Στρατηγική marketing στο Facebook για το e-shop μας
Η πρόοδος της δουλειάς σας, που σχετίζεται με την πώληση προϊόντων στο Διαδίκτυο, απαιτεί πολύ χρόνο και ένα λεπτομερές σχέδιο δράσης, καθώς η στόχευση απαιτεί τόση προσπάθεια όσο και η πώληση αγαθών σε φυσικό κατάστημα.
Το Facebook είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να εργαστείτε με πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Το marketing στα social media είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση.
Ένα κοινωνικό δίκτυο όπως το Facebook μπορεί να είναι μια εξαιρετική λύση για την προώθηση των προϊόντων σας. Έχει πολλά πλεονεκτήματα, συμπεριλαμβανομένου ενός τεράστιου κοινού που προσεγγίζει (πάνω από 2.45 δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες) και, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, πάνω από το 74% των ανθρώπων συνδέονται καθημερινά σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο. Ένα εξίσου σημαντικό γεγονός είναι ότι οι άνθρωποι προχωρημένης ηλικίας έχουν πρόσφατα κατακτήσει αρκετά γρήγορα το Facebook. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες πολλαπλασιάζονται και η οργάνωση ενός αναλυτικού σχεδίου προσέλκυσης πελατών κρίνεται αναγκαίο.
Το μεγάλο πλεονέκτημα της χρήσης του Facebook είναι ότι δεν χρειάζεται να έχετε συγκεκριμένες γνώσεις στο marketing για να χρησιμοποιήσετε τη δύναμη του Facebook για να προωθήσετε την επωνυμία σας. Απλά πρέπει να εξοικειωθείτε με μια καλή στρατηγική και να την εφαρμόσετε στην επιχείρησή σας.
Στο άρθρο μας, μπορείτε να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με τη διαμόρφωση της καλύτερης στρατηγικής διαφημίσεων στο Facebook .
Στρατηγική διαφημίσεων στο Facebook
Χρησιμοποιήστε την κατάλληλη στρατηγική marketing στο Facebook για να προωθήσετε την επωνυμία σας. Ακολουθούν μερικές από τις συμβουλές για τη δημιουργία της στρατηγικής σας:
Ξεκινήστε μια σελίδα στο Facebook για να προωθήσετε την επωνυμία σας
Εγκαταστήστε την εφαρμογή αυτού του κοινωνικού, υποδείξτε τον τύπο της επιχείρησής σας και τα προϊόντα που προσφέρετε. Στη συνέχεια, προσθέστε μια φωτογραφία και την επωνυμία σας, ή συγκεκριμένα το όνομά σας, για να διευκολύνετε τους πιθανούς πελάτες να επικοινωνήσουν μαζί σας. Μπορείτε να καθορίσετε πιο λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με εσάς ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και έτσι έχετε ήδη κάνει το πρώτο βήμα.
Μάθετε τα ενδιαφέροντα των πιθανών πελατών σας
Προσδιορίστε τα πιθανά ενδιαφέροντα του κοινού σας μαθαίνοντας λεπτομέρειες όπως η ηλικία, τα ενδιαφέροντα, οι σπουδές, η εργασία. Χρησιμοποιήστε τα Στατιστικά κοινού του Facebook για να το κάνετε αυτό. Αυτό το εργαλείο θα σας βοηθήσει να μάθετε περισσότερα για τα άτομα τα οποία μετά θα στοχεύσετε στις διαφημίσεις σας. Αυτό μπορεί να θεωρηθεί το κυριότερο μέρος μιας στρατηγικής διαφημίσεων για το Facebook.
Ξεκινήστε να πουλάτε απευθείας στο κοινωνικό δίκτυο
Εκτός από το κατάστημά σας, εφαρμόστε μια στρατηγική για την πώληση των προϊόντων σας στο Facebook. Προσθέστε το κατάστημά σας στο Facebook και ξεκινήστε να πουλάτε το προϊόν σας μέσω των εργαλείων πώλησης του.
Προβλήματα και λύσεις
Ένα καλό προϊόν λύνει τα προβλήματα των ανθρώπων – και δεν είναι πάντα προφανές. Μια λεπτομερής ανάλυση των προϊόντων σας, των σκοπών και των καθημερινών προβλημάτων που μπορούν να λύσουν αποκτώντας τα, θα αυξήσουν τη ζήτηση τους. Μην ξεχνάτε τον τρόπο που εσείς αναζητάτε τα προϊόντα που τελικά αγοράζετε.
Δημιουργική ιδέα
Η κατανόηση της ατομικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος θα σας επιτρέψει να διαφοροποιηθείτε από τους ανταγωνιστές σας. Μην διστάσετε να περιγράψετε το όραμα, τις ιδέες και την ιδιαιτερότητα των προϊόντων και της επιχείρησης σας.
Ελέγξτε την ποιότητα των media
Προσθέστε ποιοτικές εικόνες και βίντεο στη σελίδα σας για ένα καλό οπτικό αποτέλεσμα. Πραγματοποιήστε μεταδόσεις live βίντεο και γράψτε για αυτές στις αναρτήσεις σας. Αυτό θα βοηθήσει στην προσέλκυση περισσότερων πελατών. Αφήστε το 1/3 του περιεχομένου σας να είναι συμβουλές και ιστορίες, το 2/3 θα σχετίζεται με αλληλεπιδράσεις με το κοινό σας και 3ο να είναι η προώθηση της επωνυμίας σας.
Δημιουργήστε ένα ειλικρινές χρονοδιάγραμμα για τις δημοσιεύσεις σας και τηρήστε το
Εάν ο στόχος σας είναι να αλληλοεπιδράσετε με τους ανθρώπους, να αυξήσετε την πελατειακή σας βάση και να τραβήξετε την προσοχή των πιθανών αγοραστών, τότε πρέπει να αναπτύξετε ένα ειλικρινές πρόγραμμα για τις αναρτήσεις σας και να το τηρήσετε αυστηρά. Σας συμβουλεύουμε να δημοσιεύετε τις νέες αναρτήσεις σας τα Σαββατοκύριακα, καθώς το Σάββατο και την Κυριακή οι χρήστες είναι ελεύθεροι και, κάνοντας scroll, θα μπορούν να δώσουν προσοχή στη διαφήμισή σας και να μάθουν περισσότερα για την επωνυμία σας.
Προσελκύστε το κοινό σας
Kανονίστε δώρα και προσπαθήστε να προσθέσετε κριτικές από τους επισκέπτες σας.
Διατηρήστε την επικοινωνία ζωντανή με τους πελάτες σας, καθώς αυτός είναι ο τρόπος που χτίζεται η εμπιστοσύνη τους προς εσάς και ταυτόχρονα η αυθεντία της επιχείρησης σας!
Περισσότερες ιδέες για τη δημιουργία μιας καλής στρατηγικής στο Facebook
Ακολουθούν ορισμένες ιδέες για τη βελτίωση της στρατηγικής σας στο Facebook:
Επαναπροσανατολίστε τους χρήστες που εγκαταλείπουν τα καλάθια τους.
Οι στατιστικές δείχνουν ότι οι χρήστες εγκαταλείπουν το 69% των διαδικτυακών αγορών τους. Και αυτό συμβαίνει για διάφορους λόγους – υψηλά έξοδα αποστολής, έλλειψη εκπτωτικού κωδικού, αντιπερισπασμούς και πολλά άλλα.
Ωστόσο, μια καλή στρατηγική είναι να τους ωθήσετε προς την ολοκλήρωση μιας παραγγελίας. Αυτό το κάνετε μέσω επαναστόχευσης, μιας στρατηγικής όπου εμφανίζετε αποτελεσματικές διαφημίσεις σε άτομα που έχουν ήδη επισκεφτεί τον ιστότοπό σας.
Μια καλή ιδέα είναι να δημιουργήσετε μια διαφήμιση που εμφανίζει τα προϊόντα που έχουν προσθέσει στο καλάθι τους. Αλλά για να μπορέσετε να το κάνετε αυτό, φροντίστε να δημιουργήσετε έναν κατάλογο προϊόντων στη Διαχείριση καταλόγων. Μπορείτε ακόμα να προσφέρετε στους πελάτες σας έναν κωδικό έκπτωσης, προκειμένου να τους «πείσετε» για την ολοκλήρωση της παραγγελίας τους.
Δημιουργήστε μια προσαρμοσμένο ομάδα πελατών που είδε τις σελίδες των προϊόντων σας.
Η προσαρμοσμένη ομάδα χρηστών του Facebook είναι μια ομάδα ατόμων που έχουν αλληλοεπιδράσει με την επιχείρησή σας με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Αυτό περιλαμβάνει την τρέχουσα λίστα πελατών, χρηστών εφαρμογών και, ναι, εκείνων που βλέπουν τις σελίδες των προϊόντων σας. Για τη στρατηγική, θα στοχεύσουμε μόνο τους επισκέπτες στις σελίδες προϊόντων. Για να ξεκινήσετε, πρέπει να διαμορφώσετε το pixel του Facebook στον ιστότοπό σας. Φροντίστε να προσθέσετε τον κώδικα συμβάντος προβολή περιεχομένου στον κώδικα του pixel. Με αυτόν τον τρόπο, το Facebook μπορεί να παρακολουθεί πότε κάποιος βλέπει ένα συγκεκριμένο προϊόν. Για να αυξήσετε τις πωλήσεις, προσφέρετε μια ειδική έκπτωση. Η εμφάνιση σχετικών προϊόντων που μπορεί να τους ενδιαφέρουν είναι επίσης καλή.
Δημιουργήστε κοινό με χρήστες παρόμοιους με τους πελάτες σας
Έχετε ακούσει ποτέ για παρόμοιο κοινό; Παρόμοιες ομάδες ατόμων αναφέρονται σε ένα κοινό που έχει ομοιότητες με τους καλύτερους υπάρχοντες πελάτες σας. Αυτή η ομοιότητα μπορεί να αυξήσει τα ποσοστά πωλήσεων σας. Για να δημιουργήσετε μια παρόμοια ομάδα ατόμων, θα χρειαστείτε ένα προσαρμοσμένο κοινό από τη λίστα πελατών σας ως βάση. Στη συνέχεια, επιλέξτε αυτό το προσαρμοσμένο κοινό ως πηγή, όταν ρυθμίζετε τις διαφημίσεις σας στο Ad Manager.
Προωθήστε τα καλύτερα blog σας.
Αυτός είναι ένας τρόπος να δείξετε στο κοινό ότι είστε γνώστες στον κλάδο σας. Επίσης είναι ένας τρόπος να προσελκύσετε εύκολα την προσοχή από τους χρήστες με διάφορα tips και προτάσεις που τραβάνε εύκολα τα βλέμματα.
Βασικές πληροφορίες – στην αρχή
Κανείς δεν έχει πολύ χρόνο όταν σκρολλάρει στο Facebook. Το βλέμμα προσκολλάται μόνο σε αυτό που τραβάει την προσοχή. Επομένως, η απόκρυψη κρίσιμων πληροφοριών είναι κακή ιδέα.
Περιγραφή του τρόπου με τον οποίο το προϊόν ή η υπηρεσία θα επιλύσει το πρόβλημα του χρήστη
Προσπαθήστε να πουλήσετε στο κείμενο, όχι το ίδιο το προϊόν, αλλά τη λύση στα προβλήματα των πελατών. Με αυτήν την προσέγγιση, αναγνωρίζουν γρήγορα τις ανάγκες τους και, κατά συνέπεια, είναι πιο πιθανό να λάβουν μια απόφαση αγοράς.
Διαφάνεια και ειλικρίνεια των πληροφοριών
Γράψτε την αλήθεια για τα προϊόντα, τις εκπτώσεις και τις τιμές σας. Τέτοιες πληροφορίες θα αυξήσουν την αξιοπιστία της επωνυμίας σας.
Μην προσπαθήσετε να βάλετε πολλά διαφορετικά προϊόντα σε μια διαφήμιση ταυτόχρονα.
Συμπεριλάβετε προϊόντα που σχετίζονται με το ίδιο θέμα στη δημοσίευση της διαφήμισής σας.
Σαφείς όροι εγκυρότητας των προσφορών
Εάν προσφέρετε έκπτωση, γράψτε αμέσως τους όρους με τους οποίους ισχύει. Εάν, για παράδειγμα, διαφημίζετε εκπαιδευτικά μαθήματα, αναφέρετε πότε ξεκινούν και πόσο καιρό θα διαρκέσουν.
Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των διαφημίσεων Facebook ως στρατηγική για την προσέλκυση πελατών:
Πλεονεκτήματα | Μειονεκτήματα |
Εύκολος εντοπισμός επωνυμιών. | Εάν δεν καταλαβαίνετε την νοοτροπία και τον τρόπο λειτουργίας του καναλιού μπορεί να είναι ακριβό. |
Γρήγορη διάδοση. | Ανάλογα με την αγορά-στόχο σας, τα περισσότερα άτομα μπορεί να μην είναι σχετικά (για παράδειγμα, δεν θα συνιστούσαμε το Facebook ως καλή ιδέα για τη δημιουργία μιας στρατηγικής marketing, αν κάποιος εξυπηρετούσε ή παρείχε τα αγαθά και τις υπηρεσίες του στην ίδια πόλη). |
Απόλυτος έλεγχος χρημάτων. | Μπορεί να είναι κατάλληλο μόνο για μια συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων, ειδικά για εκείνους που ασχολούνται με τις αγορές B2C. |
Περισσότερες επιλογές στόχευσης, όπως πόλεις, ηλικία, “ενδιαφέροντα”, εισόδημα κι άλλα δημογραφικα στοιχεία. | Η επικοινωνία με τους πελάτες πολύ νωρίς, μπορεί να μειώσει το ποσοστό πωλήσεων. |
Εύκολο στη χρήση. | |
Ικανότητα να προσεγγίσετε τους ανθρώπους νωρίς στη διαδικασία αγοράς, πριν συνειδητοποιήσουν τις ανάγκες τους, και ταυτόχρονα να εντοπίσετε εκείνους που γνωρίζουν την ανάγκη. | |
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οπτικά εφέ στις αναρτήσεις σας για να τραβήξετε την προσοχή των ανθρώπων. | |
Το κόστος ανά απάντηση δεν θα είναι σημαντικά υψηλό. | |
Μπορείτε να έχετε πιο άμεση επικοινωνία με το κοινό σας. |
Πώς να διαφημιστείτε στο Facebook με επιτυχία
Ακολουθούν μερικές συμβουλές τις οποίες αν ακολουθήσετε, μπορείτε να δημιουργήσετε ελκυστικές διαφημίσεις για την επιχείρησή σας:
- Περιγράψτε τον “πρόβλημα” του πελάτη στο κείμενο.
Το κείμενο προκαλεί αμέσως συναισθήματα – άλλωστε, όλοι έχουν βιώσει τα περιγραφόμενα συναισθήματα τουλάχιστον μία φορά στη ζωή τους.
- Γράψτε ξεκάθαρα και to the point
Κάντε το κείμενο να περιέχει μόνο τα απαραίτητα δεδομένα – π.χ. τι είδους εκδήλωση, ποιος πρέπει να παρευρεθεί σε αυτό και πότε πραγματοποιείται.
- Ελέγξτε την ποσότητα κειμένου στην εικόνα.
Χρησιμοποιήστε προσεκτικά τις εικόνες. Για να λάβει μια διαφημιστική καμπάνια την προβλεπόμενη κάλυψη, η ποσότητα του κειμένου στην εικόνα δεν πρέπει να υπερβαίνει το 20%. Αυτές είναι οι προτάσεις του Facebook. Αν το κείμενο είναι μεγαλύτερο από 20%, οι προβολές διαφημίσεων θα μειωθούν και το κόστος ανά κλικ θα είναι υψηλότερο.
- Χρησιμοποιήστε εικόνες που προκαλούν συγκίνηση.
Οι χρήστες δεν θέλουν να αγοράσουν ένα προϊόν, αλλά μια λύση στο πρόβλημά τους ή τα συναισθήματα που θα τους προκαλέσει. Για παράδειγμα, πουλήστε όχι ένα φόρεμα, αλλά το συναίσθημα ότι μια γυναίκα θα το βάλει για διακοπές. Πουλήστε όχι έναν καναπέ, αλλά την αίσθηση άνεσης που δίνει στον ιδιοκτήτη του.
- Δείξτε το αποτέλεσμα της εργασίας σας
Ένα άλλο τέχνασμα είναι να δείξετε μια ολοκληρωμένη υπόθεση. Αυτό δείχνει αμέσως την τεχνογνωσία της εταιρείας και οι άνθρωποι μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα πραγματικό παράδειγμα για να αναλύσουν εάν θέλουν να κάνουν το ίδιο. Φυσικά, αυτή η μέθοδος είναι κατάλληλη μόνο για τύπους επιχειρήσεων, όπου το αποτέλεσμα μπορεί να εμφανιστεί σε μια φωτογραφία.
- Δημιουργήστε ισχυρές σχέσεις
Στο Facebook, οι άνθρωποι επικοινωνούν και γνωρίζουν πολλά απαραίτητα πράγματα που είναι σημαντικά για αυτούς. Βρείτε νέους πελάτες και κερδίστε την εμπιστοσύνη τους.
- Επιτύχετε τον σκοπό σας
Κάθε εταιρεία είναι μοναδική. Οι λύσεις και τα εργαλεία του Facebook μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
- Μοιραστείτε την επιχείρησή σας με ενδιαφέροντα τρόπο – σε οποιαδήποτε συσκευή
Οι δημοσιεύσεις στο Facebook και μια ποικιλία μορφών διαφήμισης βοηθούν να τραβήξετε την προσοχή των πελατών και να τους παρακινήσουν να αναλάβουν δράση. Με ευέλικτες επιλογές σχεδίασης και υποστήριξη πολλαπλών συσκευών, μπορείτε να επιτύχετε γρήγορα τα αποτελέσματα που θέλετε.
- Δημιουργήστε μια διαδικτυακή παρουσία για την εταιρεία σας
Αυτό το κοινωνικό δίκτυο διευκολύνει την επικοινωνία με την εταιρεία σας. Μια σελίδα είναι η παρουσία της εταιρείας σας στο Facebook.
- Αναζητήστε νέους πελάτες
Έτσι, βρίσκετε άτομα που θα τους αρέσουν τα προϊόντα σας. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε για να τους προσεγγίσετε είναι στοχευμένη διαφήμιση.
- Τραβήξτε την προσοχή με βίντεο
Οι διαφημίσεις βίντεο είναι μια εξαιρετική πρακτική για πολλές επιχειρήσεις, ανεξάρτητα από τον σκοπό και τον προϋπολογισμό τους. Μάθετε ποιες μορφές και τύποι διαφημίσεων βίντεο εξασφαλίζουν την μεγαλύτερη αλληλεπίδραση πελατών. Θα σας βοηθήσει πολύ να τραβήξετε την προσοχή των επισκεπτών σας στο Facebook.
Συχνές ερωτήσεις
Σε τι πρέπει να βασίζεται μια καλή στρατηγική marketing;
Mια καλή αρχή για τη δημιουργία μιας καλής στρατηγικής θα είναι η ανάλυση της αγοράς-στόχου και της ζήτησής της, καθώς και η κατανόηση των επιθυμιών και των αναγκών των καταναλωτών.
Τι πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τη δημιουργία μιας στρατηγικής marketing;
- Υπολογίστε τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντα του πελάτη.
- Δημιουργήστε έναν επαγγελματικό λογαριασμό στα κοινωνικά δίκτυα. Δώστε τη δυνατότητα για πωλήσεις απευθείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
- Γράψτε δημιουργικές αναρτήσεις.
- Ορίστε ένα νέο χρονοδιάγραμμα, ενημερώστε το πρόγραμμα πληροφοριών σας και ακολουθήστε το.
- Προβάλετε διαφημίσεις στο κοινωνικό δίκτυο.
Είναι οι διαφημίσεις Facebook κατάλληλες για το ηλεκτρονικό εμπόριο;
Η διαφήμιση σε ένα κοινωνικό δίκτυο όπως το Facebook είναι πλέον απαραίτητη. Για ένα καλό αποτέλεσμα της διαφήμισης στο Facebook, πρέπει να δημιουργήσετε σωστά μια στρατηγική, να αποφασίσετε για το κοινό σας, το οποίο θα ενδιαφέρεται για αυτό και να εργαστείτε σε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας.