Skip to main content

Χρήση δεδομένων καταστήματος για την αύξηση των επαναλαμβανόμενων τιμών των πελατών σας και την αύξηση των εσόδων

Η προσέλκυση νέων πελατών στην επιχείρησή σας κοστίζει περίπου πέντε φορές περισσότερο από τη διατήρηση των υπαρχόντων. Η ενθάρρυνση επαναλαμβανόμενων πελατών είναι ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και παρέχει μια υγιή ροή εσόδων. Στην πραγματικότητα, το μέσο ποσοστό επαναλαμβανόμενων πελατών του καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου είναι 19% και παράγει το 41% των συνολικών εσόδων. Επιπλέον, μελέτες δείχνουν ότι η μέση αξία παραγγελίας ενός επαναλαμβανόμενου πελάτη (AOV) αυξάνεται κάθε φορά που πραγματοποιεί μια αγορά.

Στην ψηφιακή εποχή μας, η αφοσίωση των πελατών θα ενδυναμώσει την επιχείρησή σας να ευδοκιμήσει σε εξειδικευμένο τομέα. Εδώ θα διερευνήσουμε πώς η χρήση των δεδομένων του καταστήματός σας μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις επαναλαμβανόμενες τιμές των πελατών σας και να αυξήσετε τα έσοδά σας με την πάροδο του χρόνου.

Πώς τα δεδομένα του καταστήματος σας μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε τους επαναλαμβανόμενους πελάτες σας

Η λήψη μιας προσέγγισης που βασίζεται στα δεδομένα για την αύξηση των επαναλαμβανόμενων τιμών των πελατών σας είναι αποτελεσματική, καθώς θα σας προσφέρει μια πληθώρα συγκεκριμένων πληροφοριών σχετικά με την απόδοσή σας καθώς και τις συμπεριφορές των υφιστάμενων πελατών σας. Ακολουθούν ορισμένοι από τους βασικούς τρόπους με τους οποίους τα δεδομένα αποθήκευσης μπορούν να σας βοηθήσουν να κερδίσετε περισσότερους επαναλαμβανόμενους πελάτες:

Συνολική απόδοση

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα του καταστήματός σας για να μετρήσετε την επαναλαμβανόμενη τιμή πελάτη σας και να τα συγκρίνετε με τον μέσο όρου της επιχείρησης. Εάν οι επαναλαμβανόμενες τιμές των πελατών σας πέσουν κάτω από τον μέσο όρο της επιχείρησης, θα μπορείτε να κάνετε στοχευμένες ενέργειες για να ενθαρρύνετε την αφοσίωση.

Τάσεις και ευκαιρίες

Η ανάλυση των δεδομένων του καταστήματός σας θα σας επιτρέψει να εντοπίσετε πιθανές αδυναμίες στις διαδικασίες ή τις προσφορές υπηρεσιών σας, εντοπίζοντας παράλληλα τις αναδυόμενες τάσεις και ευκαιρίες που μπορείτε να αξιοποιήσετε προς όφελός σας.

Εξατομίκευση προϊόντων

Αποκτώντας μια εικόνα για τα προϊόντα που αγοράζουν συχνότερα οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες σας, μπορείτε να κάνετε προτάσεις εξατομίκευσης που είναι πιθανό να οδηγήσουν σε πώληση. Και, προσφέροντας μια προσωπική προσέγγιση στις επικοινωνίες σας, θα αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών (γεγονός που θα οδηγήσει σε ακόμα πιο επαναλαμβανόμενες πωλήσεις).

Ανταλλαγή μηνυμάτων εκστρατείας

Αν χρησιμοποιείτε τα δεδομένα του καταστήματός σας για να προσδιορίσετε τους κορυφαίους πελάτες σας και τι εκτιμούν περισσότερο, μπορείτε να αναπτύξετε στοχευμένες καμπάνιες με περιεχόμενο, μηνύματα και προσφορές προσαρμοσμένες στις ακριβείς ανάγκες τους.

Εφαρμόσιμοι τρόποι για να αυξήσετε τις επαναλαμβανόμενες τιμές πελατών σας

Για να αυξήσετε τις επαναλαμβανόμενες τιμές των πελατών σας, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα σας για να μετατρέψετε τη διορατικότητα σε δράση. Αυτές είναι οι μετρήσεις με τις τις οποία πρέπει να εργαστείτε:

  • Μέση αξία παραγγελίας (AOV)
  • Επαναλμαβανόμενη τιμή πελάτη
  • Ποσοστό επαναγοράς

Παρακολουθώντας αυτές τις βασικές μετρήσεις καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου, θα αποκτήσετε μια ισορροπημένη επισκόπηση του τρόπου με τον οποίο οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες σας αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπό σας και ξοδεύουν τα χρήματά τους. Αφού συγκεντρώσετε τις πληροφορίες για τους καταναλωτές, μπορείτε να παρουσιάσετε στοχευμένες στρατηγικές, όπως:

  • Εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων
  • Προσαρμοσμένο περιεχόμενο που ταιριάζει στο τρέχον στάδιο του ταξιδιού του πελάτη
  • Αποκλειστικές προσφορές και εκπτώσεις για να τις προσελκύσετε πίσω στο κατάστημά σας.

Χρήση της AdScale για την αύξηση επαναλαμβανόμενων πελατών με δεδομένα καταστήματος

«Όσο περισσότερο αλληλεπιδράτε με τους πελάτες, τόσο πιο ξεκάθαρα γίνονται τα πράγματα και τόσο πιο εύκολο είναι να καθορίσετε τι πρέπει να κάνετε.»
—Τζον Ράσελ

Οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες είναι απαραίτητοι για τη συνεχή επιτυχία της επιχείρησής σας. Αλλά, όσο ανεκτίμητη και αν είναι η επιδίωξη, η τακτική ανάλυση των δεδομένων του καταστήματός σας είναι μια πολύ χρονοβόρα διαδικασία. Για να σας βοηθήσει να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα δεδομένα του καταστήματός σας και να δημιουργήσετε στοχευμένες στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις επαναλαμβανόμενες τιμές των πελατών σας, η πλατφόρμα διαφημίσεων αιχμής της AdScale θα αναλύσει αυτόματα τα πιο πολύτιμα δεδομένα του καταστήματός σας, παρέχοντας πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών σε όλους τους τομείς.