Οι 9 Καλύτεροι πίνακες εργαλείων για τα Social Media
Οι πίνακες εργαλείων κοινωνικών μέσων είναι αυτό που χρειάζεστε για να παρακολουθήσετε οποιοδήποτε είδος εκστρατείας ή προόδου για, καλά, το μαντέψατε, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ένα αξιόπιστο πρακτορείο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων μπορεί να σας επιβεβαιώσει ότι ανεξάρτητα από το εργαλείο που επιλέγετε, όλα έρχονται με τα δικά τους πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Αυτό το άρθρο θα σας δείξει πώς λειτουργεί κάθε εργαλείο και ποιες δυνατότητες έχουν, επιτρέποντάς σας να λάβετε μια τεκμηριωμένη απόφαση σχετικά με το ποιο να επιλέξετε.
Hootsuite
Το Hootsuite είναι πιθανότατα ο πίνακας εργαλείων κοινωνικών μέσων που θα συναντήσετε συχνότερα, καθώς υποστηρίζει πολλά κοινωνικά δίκτυα, δίνοντάς σας αρκετό χώρο για πολλές διαφορετικές καμπάνιες.
Επιπλέον, το Hootsuite είναι δωρεάν αν ο λογαριασμός σας περιορίζεται σε 10 κοινωνικά προφίλ, πράγμα που σημαίνει ότι είναι το τέλειο εργαλείο για μικρές επιχειρήσεις.
Ο ίδιος ο πίνακας εργαλείων έχει έναν τρόπο να χειρίζεται όμορφα πολλές καμπάνιες – μπορείτε να κάνετε εναλλαγή μεταξύ τους με ένα μόνο κλικ ή να χρησιμοποιήσετε την προβολή ημερολογίου τους για να δείτε τι έρχεται στη συνέχεια. Σας δείχνει επίσης πόσα μηνύματα έχουν σταλεί και ληφθεί από την έναρξη της εκστρατείας σας, επιτρέποντάς σας να παρακολουθείτε τη δουλειά της ομάδας σας.
Αυτή η ευκολία χρήσης δεν έρχεται χωρίς τιμή, ωστόσο – το Hootsuite δημιουργήθηκε ως πίνακας εργαλείων κοινωνικών μέσων για πολλά προφίλ, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να προκαλέσει σύγχυση εάν χρησιμοποιείτε μόνο ένα προφίλ σε κάθε δίκτυο.
Επίσης, επειδή το εργαλείο δημιουργήθηκε για όσους διαχειρίζονται πολλά προφίλ, δεν υπάρχει δυνατότητα reporting – πρόκειται για αφοσίωση και όχι για στατιστικά στοιχεία.
DashThis
Το DashThis είναι ένα άλλο εξαιρετικό εργαλείο που μπορεί να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε την επιτυχία των εκστρατειών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Προσφέρει ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών reporting που μπορούν να σας βοηθήσουν να δείτε πόσο καλά αποδίδουν οι καμπάνιες σας.
Επιπλέον, σας επιτρέπει να παρακολουθείτε την απόδοση του ROI των καμπανιών σας, ώστε να μπορείτε να δείτε πόσα χρήματα παράγουν για την επιχείρησή σας.
Είναι επίσης ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη δημιουργία reporting. Μπορείτε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα reportings που περιλαμβάνουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να παρακολουθείτε την επιτυχία των καμπανιών σας. Αυτό διευκολύνει την προβολή της απόδοσης των καμπανιών σας και την αλλαγή, ανάλογα με τις ανάγκες.
Αν ψάχνετε για ένα εργαλείο που μπορεί να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε την επιτυχία των εκστρατειών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το DashThis αξίζει σίγουρα να το εξετάσετε. Προσφέρει ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών reporting που μπορούν να σας βοηθήσουν να δείτε πόσο καλά αποδίδουν οι καμπάνιες σας. Δοκιμάστε το σήμερα και δείτε πώς μπορεί να σας ωφελήσει.
TweetDeck
Το TweetDeck είναι ακόμα πιο εστιασμένο από το Hootsuite, έχοντας αρχικά κατασκευαστεί για χρήστες του Twitter. Εξαιτίας αυτού, έχει μια πολύ ωραία προβολή χρονολογίου που δείχνει όλα όσα συμβαίνουν στο Twitter σε πραγματικό χρόνο.
Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία αναζήτησης για να παρακολουθείτε hashtag και λέξεις-κλειδιά, καθώς και να αποθηκεύετε λίστες που αποτελούνται από προσεκτικά επιλεγμένους χρήστες.
Ωστόσο, δεν είναι όλα τέλεια για το TweetDeck – ο συνολικός σχεδιασμός είναι κάπως ξεπερασμένος τώρα, παρόλο που βελτιώνεται συνεχώς. Η νέα έκδοση στερείται ορισμένων από τα χαρακτηριστικά που ήταν διαθέσιμα πριν, δείχνοντας ότι μπορεί να διακοπεί σύντομα.
Hsinchu (πρώην Twitstat)
Το Hsinchu δημιουργήθηκε με μία μόνο σκέψη κατά νου – για να σας δείξει στατιστικά στοιχεία με βάση το λογαριασμό σας στο Twitter.
Εξαιτίας αυτού, το εργαλείο σας δίνει μια αρκετά λεπτομερή επισκόπηση του πόσα tweets έχουν σταλεί ή ληφθεί από τότε που ξεκινήσατε να παρακολουθείτε το προφίλ ή το hashtag σας, μαζί με πληροφορίες σχετικά με τα retweets και τις αναφορές.
Με αυτόν τον τρόπο, θα είναι πολύ πιο εύκολο για εσάς να παρακολουθείτε όλα όσα συμβαίνουν στο Twitter, ειδικά αν θέλετε να μάθετε πόσα άτομα έφτασε η εκστρατεία σας. Επιπλέον, το εργαλείο έχει ένα καταπληκτικό περιβάλλον εργασίας χρήστη που κάνει το scrolling σε τεράστιες ποσότητες πληροφοριών εύκολη και διασκεδαστική.
Δυστυχώς, το Hsinchu δεν σας δίνει πρόσβαση σε κάθε είδους στατιστικό στοιχείο που υπάρχει – είναι μόνο για την παρακολούθηση του τι συμβαίνει στο Twitter, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπάρχει τρόπος να μάθετε πώς απέδωσαν οι αναρτήσεις σας σε σύγκριση με άλλους.
Seesmic Desktop
Το Seesmic δημιουργήθηκε σχεδόν αποκλειστικά για όσους θέλουν να αλληλοεπιδράσουν με άτομα στο Twitter, καθιστώντας το ένα εξαιρετικό εργαλείο για εμπόρους και διαχειριστές κοινωνικών μέσων – αυτό συμβαίνει επειδή κάθε δυνατότητα έχει γίνει για να σας βοηθήσει να στέλνετε μηνύματα ή να παρακολουθείτε καλύτερα τον λογαριασμό σας.
Μπορείτε εύκολα να στέλνετε ή να λαμβάνετε απευθείας μηνύματα, να στέλνετε Tweets ή να παρακολουθείτε τη ροή σας στο Twitter γενικά. Το εργαλείο σας επιτρέπει επίσης να προσέχετε για αναφορές και hashtags, καθιστώντας το ιδανικό για επιτυχημένες καμπάνιες μάρκετινγκ.
Υπάρχουν μόνο δύο μειονεκτήματα σε αυτό το μεγάλο κομμάτι λογισμικού – πρώτον, η δωρεάν έκδοση δεν σας δίνει πρόσβαση σε όλες τις δυνατότητές της – θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε την premium έκδοση εάν θέλετε πλήρη πρόσβαση και, δεύτερον, υπάρχει αρκετό περιθώριο βελτίωσης σε ορισμένες ενότητες.
TweetReach
Το TweetReach είναι αρκετά παρόμοιο με το Hootsuite και το TweetDeck με τον τρόπο που δημιουργήθηκε για τους χρήστες του Twitter – γι ‘αυτό έχει μια ωραία προβολή χρονοδιαγράμματος, μερικά ενδιαφέροντα εργαλεία ανάλυσης και εξαιρετικές λειτουργίες αναζήτησης. Σας επιτρέπει να παρακολουθείτε hashtags ή λέξεις-κλειδιά, καθώς και να αποθηκεύετε λίστες που αποτελούνται από προσεκτικά επιλεγμένους χρήστες.
Ωστόσο, αυτό δεν είναι όλο – μπορείτε επίσης να μάθετε πόσες φορές έχει χρησιμοποιηθεί ένα συγκεκριμένο hashtag, ποια hashtag είχαν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο και τι είδους αναρτήσεις αρέσει περισσότερο στο κοινό σας. Επιπλέον, το TweetReach θα σας δείξει πόσο συχνά ή πού έχει γίνει κλικ ή μοιραστεί ένας συγκεκριμένος σύνδεσμος.
Δυστυχώς, αυτό το εργαλείο έχει ένα σημαντικό μειονέκτημα – η δωρεάν έκδοση σάς επιτρέπει μόνο να παρακολουθείτε έως και 20 λέξεις-κλειδιά ή hashtags και είναι πολύ περιορισμένο όταν πρόκειται για τα εργαλεία ανάλυσης.
Η premium έκδοση σάς δίνει πρόσβαση σε περισσότερες από αυτές τις δυνατότητες, αλλά είναι αρκετά ακριβό για μεμονωμένους χρήστες.
Followerwonk
Το Followerwonk δημιουργήθηκε για αναλυτές και ανθρώπους που είναι σοβαροί για τον λογαριασμό τους στο Twitter – έχει ένα μεγάλο αριθμό χαρακτηριστικών που σίγουρα θα είναι χρήσιμα αν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε το προφίλ σας για τα καλά.
Πρώτα απ ‘όλα, μπορείτε να κάνετε μια αναζήτηση στο Twitter και να δείτε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τους χρήστες που βρίσκετε. Αυτό είναι πολύ χρήσιμο αν θέλετε να βρείτε άτομα για να προσθέσετε στη λίστα σας ή να ακολουθήσετε γενικά – ωστόσο, αυτή η λειτουργία κοστίζει επιπλέον.
Από την άλλη, το Followerwonk σας επιτρέπει επίσης να αναλύσετε δεδομένα από τους οπαδούς σας και να μάθετε ποιοι είναι οι καλύτεροι ακόλουθοί σας, πόσους λογαριασμούς επικαλύπτετε και πολλά άλλα.
Δυστυχώς, υπάρχει ένα μειονέκτημα – παρόλο που το εργαλείο είναι ελεύθερο να χρησιμοποιηθεί με βασικό τρόπο, έχει μερικά όρια όσον αφορά την εξαγωγή ή την αποθήκευση των δεδομένων σας. Επιπλέον, η premium έκδοση κοστίζει μόνο 9 $ ανά μήνα, η οποία θα μπορούσε να είναι πολύ ακριβή για μερικούς.
Twitonomy
Το Twitonomy δημιουργήθηκε με γνώμονα τους χρήστες κύριως του Twitter και παρέχει αρκετά χρήσιμα χαρακτηριστικά – πρώτα απ ‘όλα, μπορείτε να μάθετε ποιοι είναι οι καλύτεροι οπαδοί σας ή πόσες φορές έχει χρησιμοποιηθεί ένα hashtag για να αναλύσετε τι είδους περιεχόμενο λειτουργεί καλύτερα.
Ωστόσο, αυτό δεν είναι όλο – Το Twitonomy σας επιτρέπει επίσης να δημιουργήσετε αναφορές με γραφήματα και όμορφα διαγράμματα, γεγονός που θα σας διευκολύνει να κατανοήσετε τα δεδομένα.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το Twitonomy είναι ιδανικό για εμπόρους ή άτομα που είναι σοβαρά για τον λογαριασμό τους στο Twitter – σας επιτρέπει να παρακολουθείτε λεπτομερώς την πρόοδό σας και να βλέπετε τι λειτουργεί καλύτερα όταν πρόκειται για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ακριβώς όπως η Modula US πηγαίνει τα πράγματα στο επόμενο επίπεδο και κατανοεί το πλεονέκτημα της αυτοματοποίησης, μπορείτε να κάνετε το ίδιο με τις επιχειρηματικές καμπάνιες σας. Μπορείτε να εφαρμόσετε ένα σύστημα αυτοματισμού μάρκετινγκ μέσω του Zapier ή απλά να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο για να βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες σας ανακαλύπτοντας ποια hashtag λειτουργούν καλύτερα.
Δυστυχώς, αυτό το εργαλείο έχει τα μειονεκτήματά του – πρώτα απ ‘όλα, το Twitonomy είναι αρκετά ακριβό και στερείται επίσης της δυνατότητας να δημιουργήσει προσαρμοσμένες λέξεις-κλειδιά παρακολούθησης.
Το Twitonomy δεν σας παρέχει πραγματικά ένα μεγάλο αριθμό εργαλείων ανάλυσης, οπότε οι πληροφορίες σας θα περιορίζονται σε ημερομηνία και ώρα.
Social Pilot
Ένα από τα καλύτερα πράγματα για το Social Pilot είναι ότι σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε όλους τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από μία μόνο πλατφόρμα. Αυτό διευκολύνει την παρακολούθηση όλων των δημοσιεύσεων και των ενημερώσεων σε ένα μέρος.
Επιπλέον, μπορείτε να προγραμματίσετε δημοσιεύσεις εκ των προτέρων, γεγονός που μπορεί να σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε χρόνο και να διασφαλίσετε ότι οι λογαριασμοί σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πάντα ενημερωμένοι.
Ένα άλλο εξαιρετικό χαρακτηριστικό που προσφέρει το Social Pilot είναι η δυνατότητα δημιουργίας μελών ομάδας. Αυτό σας επιτρέπει να αναθέσετε εργασίες σε άλλα άτομα της ομάδας σας, γεγονός που μπορεί να κάνει τη διαχείριση των λογαριασμών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πολύ πιο εύκολη.
Μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε την απόδοση κάθε μέλους της ομάδας, ώστε να μπορείτε να δείτε ποιος συμβάλλει περισσότερο στην επιτυχία σας στο διαδίκτυο.
Τέλος, το Social Pilot προσφέρει ένα ευρύ φάσμα εργαλείων reporting που μπορούν να σας βοηθήσουν να παρακολουθείτε την επιτυχία των εκστρατειών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Μπορείτε να δείτε πόσα άτομα έχουν δει τις δημοσιεύσεις σας, πόση αφοσίωση έχουν λάβει και ποιες δημοσιεύσεις αποδίδουν καλύτερα. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να σας βοηθήσουν να τελειοποιήσετε τη στρατηγική σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να επιτύχετε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.
Συμπέρασμα
Ενώ υπάρχουν πολλά εργαλεία κοινωνικών μέσων εκεί έξω, αυτά είναι, κατά τη γνώμη μας, τα καλύτερα που μπορείτε να βρείτε.
Φυσικά, η επιλογή του σωστού εξαρτάται από την επιχείρησή σας, τον προϋπολογισμό σας και τα σχέδιά σας, αλλά είμαστε βέβαιοι ότι θα βρείτε ακριβώς αυτό που χρειάζεστε εδώ.