Skip to main content

Τεχνητή νοημοσύνη στη διαφήμιση

Η έλευση της τεχνητής νοημοσύνης στη διαφήμιση διευκόλυνε τους εμπόρους να τραβήξουν την προσοχή περισσότερων δυνητικών πελατών.

Έτσι χάρη στη τεχνητή νοημοσύνη, οι προτάσεις προϊόντων προς τους πελάτες έγιναν περισσότερο στοχευμένες και πλέον διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στις διαδικτυακές αγορές.

Μελλοντικά, ο χρήστης δεν θα βλέπει διαφημίσεις με προϊόντα που δεν θέλει να αγοράσει και η διαφήμιση θα είναι απόλυτα σχετική με τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντα του χρήστη.

Αλλά πριν κοιτάξουμε μπροστά, ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τη στοχευμένη διαφήμιση και πόσο μακριά έχουμε φτάσει στους στόχους μας.

AΙ Στοχευμένη διαφήμιση στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Έχοντας αναλύσει προσεκτικά τα στατιστικά στοιχεία διαφόρων δεδομένων, επισημαίνουμε τα κύρια πλεονεκτήματα της χρήσης AI στο eСommerce.

Η στοχευμένη διαφήμιση AI διαθέτει τα ακόλουθα πλεονεκτήματα:

  • Διεξοδική ανάλυση δεδομένων. Συλλέγοντας μεγάλο όγκο πληροφοριών σχετικά με έναν χρήστη, το AI αρχίζει να εμφανίζει την πιο σχετική και χρήσιμη διαφήμιση, τη στιγμή που πρέπει, στο κατάλληλο κοινό.
  • Αναδυόμενες ειδοποιήσεις. Η χρήση AI για ειδοποιήσεις push μπορεί να είναι χρήσιμη για πολλούς πιθανούς πελάτες στέλνοντας ειδοποιήσεις την κατάλληλη στιγμή.

Η τεχνητή νοημοσύνη που χρησιμοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην αναγνώριση και ειδοποίηση μιας ξαφνικής αύξησης ή διακοπής της επισκεψιμότητας στο site. Αυτό καθιστά δυνατή τη διασφάλιση της λειτουργίας του site χωρίς βλάβες ή τον εντοπισμό σφαλμάτων, εάν έχει ήδη προκύψει μια δυσάρεστη κατάσταση.

Δημιουργία περιεχομένου με υποστήριξη AI

Κάθε μήνυμα που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη προορίζεται να διαβαστεί σαν να γράφτηκε από έναν άνθρωπο. Η κατανόηση των δεδομένων και του στυλ γραφής εξαρτάται από τους κανόνες και το ύφος που έχει ορίσει η εταιρεία σας για να ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του κοινού σας.

Εκτός από τη δημιουργία περιεχομένου, τα εργαλεία μάρκετινγκ που υποστηρίζονται από AI, μπορούν να προσφέρουν νέο περιεχόμενο, με το οποίο το κοινό σας είναι πιο πιθανό να αλληλοεπιδράσει.

Ενώ τα βιβλία ή οι αναφορές που έχουν γραφτεί εξ ολοκλήρου με τεχνητή νοημοσύνη εξακολουθούν να είναι ακόμα προβληματικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία AI για να δημιουργήσετε αυτόματα περιεχόμενο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εξατομικευμένες αναφορές ή μηνύματα και να παρακολουθείτε την επίδοση των αναρτήσεων σας στα κοινωνικά μέσα, εύκολα και με επιτυχία!

Chatbots και δημιουργία περιεχομένου

Χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη, τα έξυπνα chatbots βοηθούν στη δημιουργία εξατομικευμένου περιεχομένου καλύτερα από τους κανονικούς υπαλλήλους.

Αυτά τα bots έχουν πρόσβαση σε τεράστιο όγκο πληροφοριών.

Μπορούν δηλαδή, να εντοπίζουν τα συχνότερα ερωτήματα ή επαναλαμβανόμενα προβλήματα για διάφορα θέματα και έτσι να καταγράφουν μοτίβα συμπεριφοράς και να προβλέπουν πού ένα site είναι περίπλοκο για έναν συγκεκριμένο χρήστη. Αυτό συχνά καθιστά τα bots πιο ενημερωμένα από οποιονδήποτε αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών.

Έξυπνη διαχείριση περιεχομένου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Συχνά, οι ομάδες μάρκετινγκ ξοδεύουν ώρες γράφοντας και προγραμματίζοντας εβδομαδιαία μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για πολλές ομάδες πελατών. Ακόμη και με έξυπνη κατηγοριοποίηση, δεν θα μπορείτε να παραδώσετε εξατομικευμένα e-mails σε κάθε άτομο. Ωστόσο, η έρευνα έχει δείξει ότι το 80% των εμπόρων θεωρούν ότι το εξατομικευμένο περιεχόμενο είναι πιο αποτελεσματικό από το “μη εξατομικευμένο”.

Εδώ μπαίνει στο παιχνίδι η τεχνητή νοημοσύνη. Οι αλγόριθμοι μπορούν να εμφανίσουν πληροφορίες σχετικά με την εμπειρία του χρήστη σε ένα site καθώς και δεδομένα σχετικά με την προβολή e-mail. Έτσι παρέχει πληροφορίες για όλες τις αλληλεπιδράσεις με το περιεχόμενό σας που επιτρέπουν στον αλγόριθμο να προτείνει περιεχόμενο για τη δημιουργία εξατομικευμένων e-mails.

Το δυναμικό μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να βασίζεται σε:

  • Προηγούμενη αλληλεπίδραση με το site.
  • Blog και περιεχόμενο που προβλήθηκε από τους χρήστες.
  • Χρόνος που δαπανάται στη σελίδα.
  • Λίστα εγκαταλελειμμένων καλαθιών
  • Ημερήσιο πιο δημοφιλές περιεχόμενο.
  • Ενδιαφέροντα παρόμοιων πελατών.
  • Προηγούμενες αλληλεπιδράσεις με τα e-mail της εταιρείας σας.

Η τεχνητή νοημοσύνη σας επιτρέπει να στέλνετε e-mail με βαθύ προσωπικό περιεχόμενο σε κάθε πελάτη. Αναλύοντας μοτίβα ανάγνωσης και θέματα που ενδιαφέρουν τον χρήστη, προτείνει περιεχόμενο σχετικό με αυτόν. Η τεχνητή νοημοσύνη στις στρατηγικές e-mail marketing μπορεί να είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από το loyalty.

Δεν μπορούν όλα τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης να μάθουν από τα σχόλια των χρηστών. Κατά την αξιολόγηση εργαλείων, αναζητήστε αυτήν τη δυνατότητα.

Τα οφέλη της τεχνητής νοημοσύνης στη στοχευμένη διαφήμισηAI technology in digital marketing

Στην πραγματικότητα, η τεχνητή νοημοσύνη παίζει σημαντικό ρόλο, οπότε ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικά ακόμη πλεονεκτήματα της τεχνητής νοημοσύνης στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Προβλέψεις απώλειας και αφοσίωσης επισκεπτών

Τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης συλλέγουν δεδομένα και δημιουργούν αναλυτικά μοντέλα αγοραστικής συμπεριφοράς. Στη συνέχεια τα δοκιμάζουν σε πραγματικούς επισκέπτες και καθορίζουν σε ποιο στάδιο της πλοήγησης βρίσκεται ο πελάτης.
Είναι πιο δύσκολο να προσελκύσετε την προσοχή αυτών που σταμάτησαν να αλληλοεπιδρούν με το e-shop σας μετά την αγορά ενός προϊόντος, από εκείνους που παραμένουν πελάτες σας για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Επειδή οι προβλέψεις απώλειας πελατών είναι μοναδικές για κάθε εταιρεία και κάθε προϊόν, οι αλγόριθμοι μάθησης πρέπει να είναι προσαρμοσμένοι για εσάς, ώστε να μπορείτε να αποκτήσετε τις γνώσεις που χρειάζεστε. Με αυτά τα δεδομένα, θα μπορείτε να δημιουργήσετε πολύτιμο περιεχόμενο που αποστέλλεται σε όσους έχουν αρχίσει να χάνουν το ενδιαφέρον τους για το e-shop.

Πληροφορίες AI για τους αγοραστές

Οι άνθρωποι χρειάζονται πολύ χρόνο για να μετατρέψουν τους αριθμούς σε συμπεράσματα σχετικά με τα πρότυπα συμπεριφοράς των πελατών, αλλά η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να το κάνει αυτό μέσα σε λίγα λεπτά.

Οι τεχνολογίες AI προβάλλουν μια εικόνα του τέλειου πελάτη με πολλές πληροφορίες, όπως:

  • γεγονότα που σχετίζονται με την γεωγραφική περιοχή
  • αλληλεπίδραση στον site
  • προέλευση πελάτη
  • ψυχογραφικοί παράγοντες
  • αγοραστική συμπεριφορά
  • προηγούμενη εμπειρία με την εταιρεία.

Η έλευση της τεχνητής νοημοσύνης στη διαφήμιση καθιστά αυτό το έργο πολύ πιο εύκολο.

 

Συχνές ερωτήσεις

Γιατί η τεχνητή νοημοσύνη είναι το μέλλον της διαφήμισης;

Το AI χρησιμοποιείται στη διαφήμιση, επιλέγοντας ένα κοινό-στόχο, αναλύοντας τις ανάγκες των πελατών, επεξεργάζοντας τεράστιο όγκο δεδομένων, δημιουργώντας chatbots και βελτιώνοντας τους αλγόριθμους. Έτσι, στο μέλλον, περιμένουμε πιο καινοτόμες λύσεις που θα απλοποιήσουν περαιτέρω το έργο για τους εμπόρους και θα έχουν πιο σημαντικό αντίκτυπο στους πελάτες.

Πώς επηρεάζει η τεχνητή νοημοσύνη τη διαφήμιση;

Η τεχνητή νοημοσύνη εκτελεί μια σειρά από σύνθετες αλλά πολύ χρήσιμες λειτουργίες, όπως η αποστολή εξατομικευμένων προτάσεων, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες τους αυτή τη στιγμή. Χρησιμοποιώντας AI, μπορείτε να στοχεύσετε την ήδη πελατειακή βάση για επαναλαμβανόμενη αλληλεπίδραση με το e-shop σας.

Πόσοι έμποροι ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιούν AI στη δουλειά τους;

Η έρευνα έχει δείξει ότι περίπου το 60% των εταιρειών παγκοσμίως, χρησιμοποιούν AI για τη δημιουργία διαφημίσεων.

Πώς θα εφαρμοστεί η τεχνητή νοημοσύνη στη διαφήμιση το επόμενο έτος;

Η τεχνητή νοημοσύνη θα αναλάβει τα ακόλουθα καθήκοντα: ανάλυση των στατιστικών για τις επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένου του μάρκετινγκ, εξέταση των αναλυτικών προβλέψεων για το άμεσο μέλλον και θα επικεντρωθεί στον τομέα της μετάδοσης δεδομένων.