δημιουργία, τη δημοσίευση και τη βελτιστοποίηση των ψηφιακών διαφημίσεών σας. Η αναβάθμιση των πωλήσεων σε υφιστάμενους πελάτες και η περαιτέρω επέκταση αυτών των πελατειακών σχέσεων δεν ήταν ποτέ ευκολότερη.