Skip to main content
tools for pricing modification

Τα 15 κορυφαία εργαλεία παρακολούθησης τιμών για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Το λογισμικό παρακολούθησης τιμών ηλεκτρονικού εμπορίου είναι μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εμπόρους και τις επιχειρήσεις να παρακολουθούν τις αλλαγές τιμών των ανταγωνιστών. Σας επιτρέπει να λαμβάνετε ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με το κόστος εισόδου των αντιπάλων σας, τις προσφορές, τα επίπεδα αποθέματος και άλλες λεπτομέρειες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προσαρμόσετε τη στρατηγική τιμολόγησης. Αυτό το λογισμικό μπορεί να είναι μια μεγάλη βοήθεια στην παρακολούθηση της στρατηγικής τιμολόγησης της εταιρείας σας, αναλύοντας τις τιμές σε όλα τα κανάλια. Αυτό το ολοκληρωμένο εργαλείο εξετάζει τις αλλαγές τιμολόγησης σε καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου, αγορές και άλλους ιστότοπους.

Η δημιουργία ενός ισχυρού σχεδίου τιμολόγησης για την ηλεκτρονική σας επιχείρηση είναι ένας από τους βασικούς σκοπούς των εργαλείων παρακολούθησης των τιμών του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτό συνεπάγεται ότι μπορείτε να καθορίσετε τιμές που ανταποκρίνονται στο τρέχον σενάριο της αγοράς, ενώ είστε δίκαιοι με τα αγαθά των ανταγωνιστών σας. Η AdScale θα σας δώσει τα καλύτερα 15 εργαλεία παρακολούθησης τιμών για το ηλεκτρονικό εμπόριο για να σας βοηθήσει να επιλέξετε την καλύτερη επιλογή.

Πώς βοηθά η παρακολούθηση τιμών στις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου;

Η τιμολόγηση της αγοράς καθορίζεται από τον ανταγωνισμό, καθώς όσο πιο απαιτητικό είναι ένα προϊόν, τόσο περισσότερο θα ξοδέψει ο αγοραστής και τόσο περισσότερα χρήματα θα βγάλει μια εταιρεία. Το κλειδί για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας ηλεκτρονικού εμπορίου είναι να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό σας και ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να δείτε ποιες τιμές χρεώνουν. Επιπλέον, οι εταιρείες πρέπει να παρακολουθούν προσεκτικά τις στρατηγικές τιμολόγησης των αντιπάλων τους, καθορίζοντας παράλληλα τις τιμές για να δημιουργήσουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Ακόμη και μια μεσαίου μεγέθους διαδικτυακή επιχείρηση θα αγωνιστεί να διατηρήσει τον ρυθμό των τιμών όλων των ανταγωνιστών της σε ένα ευρύ φάσμα προϊόντων. Εκεί είναι που τα εργαλεία παρακολούθησης των τιμών του ηλεκτρονικού εμπορίου έρχονται από μόνα τους. Χωρίς να λαμβάνετε υπόψη τις άλλες λειτουργίες του λογισμικού, σας επιτρέπει να αξιολογήσετε σε ποιο βαθμό ανταγωνίζονται τα προϊόντα σας και πώς οι δραστηριότητες των ανταγωνιστών που σχετίζονται με την τιμολόγηση επηρεάζουν τα έσοδά σας.

Το καλύτερο σχέδιο παρακολούθησης των τιμών λιανικής θα πρέπει να πληροί τρία βασικά σημεία:

  • Όσον αφορά την παρακολούθηση των τιμών, θα πρέπει να μπορείτε να λαμβάνετε χρήσιμες πληροφορίες όποτε τις χρειάζεστε.
  • Τα δεδομένα που λαμβάνετε μέσω της παρακολούθησης των τιμών πρέπει να είναι ακριβή και αξιόπιστα.
  • Ορίστε στόχους για το πώς θέλετε η παρακολούθηση των τιμών να μεταφράζεται σε πρόσθετο μερίδιο αγοράς, έσοδα ή άλλα σημαντικά επιχειρηματικά αποτελέσματα.

Ποια είναι τα κορυφαία 15 εργαλεία παρακολούθησης τιμών;

tools for pricing monitoring

Οποιοδήποτε εργαλείο παρακολούθησης τιμών ανταγωνιστή ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να παρακολουθεί τις διακυμάνσεις των τιμών μεταξύ των ανταγωνιστών σε πραγματικό χρόνο και η παρουσίαση αυτών των πληροφοριών σε εσάς με τρόπο απλό και κατανοητό θα πρέπει να είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό. Θα πρέπει επίσης να είναι σε θέση να παρακολουθεί τις κινήσεις των αποθεμάτων των ανταγωνιστών, τα προϊόντα που είναι εντός και εκτός αποθέματος και τη ζήτηση προϊόντων. Η καλύτερη λύση παρακολούθησης τιμών πρέπει να έχει εξελιγμένες δυνατότητες αντιστοίχισης με υψηλό ποσοστό ακρίβειας για ακριβή σύγκριση προϊόντων και τιμών.

Price2Spy

Το Price2Spy είναι ένα εργαλείο παρακολούθησης τιμών ηλεκτρονικού εμπορίου για μικρούς και μεγάλους διαδικτυακούς λιανοπωλητές. Το σύστημα περιλαμβάνει δυνατότητες παρακολούθησης, παρακολούθησης και ανάλυσης ανταγωνιστικών τιμών. Η πλατφόρμα προσφέρει τις ακόλουθες υπηρεσίες:

  • πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τις τιμές, καθώς και σε διάφορες επιλογές υποβολής εκθέσεων για την ανάλυση δεδομένων·
  • δυνατότητες για να δείτε αρχεία σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η τιμολόγηση κάθε ανταγωνιστή έχει αλλάξει με την πάροδο του χρόνου.
  • πρόσβαση στις πιο ενημερωμένες μεταβολές τιμών και μετοχών·
  • πρόσβαση σε καθημερινές ειδοποιήσεις προσαρμογής τιμών που αποστέλλονται απευθείας στο γραμματοκιβώτιό σας.

Το εργαλείο παρακολούθησης τιμών λειτουργεί με πολλές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, συμπεριλαμβανομένων Shopify, Magento, BigCommerce κ.λπ. Έχει μια ποικιλία επιλογών τιμολόγησης που εξαρτώνται από τον αριθμό των “Διευθύνσεων URL προϊόντων” που πρέπει να παρακολουθούνται σε έναν λογαριασμό και τις δυνατότητες που θέλει ο πελάτης.

Minderest

Το Minderest είναι ιδανικό για όσους επιθυμούν να κάνουν μια ανάλυση ανταγωνισμού, ειδικά όταν συγκρίνουν τα αντικείμενα και τις τιμές τους με εκείνα στο Amazon, το eBay και τις Αγορές Google. Το Minderest σάς δίνει τη δυνατότητα να αξιολογείτε τους ανταγωνιστές σας και να παρακολουθείτε τις τιμές, τις προσφορές, τις προωθητικές τους ενέργειες και τα προϊόντα γενικά. Η πλατφόρμα προσφέρει τις ακόλουθες υπηρεσίες:

  • παρακολούθηση του ανταγωνισμού και των διαφορετικών τιμών τους, προωθητικές ενέργειες·
  • εξετάζοντας τα βασικά στοιχεία που ανταγωνίζονται τα δικά σας.
  • διαχείριση πολλών καταστημάτων ταυτόχρονα.
  • εκτεταμένη έρευνα τιμολόγησης·
  • βελτιστοποίηση των στρατηγικών και της τιμολόγησης ·
  • ανάλυση κέρδους.

Επειδή το Minderest είναι μία από τις λίγες λύσεις παρακολούθησης τιμών ηλεκτρονικού εμπορίου που προσφέρουν μια δωρεάν δοκιμή και κάνουν τη ζωή απλή, σας επιτρέπει να δοκιμάσετε πώς λειτουργεί το λογισμικό και αν ταιριάζει στις εμπορικές σας ανάγκες ή όχι.

Prisync

Το Prisync σας βοηθά να αυξήσετε τα περιθώρια εσόδων και κερδών αποκαλύπτοντας τις τιμές και τις στρατηγικές των ανταγωνιστών σας. Κάθε ανταγωνιστική τιμολόγηση προϊόντος και τα σχετικά δεδομένα μετοχών που καθορίζετε συγκεντρώνονται σε έναν ενιαίο, εύχρηστο πίνακα ελέγχου από αυτό το λογισμικό παρακολούθησης τιμών ανταγωνιστών. Η πλατφόρμα προσφέρει τις ακόλουθες υπηρεσίες:

  • δεν υπάρχει ανάγκη για αλληλεπίδραση ή εξειδικευμένη διαμόρφωση.
  • πρόσβαση σε τρέχοντα δεδομένα τιμών από την αγορά·
  • αυτόματη αλλαγή στις τιμές σας ως απάντηση στον ανταγωνισμό για να αυξήσετε τα περιθώρια κέρδους σας.
  • πολλές επιλογές αναφοράς για την παρακολούθηση της γενικής απόδοσης των τιμών ή των αναλύσεων σε επίπεδο επωνυμίας και κατηγορίας.

Αυτό το εργαλείο έχει υψηλή κατάταξη και ένα από τα κύρια οφέλη έχει 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα υποστήριξη πελατών.

Omnia Retail

Το Omnia Retail δίνει στους λιανοπωλητές τη δύναμη να αυτοματοποιήσουν τις τιμές τους, να λάβουν πληροφορίες σχετικά με το πόσο μπορούν να αναπτυχθούν κερδοφόρα με αυτόν τον αυτοματισμό και πολλά άλλα. Το λογισμικό που είναι έτοιμο για επιχειρήσεις διευκολύνει τις ομάδες να διαχειρίζονται τις τιμές χωρίς την ανάγκη για IT. Η πλατφόρμα προσφέρει τις ακόλουθες υπηρεσίες:

  • κάθε προϊόν της επιλογής σας παρακολουθείται και λαμβάνει αρκετές καθημερινές ενημερώσεις.
  • τα δεδομένα σχετικά με τις ανταγωνιστικές τιμές και τις τάσεις της αγοράς είναι άμεσα διαθέσιμα·
  • οι κανονισμοί τιμολόγησης μπορούν να εφαρμοστούν με πλήρη ευελιξία και ελευθερία·
  • αυτοματοποίηση από άκρο σε άκρο. συνδυάζουν τη γνώση της αγοράς με δεδομένα από το εσωτερικό της εταιρείας.

Με τη βοήθεια των πιο βασικών πτυχών αυτού του έργου, οι χρήστες μπορούν να εξοικονομήσουν έως και δέκα ώρες κουραστικής χειρωνακτικής εργασίας κάθε εβδομάδα. Με το Omnia Retail, θα είστε σε θέση να προσφέρετε στους πελάτες σας τις καλύτερες τιμές και προσφορές μάρκετινγκ και να τους ενημερώνετε συνεχώς.

Skuuudle

Το Skuuudle είναι ένα εργαλείο παρακολούθησης των τιμών των ανταγωνιστών του ηλεκτρονικού εμπορίου που επιτρέπει στους πελάτες να μελετούν και να παρακολουθούν τις τιμές των ανταγωνιστών τόσο στις εγχώριες όσο και στις ξένες αγορές, επιτρέποντάς τους να μεταβάλλουν τα ποσοστά των προϊόντων ως αντίδραση στις εξελίξεις της αγοράς. Η πλατφόρμα προσφέρει τις ακόλουθες υπηρεσίες:

  • διαχείριση της συμμόρφωσης·
  • ανάλυση κόστους ·
  • κατάλογος προϊόντων ·
  • διαχείριση της προώθησης·
  • ανάλυση τάσεων·
  • αναλυτική απεικόνιση·
  • ευφυΐα για τις επιχειρήσεις.

Το Skuuudle προσφέρει δεδομένα παρακολούθησης τιμών, ανταγωνιστική νοημοσύνη και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε εταιρείες όλων των μεγεθών, από εταιρείες Fortune 500 έως μικρές επιχειρήσεις.

Repricer

Το Repricer είναι ένα πολυκαναλικό σύστημα ανατιμολόγησης που χρησιμοποιεί κανόνες και αλγόριθμους για την ανατιμολόγηση των εμπορευμάτων σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να βελτιστοποιήσουν τα κέρδη μειώνοντας παράλληλα τα έξοδα εργασίας. Η πλατφόρμα προσφέρει τις ακόλουθες υπηρεσίες:

  • αποκτήστε μια προοπτική 360 μοιρών της απόδοσης των πωλήσεών σας, διασφαλίζοντας ότι δεν θα πουλήσετε ποτέ με ζημία.
  • ευελιξία για να αλλάξετε αυτόματα τις τιμές σας με βάση αυτά και εκατοντάδες άλλα κριτήρια.
  • εξετάστε το ποσοστό των αντικειμένων σας που αλληλεπικαλύπτονται με εκείνα των ανταγωνιστών σας.

Το Repricer είναι ένα εργαλείο παρακολούθησης τιμών ανταγωνιστών ηλεκτρονικού εμπορίου που αυξάνει επίσης τα περιθώρια κέρδους σας τιμολογώντας προς τα πάνω όταν το επιτρέπει το ανταγωνιστικό κλίμα, διασφαλίζοντας ότι πουλάτε στην υψηλότερη δυνατή τιμή.

Skulogy

Το Skulogy παρακολουθεί τις τιμές των αντιπάλων χρησιμοποιώντας τα εργαλεία αναζήτησης των ιστότοπων για να αναζητήσει πανομοιότυπα αντικείμενα. Η πλατφόρμα προσφέρει τις ακόλουθες υπηρεσίες:

  • παρακολούθηση τιμών και αποθεμάτων·
  • ειδοποιήσεις μέσω email ή SMS,
  • την ικανότητα να ψάχνει για τα πράγματα από μόνη της.
  • η ανατιμολόγηση γίνεται αυτόματα μέσω ενός API.
  • εισαγωγή δεδομένων και εκτίμηση των εξαγωγών των πωλήσεων των ανταγωνιστών.

Τα επίπεδα τιμολόγησης skulogy συνοδεύονται από δωρεάν δοκιμή 14 ημερών. Το κόστος καθορίζεται από τον αριθμό των διευθύνσεων URL προϊόντων που πρέπει να παρακολουθείτε.

Listinguish

Το Listinguish παρακολουθεί τον ανταγωνισμό σας και σας βοηθά να πουλήσετε τα προϊόντα σας με τα περισσότερα χρήματα. Παρέχει παρακολούθηση και βελτιστοποίηση τιμών, επιτρέποντάς σας να ενημερώνεστε για τις εξελίξεις και τις τάσεις στις τιμές των αντιπάλων σας, αυξάνοντας παράλληλα τα έσοδά σας. Αυτή η πλατφόρμα διαθέτει πρόσβαση API και συνδέσμους για να σας επιτρέψει να αποκτήσετε δεδομένα και να προσθέσετε αγαθά από οποιεσδήποτε πλατφόρμες χρησιμοποιείτε. Τα οφέλη που παρέχει η πλατφόρμα περιλαμβάνουν:

  • τον καθορισμό της χαμηλότερης και της μέγιστης τιμής για τα προϊόντα σας,
  • ελέγχει αν τα αντικείμενά σας είναι παρόμοια με αυτά των αντιπάλων σας.
  • μαθαίνετε πόσοι αντίπαλοι υπάρχουν σε μια αγορά ή σε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου.
  • οι προσαρμογές τιμών,
  • οι πληροφορίες πωλήσεων και οι καταχωρίσεις προϊόντων μπορούν να μεταφορτωθούν ως υπολογιστικά φύλλα.
  • ακολουθεί όσα αγαθά θέλετε χωρίς περιορισμούς στο ηλεκτρονικό εμπόριο ή την αγορά.

Το Listinguish είναι μια λύση επεκτασιμότητας και αξιοπιστίας για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, επιτρέποντάς σας να εστιάσετε στην οικοδόμηση της επιχείρησής σας Δείτε την προέλευση τιμολόγησης ενός προϊόντος για να δείτε πώς έχει αλλάξει στην τιμή και πόσο έχει πουλήσει στο παρελθόν.

Leaflet.js

Το Leaflet.js είναι η πιο δημοφιλής βιβλιοθήκη JavaScript ανοιχτού κώδικα για την παροχή διαδραστικών χαρτών φιλικών προς κινητά. Με μια απλή, εύχρηστη διεπαφή, είναι η τέλεια λύση για όλες τις ανάγκες διαχείρισης δεδομένων σας. Λειτουργεί καλά έξω από το κουτί σε όλες τις μεγάλες πλατφόρμες και συσκευές. Η πλατφόρμα προσφέρει τις ακόλουθες υπηρεσίες:

  • προσαρμογή
  • διαφορετικά οπτικά χαρακτηριστικά.
  • υποστήριξη κινητής τηλεφωνίας.
  • ελαφρύ
  • στοιχεία ελέγχου χάρτη.

Αυτή η παρακολούθηση τιμών ηλεκτρονικού εμπορίου προσφέρει μεγάλο αριθμό επεκτάσεων, ένα πανέμορφο, καθαρό και καλά τεκμηριωμένο API και απλό, ευανάγνωστο πηγαίο κώδικα που είναι ευχάριστο στη χρήση.

Competera

Το Competera βοηθά τους εμπόρους να καθορίσουν και να διατηρήσουν την κατάλληλη τιμολόγηση. Για την επίτευξη στρατηγικών ενδιαφερόντων, όπως η αύξηση του περιθωρίου κέρδους ή η βελτίωση της παραγωγικότητας, συνδυάζει ανταγωνιστικά δεδομένα, κινητήρες που βασίζονται σε κανόνες και στη ζήτηση. Η πλατφόρμα προσφέρει τις ακόλουθες υπηρεσίες:

  • οι απαιτήσεις, ο διασταυρώμενος αντίκτυπος στοιχείων και περισσότερα από 20 στοιχεία κοστολόγησης και μη τιμολόγησης οδηγούν σε τιμές αντιστάθμισης με βάση την ελαστικότητα·
  • συνεπείς, γρήγορες και προσαρμόσιμες τιμές, με σαφώς καθορισμένες διαδικασίες και ορατή ανάλυση αιτίου-αποτελέσματος κάθε προσαρμογής των τιμών·
  • αποκτήστε υψηλής ποιότητας αντιστοίχιση βελτίωσης προϊόντων και απόξεση πληροφοριών για οποιαδήποτε περιοχή, ονομασία ή γλώσσα.

Το Competera έχει τρία κύρια στοιχεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν μαζί ή μεμονωμένα. Η τιμή της πλατφόρμας καθορίζεται από τον αριθμό των SKU υπό διαχείριση, την κλίμακα εγκατάστασης και τη διαμόρφωση του προϊόντος.

tools for pricing modification

Pricestack

Ένα ακόμη εργαλείο παρακολούθησης τιμών ηλεκτρονικού εμπορίου είναι το Pricestack. Αυτό το εργαλείο είναι κατάλληλο για λιανοπωλητές μεσαίας αγοράς όταν πρόκειται για παρακολούθηση αξίας. Μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια την υψηλότερη ή πιο επιτυχημένη τιμολόγηση για οποιοδήποτε από τα αντικείμενά σας χρησιμοποιώντας τις τεχνικές μηχανικής μάθησης και όλα τα στατιστικά στοιχεία του καταστήματός σας. Η πλατφόρμα προσφέρει τις ακόλουθες υπηρεσίες:

  • λύσεις πρόσληψης·
  • μετρήσεις δοκιμής τιμών·
  • Ολοκληρώσεις.

Το Pricestack σας δίνει τη δυνατότητα να βελτιστοποιήσετε τις τιμές σας, να παρέχετε καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες σας και να ανταποκρίνεστε στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς. Είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για τον έλεγχο της ζήτησης, των αποθεμάτων και της εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών.

Qualtrix XM

Το Qualtrics XM προορίζεται για διαχείριση εμπειρίας που υπόσχεται εξαιρετικές εμπειρίες πελατών, προϊόντων, μάρκετινγκ και προσωπικού. Η πλατφόρμα προσφέρει τις ακόλουθες υπηρεσίες:

  • ο καθένας μπορεί να σχεδιάσει ερωτηματολόγια χρησιμοποιώντας τη λειτουργία μεταφοράς και απόθεσης.
  • επιτρέπει πολλές προσαρμογές.
  • επιτρέπει την ενσωμάτωση με διάφορες λύσεις τρίτων.
  • οι αλλαγές μπορούν να γίνουν σε πραγματικό χρόνο κατά τη διάρκεια ζωντανών ερευνών.

Η λήψη πληροφοριών από καταναλωτές, εργαζόμενους, πωλητές και συνεργάτες είναι το πρώτο στοιχείο στην ανάπτυξη. Στη συνέχεια, οι κρυφές ιδέες εντοπίζονται και κατευθύνονται στα άτομα που διαθέτουν τα περισσότερα προσόντα για να ενεργήσουν στη νέα γνώση χρησιμοποιώντας μηχανική μάθηση και τεχνητή νοημοσύνη.

PriceLabs

Το PriceLabs είναι ένα διαδικτυακό εργαλείο παρακολούθησης τιμών ηλεκτρονικού εμπορίου για διακοπές και βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις που συνδέεται με μια ποικιλία PMS. Οι ενοικιάσεις διακοπών μπορούν να αυξήσουν το εισόδημα και να εξοικονομήσουν χρόνο χρησιμοποιώντας μια στρατηγική βάσει δεδομένων, αυτοματοποιημένους κανόνες και τροποποιήσεις για τον έλεγχο των τιμών και των περιορισμών διαμονής. Η πλατφόρμα προσφέρει τις ακόλουθες υπηρεσίες:

  • διαδραστικές τιμές·
  • αποφάσεις τιμολόγησης·
  • προτάσεις·
  • αύξηση των κερδών ·
  • βιομηχανία φιλοξενίας.

Παρακολουθούμενος μέσω των τάσεων της αγοράς στην Airbnb και Booking.com, ο πίνακας ελέγχου της PriceLabs δημιουργεί προτάσεις τιμολόγησης για τις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις σας. Το πρόγραμμα εξετάζει πώς αλλάζει η ζήτηση με την πάροδο του χρόνου, ποιες ημέρες ή εποχές είναι πιο δημοφιλείς και εξετάζει μια ποικιλία μεταβλητών για να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες ακινήτων και τους φορείς εκμετάλλευσης να βελτιστοποιήσουν την προσέγγιση τιμολόγησης.

Dealavo

Το εργαλείο παρακολούθησης τιμών Dealavo είναι μια καλή επιλογή για εταιρείες και επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που επιθυμούν να συνδυάσουν εταιρικά δεδομένα από καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου με επενδυτικές συμβουλές για την ανάπτυξη ευκαιριών για διαδικτυακές τιμές, προσφορές και διανομή. Η πλατφόρμα προσφέρει τις ακόλουθες υπηρεσίες:

  • παρακολούθηση των τιμών των ανταγωνιστών·
  • δυναμική τιμολόγηση·
  • ανάλυση δεδομένων αγοράς·
  • αναλυτικά στοιχεία τιμολόγησης.

Συμπέρασμα

Το μυστικό της επιτυχίας στις επιχειρήσεις διαδικτύου είναι να έχετε ένα καλό σχέδιο τιμολόγησης και μια καλή κατανόηση της αγοράς. Μπορείτε να εστιάσετε περισσότερο σε άλλες εξίσου ζωτικές λειτουργίες της εταιρείας μόλις ξεκινήσετε με αυτά τα εργαλεία παρακολούθησης τιμών. Σας βοηθούν να κατανοήσετε τη δραστηριότητα στον τομέα της εταιρείας σας και σας επιτρέπουν να βελτιστοποιήσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου για να αυξήσετε τις πωλήσεις μέσω συμφωνιών και εκπτώσεων όταν η δυναμική της αγοράς αυξάνεται.

ΣΥΧΝΈΣ ΕΡΩΤΉΣΕΙΣ

Τι είναι το Κοινωνικό Εμπόριο;

Οι τύποι εμπορίου περιλαμβάνουν κριτικές πελατών, προτάσεις πελατών, φόρουμ, βελτιστοποίηση ιστότοπων και ρύθμιση διαφημίσεων.

 

Ποιες είναι οι τελευταίες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο;

  • Καλή δημοσιότητα.
  • Μάρκετινγκ που έχει αυτοματοποιηθεί.
  • Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στη διαφήμιση.
  • Επέκταση του εμπορίου με την προσθήκη τους σε κινητές συσκευές.
  • Εικονική πραγματικότητα για προϊόντα σε ιστότοπους.
  • Προσθήκη φωνητικής αναζήτησης.

 

Ποια είναι η κύρια καινοτομία στο ηλεκτρονικό εμπόριο;

Τα Chatbots θα βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των τάσεων του ηλεκτρονικού εμπορίου. 45% των ανθρώπων βρίσκουν αυτό το συμπλήρωμα να είναι πολύ χρήσιμο και βολικό.

 

Ποιες άλλες τάσεις υπάρχουν στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου;

Εκτός από τις κύριες τάσεις, υπάρχουν επίσης πράγματα όπως η τοπική διαφήμιση μετοχών, οι εξειδικευμένες αγορές, οι κάθετες αγορές και η επαναστόχευση.

 

Είναι νόμιμη η παρακολούθηση των τιμών της αγοράς;

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, σε αντίθεση με την ΕΕ και τα περισσότερα άλλα έθνη σε ολόκληρο τον κόσμο, η διάθεση τιμολόγησης στην αγορά είναι απολύτως νόμιμη.