Skip to main content
sms marketing

SMS marketing

Πώς θέλουν οι πελάτες να επικοινωνούν με τις τοπικές επιχειρήσεις?

Το Podium πήρε συνέντευξη σε περισσότερους από 1.000 διαφορετικούς καταναλωτές στις Ηνωμένες Πολιτείες και στην Αυστραλία, για να απαντήσουν σε κρίσιμες ερωτήσεις σχετικά με τον τρόπο που θέλουν να αλληλοεπιδρούν με τις τοπικές επιχειρήσεις.

Να τι ανακάλυψαν.

Στατιστικό #1 : Υπάρχει ένα ποσοστό 98% που ανοίγουν αυθημερόν ένα μήνυμα.

Αυτό υπερβαίνει το μέσο ποσοστό ανοίγματος ενός email (18%) και αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να μπουν και να δοκιμάσουν τα SMS.

Στατιστικό #2: Η αναλογία κλικ προς εμφανίσεις 18% των μηνυμάτων είναι 6,9 φορές μεγαλύτερη από το email.

Αυτό δείχνει ότι τα SMS έχουν μεγάλο αντίκτυπο σε όσους το χρησιμοποιούν.

Στατιστικό#3: Μόνο το 12% των τοπικών επιχειρήσεων χρησιμοποιούν τα γραπτά μηνύματα ως εργαλείο μάρκετινγκ.

Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει μεγάλη ευκαιρία εκεί έξω να καλύψει το κενό. Η LA Furniture είναι ένας λιανοπωλητής με σημαντική παρουσία σε όλη την περιοχή του Λος Άντζελες και μια σταθερή πτέρυγα λιανικής στο διαδίκτυο. Η Madeline μοιράστηκε την ιδεολογία της σχετικά με την επικοινωνία με τους πελάτες και γιατί κλίνει τόσο πολύ προς τις επικοινωνίες με SMS. « Πρέπει να σκεφτόμαστε τους καταναλωτές του μέλλοντος .Είναι οι άνθρωποι που μεγάλωσαν με κινητά τηλέφωνα και υπολογιστές… είναι πολύ αποτελεσματικοί με τον χρόνο τους και πρέπει να το γνωρίζουμε αυτό.» – Madeline Sweeten, LA Furniture

Η πιο πρόσφατη γενιά καταναλωτών με σοβαρή αγοραστική δύναμη τώρα, μεγάλωσε πολλές φορές με ένα κινητό τηλέφωνο ή το χρησιμοποιούσε από μικρή.

Στατιστικό #4: Υπάρχει μια 209% διαφορά στο ποσοστό ανταπόκρισης μεταξύ των μηνυμάτων και τηλεφώνου, email ή Facebook.

Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν από προεπιλογή το τηλέφωνο, τα email και ίσως ένα κανάλι κοινωνικών μεσών για να επικοινωνήσουν με πελάτες, αλλά χάνουν μια τεράστια ευκαιρία. Μια αύξηση 209% στο ποσοστό ανταπόκρισης δεν είναι κάτι που πρέπει να χλευαστεί: είναι ένα αθέμιτο πλεονέκτημα έναντι ανταγωνιστών σας, ένας παράγοντας αποτελεσματικότητας για τους υπαλλήλους και μια μεγιστοποίηση εσόδων.

Στατιστικό#5 : 1,8 φορές περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν την αποστολή γραπτών μηνυμάτων σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη μέθοδο επικοινωνίας.

Οι καταναλωτές προτιμούν πραγματικά τα γραπτά μηνύματα με τις επιχειρήσεις. Αυτή η αλλαγή λοιπόν εδώ είναι πραγματική και οι πελάτες σας την περιμένουν.

Στατιστικό #6: Το 76% των καταναλωτών αναφέρει ότι είναι πιο πιθανό να στείλουν μήνυμα σε μια τοπική επιχείρηση εάν ήξεραν ότι ένα πραγματικό πρόσωπο θα το λάβει και θα απαντήσει το μήνυμά τους.

statics in opening messages

Πηγή: Podium

Επικοινωνιακά μηνύματα βάζουν ένα πρόσωπο και ένα ανθρώπινο αίσθημα στην επιχείρηση σας και συναντά τους καταναλωτές ακριβώς εκεί που βρίσκονται με την εξυπηρέτηση που τους αξίζει.

 

Στατιστικό #7: Το 50% των καταναλωτών αναφέρουν ότι είναι πιο πιθανό να απαντήσουν σε ένα γραπτό μήνυμα μιας επιχείρησης εάν ο εργαζόμενος έχει συστηθεί.

 

communicating with customers

Πηγή: Podium

Όταν οι καταναλωτές ξέρουν ότι ένα πραγματικό πρόσωπο θα λάβει και θα απαντήσει στο μήνυμα τους, είναι πιο πιθανό να στείλουν μήνυμα σε μία τοπική επιχείρηση.

 

Στατιστικό #8: Το 28% των καταναλωτών λέει ότι επικοινωνεί με τις τοπικές επιχειρήσεις με μηνύματα.types of communicating with businesses

Πηγή: Podium

Με τα SMS  να είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά αλλά από τα λιγότερα που χρησιμοποιούνται, δίνει στις επιχειρήσεις ένα παράθυρο δυνατότητας να γίνουν αληθινοί ηγέτες στο κενό που υπάρχει μέχρι να γίνει ευρέως υιοθετημένο.

Στατιστικό #9: Το 43% λέει ότι θα ήθελαν να επικοινωνούν με τις τοπικές επιχειρήσεις με μηνύματα.statics for interracting with businesses with sms

Πηγή: Podium

Οι καταναλωτές είναι έτοιμοι. Τα 2/3 θέλουν την δυνατότητα να επικοινωνούν με μηνύματα με τις τοπικές επιχειρήσεις και οι επιχειρήσεις γύρω τους δεν καλύπτουν τις ανάγκες τους. Σκεφτείτε τις επιπτώσεις για τις τοπικές επιχειρήσεις που υιοθετούν τα μηνύματα.

 

Στατιστικό #10: Το 21% είναι πιο πιθανό να επιλέξουν τα προωθητικά SMS από τις τοπικές επιχειρήσεις παρά από τις κύριες αλυσίδες και τις αμιγώς online επιχειρήσεις.

Οι τοπικές επιχειρήσεις είναι πολύ πιθανότερο να κερδίσουν με το SMS marketing.

Οι καταναλωτές αναφέρουν ότι είναι 21% πιο πιθανό να επιλέξουν μια τοπική επιχείρηση να μπουν σε λίστα επικοινωνίας από μια μεγάλη αλυσίδα ή μεγάλες επιχειρήσεις και το 45% πιο πιθανό από μια αμιγώς online επιχείρηση.

sms communication with local businesses

Πηγή: Podium

Οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να νιώσουν ότι θα υπάρχει μια σύνδεση και ότι δεν θα είναι απλά κάποιος σε μια λίστα.

Στατιστικό #11: Το 64% των καταναλωτών προτιμά να δέχεται ερεθίσματα από τις τοπικές επιχειρήσεις με SMS.

statics for communication with local businesses

Πηγή: Podium

Η έρευνα του Podium βρήκε ότι οι περισσότεροι καταναλωτές θέλουν προωθητικά μηνύματα που προσφέρουν κουπόνια, εκπτώσεις και προσφορές αφοσίωσης.

Στατιστικό #12: 1 με 3 προωθητικά μηνύματα την εβδομάδα είναι ένας ασφαλής ρυθμός για τις επιχειρήσεις.

how frequently customers want communication with businesses

Πηγή: Podium

Ως προς το χρονοδιάγραμμα, φαίνεται ότι 1-3 προωθητικά γραπτά μηνύματα την εβδομάδα είναι το γλυκό σημείο για μια μεγάλη μερίδα καταναλωτών.

Στατιστικό #13: Το 59% των καταναλωτών έχουν λάβει γραπτό μήνυμα από επιχείρηση χωρίς να τους έχουν δώσει την άδεια τους.

Τώρα πριν σας στείλουμε να ξεκινήσετε να αξιοποιείτε το SMS marketing, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι το μάρκετινγκ μέσω SMS είναι ένα ρυθμιζόμενο κανάλι με σημαντικές επιπτώσεις εάν δεν τηρηθεί.

Ο νόμος για την προστασία των τηλεφώνων καταναλωτών (TCPA) απαγορεύει μεταξύ  άλλων στις εταιρίες να χρησιμοποιούν αυτοματοποιημένη τεχνολογία για να καλούν ή να στέλνουν μηνύματα σε πελάτες σε κινητό τηλέφωνο χωρίς την συγκατάθεση τους.

Οι ομαδικές αγωγές αποτελούν τον σημαντικότερο κίνδυνο για εταιρίες που υπόκεινται στο TCPA (και τον νόμο περί ανεπιθύμητων μηνυμάτων στην Αυστραλία και CASL στον Καναδά). Οι ομαδικές αγωγές TCPA συχνά καταλήγουν σε ουσιαστικούς διακανονισμούς. Αυτό λοιπόν είναι σημαντικό.

Δυστυχώς, πολλοί καταναλωτές έχουν βιώσει αυτού του είδους την παράβαση, καθώς η πλειοψηφία έχει λάβει ένα διαφημιστικό μήνυμα από μια επιχείρηση στην οποία δεν συναίνεσε.

Στατιστικό #14: Το 61% των καταναλωτών λέει ότι θα απενεγγραφόταν από προωθητικά μηνύματα.

Πρόκειται για άτομα που έλαβαν μηνύματα στα οποία δεν θυμήθηκαν να έχουν εγγραφεί.

Υπάρχουν σωστοί και λανθασμένοι τρόποι για να το κάνετε αυτό και τρόποι να λάβετε πραγματικά την άδεια για να στείλετε μηνύματα σε αυτά τα άτομα.

Κάποιος τρόπος για να συγκεντρώσετε τα opt-ins είναι μέσω σήμανσης στο κατάστημα σας, μέσω του ιστότοπού σας ή μέσω δώρων.

Μόλις αποκτήσετε αυτό το κοινό, είναι αιχμάλωτο και είναι ενθουσιασμένο να δουλέψει με εσάς με μεγάλο αντίκτυπο.

Στατιστικό #15: Το 75% των καταναλωτών λέει ότι θα απενεγγραφόταν εάν λάμβανε πάρα πολλά μηνύματα.

statics for unsubscribing from contact lists

Πηγή: Podium

Είναι επίσης σημαντικό να θυμάστε ότι πρέπει να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του κοινού σας με κάθε μήνυμα, καθώς μπορούν να φύγουν οποιαδήποτε στιγμή.

Όταν ρωτήθηκαν για ποιο λόγο θα απενεγγραφόντουσαν από μια λίστα που έχουν ήδη εγγραφεί, οι καταναλωτές πρόβαλαν δυο γνωστά προβλήματα:

  • Το να δέχονται μηνύματα πολύ συχνά.
  • Το να δέχονται μηνύματα που δεν τους αφορούσαν προσωπικά.

 

Συμπέρασμα

Η αποστολή μηνυμάτων για τις τοπικές επιχειρήσεις είναι εδώ.

Είστε έτοιμοι?

Πάντα κρατήστε το ακόλουθο στο μυαλό:

  • Ως ένα από τα πιο δυναμικά ,αλλά ακόμα μη ευρέως χρησιμοποιημένα κανάλια, τα SMS προσφέρουν στις επιχειρήσεις την δυνατότητα να είναι ένας πραγματικός ηγέτης σε αυτό το κενό πριν γίνει ευρέως διαδεδομένο.
  • Το SMS μάρκετινγκ είναι ένα ρυθμιζόμενο κανάλι με σημαντικές επιπτώσεις εάν δεν ακολουθηθεί σωστά.
  • Ο τέλειος χρόνος για τους περισσότερους καταναλωτές είναι 1-3 προωθητικά μηνύματα την εβδομάδα.