Skip to main content
sms marketing

Μύθοι για το SMS Marketing

Μύθοι που έχουν καταρριφθεί για το SMS Marketing

Μύθος 1: Το SMS μάρκετινγκ πάντα βάζει τις επιχειρήσεις σε προβλήματα

Όταν γίνεται σωστά, έχει σημαντική επίδραση στους καταναλωτές.

Μύθος 2: Το SMS μάρκετινγκ είναι ανεπιθύμητη αλληλογραφία

Το SMS μάρκετινγκ με συμβατό τρόπο απαιτεί διαφάνεια και γίνεται μόνο σε άτομα που έχουν συναινέσει σε αυτό.

Συναινώντας, συμφωνείς στους κανόνες που έχουν οριστεί από την Υπηρεσία Τηλεφωνικής Προστασίας Καταναλωτών, καθώς και σε άλλους κανονισμούς παρόμοιους με αυτούς.

Μύθος 3: Οι νόμοι για το SMS μάρκετινγκ είναι πολύ περίπλοκοι στην κατανόηση

Στείλτε σχετικό περιεχόμενο που θα τους κάνει να είναι ενθουσιασμένοι που θα δουλέψουν μαζί σας αφού πάρετε την έγκριση τους.

Είναι σημαντικό να ακολουθείτε τους κανονισμούς και κοινές πρακτικές για να κρατάτε τους πελάτες σας ευχαριστημένους.

Πώς να είστε αποτελεσματικοί με το SMS μάρκετινγκ

Η προτεραιότητα του SMS μάρκετινγκ είναι να είναι αποτελεσματικό και να αυξήσει τις αλληλεπιδράσεις.

Οι τοπικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το SMS μάρκετινγκ για να αποκτήσουν καινούριους πελάτες, να αυξήσουν την ποιότητα ζωής των πελατών τους και να βγάλουν λεφτά.

Δεν θέλετε να ενοχλήσετε τους πελάτες , να καταστρέψετε την επωνυμία σας ή να συνεισφέρετε στην εξουθένωση των καταναλωτών.

Είναι σημαντικό να δώσετε στα γραπτά σας μηνύματα την αίσθηση και την ποιότητα  της προσωπικής αλληλεπίδρασης.

 

Συμμετοχές:

  • Μην αγνοείτε τους κανόνες συμμετοχής και μη. Η μη συμμόρφωση υπονομεύει την καταστροφή της φήμης σας.
  • Πάρτε την κατάλληλη συναίνεση. Μπορείτε να μαζέψετε συμμετοχές σε ορισμένα σημεία επαφής των πελατών σας στην πορεία. Αλλά χρησιμοποιώντας τες, η λίστα θα μεγαλώσει από μόνη της.

accept in sms marketing

Αποστολή μηνυμάτων:

  • Μη χρησιμοποιείτε αργκώ. Ρισκάρετε να φαίνεστε αντιεπαγγελματίες και να δημιουργήσετε παρεξηγήσεις με τους πελάτες σας.
  • Χρησιμοποιείστε απλή και επικοινωνιακή γλώσσα. Κάντε τα μηνύματα σας ανάλαφρα, σύντομα και επικοινωνιακά – σαν να μιλάτε σε φίλο.

Η προσφορά:

  • Προσφέρετε ποιότητα. Φτιάξτε συγκεκριμένο και σχετικό περιεχόμενο με τα δημογραφικά που στοχεύετε.
  • Συμπεριλάβετε ένα CTA. Χάνετε το νόημα του SMS μάρκετινγκ εάν δεν συμπεριλάβετε πρόσκληση για δράση. Τα μηνύματα πρέπει να συμπεριλαμβάνουν συγκεκριμένη πρόσκληση για πράξη όπως  «Δείτε κι αυτό!», «περάστε εδώ!», «αφήστε μας μια αξιολόγηση».
  • Δείτε την απόδοση. Πρέπει να παρακολουθείτε πως πηγαίνουν οι καμπάνιες σας και να βλέπετε εάν χρειάζονται προσαρμογές.

Προσωποποίηση:

  • Μην στέλνετε μηνύματα που φαίνονται μαζικά. Κάντε τα να φαίνονται σαν να μιλάτε σε ένα πρόσωπο.
  • Διαφημίστε σαν άνθρωπος. Οι σημερινοί καταναλωτές επιζητούν προσωποποιημένη αλληλεπίδραση με τις μάρκες τους.

 

market like a human

 

  • Μη στέλνετε πολύ συχνά. Έχει περισσότερη σημασία η ποιότητα των μηνυμάτων παρά το πόσο συχνά τα στέλνετε. Η υψηλά ποιοτικές καμπάνιες είναι λιγότερο πιθανό να σας δημιουργήσουν προβλήματα.
  • Στείλτε μηνύματα τις ώρες εργασίας σας. Στείλτε μηνύματα στις ώρες εργασίας προκειμένου να σεβαστείτε την ιδιοτικότητα των πελατών σας.
  • Μη ξεχνάτε να δηλώνετε την ταυτότητα σας. Βρείτε ένα δημιουργικό τρόπο με κάθε επιτυχημένο μήνυμα για να μην παλιώνει.
  • Απαντήστε σε πραγματικό χρόνο. Για να αυξήσετε την  διασύνδεση και να αποφύγετε την αποσύνδεση, προσπαθήστε να απαντάτε όσο πιο γρήγορα γίνεται.

 

example of proper communication

Συμπέρασμα

  • Όταν λαμβάνετε την άδεια συμμετοχής, στείλτε περιεχόμενο σχετικό με αυτούς και το οποίο θα τους κάνει να θέλουν να δουλέψουν μαζί σας.
  • Το περιεχόμενο σας θα πρέπει να είναι ποιοτικό.
  • Τα γραπτά μηνύματα θα πρέπει να φαίνονται σαν προσωπική αλληλεπίδραση με τον κάθε πελάτη.