Skip to main content

Πώς να προστατευτείτε από την αναμενόμενη μείωση των εσόδων από διαφημίσεις στο Facebook κατά 60%

Γνωρίζουμε ότι οι πιο πρόσφατοι περιορισμοί του pixel του Facebook πιθανότατα σας έκαναν να αισθανθείτε άβολα λόγω της αναμενόμενης μείωσης της απόδοσης της διαφήμισης.

Σύμφωνα με το Facebook: “Οι πρόσφατες αλλαγές στην παρακολούθηση διαφημίσεων θα έχουν καταστροφικές επιπτώσεις στις μικρές επιχειρήσεις. Ο μέσος διαφημιζόμενος μικρών επιχειρήσεων πρόκειται να δει μείωση άνω του 60% στις πωλήσεις του για κάθε δολάριο που ξοδεύουν.”

Τα καλά νέα είναι ότι οι έμποροι ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να περιορίσουν τον αντίκτυπο της περικοπής και να μετατρέψουν την απειλή σε πραγματική ευκαιρία.

Σε αυτό το βίντεο, θα μάθετε:

  1. Τις αλλαγές που έγιναν από το Facebook και τον αντίκτυπό τους στη διαφήμισή μας.
  2. Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δύναμη των δεδομένων του καταστήματός σας στη διαφήμιση για να προστατεύσετε και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
  3. Πώς μπορείτε να μετατρέψετε την κρίση σε ευκαιρία και να αυξήσετε τα έσοδά σας από διαφημίσεις χρησιμοποιώντας την AdScale.